pytanie tygodnia
Zarządzaj z głową
O zarządzaniu siecią placówek opowiada Norbert Życzyński, prezes zarządu Commit Polska.
Czeka nas rewolucja ubezpieczeniowa
- mówi Eliza Sakowska z firmy Perfect Niezależne Doradztwo Finansowe.
W sieci łatwiej
O sposobach konkurowania z korepetytorami opowiada Jakub Midel, założyciel sieci Mobile English.
Klienta trzeba poszukać
O specyfice prowadzenia sieci sklepów medycznych opowiada Aneta Fendorf, dyrektor zarządzający firmą Mobilex.
Zmiany w banku
O zmianach w placówkach partnerskich BZ WBK opowiada Anna Gniatkowska, menedżer ds. sprzedaży i rozwoju sieci.
Punktów sprzedaży nigdy za wiele
O rozwoju sieci i zróżnicowaniu oferty opowiada Mirosław Ostrowski, prezes zarządu Playada.
Franczyza jedzie za granicę
O tym, kiedy można zacząć myśleć o eksporcie swojej franczyzy za granicę mówi Gilbert Mellinger, dyrektor francuskiej firmy konsultingowej EPAC.
Pizza zamiast krewetek
O rynku gastronomicznym opowiada Tadeusz Kościuszko, dyrektor ds. franchisingu w Telepizzy.
Zarabianie na herbacie
O planach rozwoju sieci Czas na Herbatę opowiada Marta Głowska, dyrektor działu handlowego firmy Progressive
Nie zwalniamy tempa
O wpływie kryzysu na branżę spożywczą opowiada Dariusz Bożek, prezes Detal Koncept.
Młodzi zdali egzamin
– o konkursie eurobanku mówi Grzegorz Święch, dyrektor zarządzający w Euro Banku SA
Dobry moment na kupno nieruchomości?
- O rynku nieruchomości mówi Piotr Sumara, główny analityk Biura Nieruchomości Północ.
Doradca będzie ekspertem
- o przyszłości rynku finansowego mówi Grzegorz Brzezicki, dyrektor ds. rozwoju sieci doradców finansowych Vandenberg.
Internet - tak, ale z umiarem
O internecie i jego wpływie na wydajność pracy mówi Wojciech Gierasimowicz, menedżer ds. marketingu rozwiązań biurowych w Canon CEE.
Inwestycja ze smakiem
O tym, że w gastronomii wciąż istnieje potencjał do zarabiania mówi Barbara Knap, menedżer ds. rozwoju sieci Nasz Naleśnik.
Opłacalna oferta dla firm
- o obsłudze klientów biznesowych mówi Jacek Wałęga, koordynator rynku biznesowego Play.
Nadal będziemy uczyć się języków
O przyszłości szkół językowych w dobie nadchodzącego kryzysu mówi Dominik Doliński, dyrektor zarządzający Angloman Szkołą Języka Angielskiego.
Nie boimy się konkurencji
Szybki rozwój to nasz priorytet - mówi Dariusz Bożek, prezes sieci Detal Koncept.
Inwestycja w sklep
- W handlu odzieżą sezon trwa przez cały rok – mówi Tomasz Koczara, kierownik ds. sprzedaży sieci franczyzowej CroppTown.
Franczyza z Australii
Australijska franczyza wkrótce na dobre zadomowi się w Polsce - zapowiada Anna Pławińska, business development manager Ambasady Australijskiej w Warszawie.