pytanie tygodnia

pytanie tygodnia | 30.03.2009

Franczyza jedzie za granicę

O tym, kiedy można zacząć myśleć o eksporcie swojej franczyzy za granicę mówi Gilbert Mellinger, dyrektor francuskiej firmy konsultingowej EPAC.

pytanie tygodnia | 23.03.2009

Pizza zamiast krewetek

O rynku gastronomicznym opowiada Tadeusz Kościuszko, dyrektor ds. franchisingu w Telepizzy.

pytanie tygodnia | 16.03.2009

Zarabianie na herbacie

O planach rozwoju sieci Czas na Herbatę opowiada Marta Głowska, dyrektor działu handlowego firmy Progressive

pytanie tygodnia | 09.03.2009

Nie zwalniamy tempa

O wpływie kryzysu na branżę spożywczą opowiada Dariusz Bożek, prezes Detal Koncept.

pytanie tygodnia | 02.03.2009

Młodzi zdali egzamin

– o konkursie eurobanku mówi Grzegorz Święch, dyrektor zarządzający w Euro Banku SA

pytanie tygodnia | 16.02.2009

Dobry moment na kupno nieruchomości?

- O rynku nieruchomości mówi Piotr Sumara, główny analityk Biura Nieruchomości Północ.

pytanie tygodnia | 09.02.2009

Doradca będzie ekspertem

- o przyszłości rynku finansowego mówi Grzegorz Brzezicki, dyrektor ds. rozwoju sieci doradców finansowych Vandenberg.

pytanie tygodnia | 02.02.2009

Internet - tak, ale z umiarem

O internecie i jego wpływie na wydajność pracy mówi Wojciech Gierasimowicz, menedżer ds. marketingu rozwiązań biurowych w Canon CEE.

pytanie tygodnia | 26.01.2009

Inwestycja ze smakiem

O tym, że w gastronomii wciąż istnieje potencjał do zarabiania mówi Barbara Knap, menedżer ds. rozwoju sieci Nasz Naleśnik.

pytanie tygodnia | 19.01.2009

Opłacalna oferta dla firm

- o obsłudze klientów biznesowych mówi Jacek Wałęga, koordynator rynku biznesowego Play.

pytanie tygodnia | 12.01.2009

Nadal będziemy uczyć się języków

O przyszłości szkół językowych w dobie nadchodzącego kryzysu mówi Dominik Doliński, dyrektor zarządzający Angloman Szkołą Języka Angielskiego.

pytanie tygodnia | 05.01.2009

Nie boimy się konkurencji

Szybki rozwój to nasz priorytet - mówi Dariusz Bożek, prezes sieci Detal Koncept.

pytanie tygodnia | 29.12.2008

Inwestycja w sklep

- W handlu odzieżą sezon trwa przez cały rok – mówi Tomasz Koczara, kierownik ds. sprzedaży sieci franczyzowej CroppTown.

pytanie tygodnia | 22.12.2008

Franczyza z Australii

Australijska franczyza wkrótce na dobre zadomowi się w Polsce - zapowiada Anna Pławińska, business development manager Ambasady Australijskiej w Warszawie.

pytanie tygodnia | 15.12.2008

Zadowolenie rodziców gwarancją sukcesu

- mówi Mirosław Sławek, dyrektor zarządzający przedszkolami Zielona Ciuchcia.

pytanie tygodnia | 08.12.2008

Polki kochają błyskotki

O polskim rynku biżuteryjnym opowiada Hanna Rochacka, właścicielka sklepów Zielony Kot.

pytanie tygodnia | 01.12.2008

Pomocny anioł biznesu

Wspieramy rokujące firmy z ciekawym produktem, a potem wprowadzamy je na giełdę lub sprzedajemy – o aniołach biznesu opowiada Michał Olszewski, członek zarządu Bussines Angel Seedfund.

pytanie tygodnia | 24.11.2008

Fast food z przyszłością

Tempo życia rośnie, a czasu coraz mniej - mówi Monika Czapińska, menedżer ds. franchisingu w Mr Hamburger.

pytanie tygodnia | 17.11.2008

Nie chcemy konkurować z marketami

- mówi Marek Majewski, koordynator ds. sieci salonów komputerowych Open-IT.

pytanie tygodnia | 03.11.2008

Franczyza dla psa i kota

O rynku karm dla zwierząt mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska. Husse to szwedzki producent pożywienia dla psów i kotów. Firma wchodzi właśnie na polski rynek.

  pierwsza
  poprzednia
42
43
45
46
następna  
ostatnia