pomysł na biznes

Klub bilardowy: Biznes przy stole z bilami
Bilard jest popularną rozrywką i dość prostą grą. Trzeba kijem posłać bilę do łuzy. Kto trafia, ten wygrywa – tak samo jak w biznesie. Własny klub bilardowy może być trafną inwestycją.

Malowanie przy winie pomysłem na biznes
Firmy oferujące warsztaty malowania połączone z degustacją wina zyskują na popularności. Jak otworzyć taki biznes?

Centrum nurkowe: Daj nura w biznes
Nurkowanie cieszy się zainteresowaniem dzieci i dorosłych. W tej branży pasja, doświadczenie oraz wiedza to podstawy, dzięki którym można zbudować solidny i rentowny biznes.

Profesjonalne zarządzanie najmem
Zarządzanie najmem to wciąż jeszcze rozwijająca się usługa na polskim rynku. Kto może się tym zajmować i czy łatwo w tej branży zdobyć klientów?

Produkujemy meble ze stali
Meble z metalu cieszą się sporą popularnością. Odbiorców znajdują wśród obiektów użyteczności publicznej, w biurach lub urzędach, szkołach i warsztatach, lokalach gastronomicznych, a także są wybierane przez prywatnych klientów.

Powrót do przeszłości
Moda na rekonstrukcje historyczne w Polsce nabiera coraz większego tempa, przyciągając pasjonatów z całego kraju. Sklepy oferujące repliki historyczne stają się coraz bardziej popularne. Jeden z nich prowadzi Krystian Psujek. Jak dociera do potencjalnych klientów?

Boom na boksy i przyczepy
Polacy chętnie podróżują autem i — nierzadko — z nadprogramowym bagażem. Sprzyja to rynkowi boksów dachowych i przyczep.

Zakładamy hodowlę kóz
Hodowla kóz jest modna, ale i opłacalna. Decydują się na nią amatorzy i rolnicy. Dodatkową możliwością zarobkowania jest produkcja specjałów z mleka koziego, na który jest spory popyt.

Psi klient w przedszkolu
Zapewniają opiekę od rana do wieczora czworonogom w każdym wieku. Psie przedszkola to miejsca prowadzone przez ludzi, którzy nie tylko kochają zwierzęta, ale posiadają wiedzę na temat ich zdrowia i psychiki.

Deskorolki prosto z Polski
Trwa deskorolkowy boom. W Polsce powstają skateparki, a krajowy sprzęt liczy się na rynkach zagranicznych. Klienci poszukują deskorolek świetnej jakości i w konkurencyjnej cenie, a za takie uchodzą rodzime produkty.

Pracownia ceramiczna: Nie święci garnki lepią
Pracownie ceramiczne nie narzekają na brak klientów, ponieważ konsumenci szukają oryginalnego, glinianego rękodzieła. Dość wysoki jak na branżę próg wejścia w biznes powstrzymuje wysyp konkurencji.

Kto może hodować alpaki?
W Polsce przybywa hodowli alpak nastawionych na alpakoterapię. Ale to nie jedyny sposób zarobku na tych zwierzętach.

Otwieramy wypożyczalnię sprzętu zimowego
Nie opłaca się kupować nart czy snowboardu, jadąc raz w roku na stok – lepiej wypożyczyć. Tak postępuje coraz więcej klientów, więc przybywa wypożyczalni sprzętu zimowego.

Kto może zostać osobistym ochroniarzem?
W pracy bodyguarda liczy się refleks i dobra organizacja. A także umiejętność minimalizowania losowych zdarzeń, na które narażony jest ochraniany VIP.

Płatne graffiti
Murale ubarwiają już całą Polskę i są dobrymi nośnikami reklamowymi, na czym zarabiają firmy promujące swój produkt, ale też te, które promują swoją twórczość.

Firma pogrzebowa: Biznes, który żyje wiecznie
Branża funeralna ma zawsze klientów, więc rozpoczęcie działalności nie stanowi pod tym względem ryzyka biznesowego. Koszty otwarcia domu pogrzebowego są jednak wysokie, więc trzeba się finansowo zabezpieczyć, aby nie pogrzebać firmy.

Otwieramy firmę przewozową
Własna firma transportowa budowana od zera to duże wyzwanie dla przedsiębiorców, którzy chcą znaleźć dla siebie miejsce w tej branży.

Otwieramy pieczarkarnię
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.

Płatna miłość bez podatku
Eskortki i seksworkerki chcą oficjalnie zakładać firmy i płacić podatki. A te byłyby niemałe, ponieważ zarobki luksusowych pań do towarzystwa liczone są w tysiącach euro.

Otwieramy sklep rowerowy
Jazda samochodem, może i wygodna, ale coraz bardziej kosztowna. Ceny paliw idą w górę i nie wiadomo, jak bardzo zdrożeją. Alternatywą jest tańszy w utrzymaniu rower. Czy popyt na jednoślady to gwarancja udanego biznesu?