pytanie tygodnia

Franczyza jedzie za granicę
O tym, kiedy można zacząć myśleć o eksporcie swojej franczyzy za granicę mówi Gilbert Mellinger, dyrektor francuskiej firmy konsultingowej EPAC.

Pizza zamiast krewetek
O rynku gastronomicznym opowiada Tadeusz Kościuszko, dyrektor ds. franchisingu w Telepizzy.

Zarabianie na herbacie
O planach rozwoju sieci Czas na Herbatę opowiada Marta Głowska, dyrektor działu handlowego firmy Progressive

Nie zwalniamy tempa
O wpływie kryzysu na branżę spożywczą opowiada Dariusz Bożek, prezes Detal Koncept.

Młodzi zdali egzamin
– o konkursie eurobanku mówi Grzegorz Święch, dyrektor zarządzający w Euro Banku SA

Dobry moment na kupno nieruchomości?
- O rynku nieruchomości mówi Piotr Sumara, główny analityk Biura Nieruchomości Północ.

Doradca będzie ekspertem
- o przyszłości rynku finansowego mówi Grzegorz Brzezicki, dyrektor ds. rozwoju sieci doradców finansowych Vandenberg.

Internet - tak, ale z umiarem
O internecie i jego wpływie na wydajność pracy mówi Wojciech Gierasimowicz, menedżer ds. marketingu rozwiązań biurowych w Canon CEE.

Inwestycja ze smakiem
O tym, że w gastronomii wciąż istnieje potencjał do zarabiania mówi Barbara Knap, menedżer ds. rozwoju sieci Nasz Naleśnik.

Opłacalna oferta dla firm
- o obsłudze klientów biznesowych mówi Jacek Wałęga, koordynator rynku biznesowego Play.

Nadal będziemy uczyć się języków
O przyszłości szkół językowych w dobie nadchodzącego kryzysu mówi Dominik Doliński, dyrektor zarządzający Angloman Szkołą Języka Angielskiego.

Nie boimy się konkurencji
Szybki rozwój to nasz priorytet - mówi Dariusz Bożek, prezes sieci Detal Koncept.

Inwestycja w sklep
- W handlu odzieżą sezon trwa przez cały rok – mówi Tomasz Koczara, kierownik ds. sprzedaży sieci franczyzowej CroppTown.

Franczyza z Australii
Australijska franczyza wkrótce na dobre zadomowi się w Polsce - zapowiada Anna Pławińska, business development manager Ambasady Australijskiej w Warszawie.

Zadowolenie rodziców gwarancją sukcesu
- mówi Mirosław Sławek, dyrektor zarządzający przedszkolami Zielona Ciuchcia.

Polki kochają błyskotki
O polskim rynku biżuteryjnym opowiada Hanna Rochacka, właścicielka sklepów Zielony Kot.

Pomocny anioł biznesu
Wspieramy rokujące firmy z ciekawym produktem, a potem wprowadzamy je na giełdę lub sprzedajemy – o aniołach biznesu opowiada Michał Olszewski, członek zarządu Bussines Angel Seedfund.

Fast food z przyszłością
Tempo życia rośnie, a czasu coraz mniej - mówi Monika Czapińska, menedżer ds. franchisingu w Mr Hamburger.

Nie chcemy konkurować z marketami
- mówi Marek Majewski, koordynator ds. sieci salonów komputerowych Open-IT.

Franczyza dla psa i kota
O rynku karm dla zwierząt mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska. Husse to szwedzki producent pożywienia dla psów i kotów. Firma wchodzi właśnie na polski rynek.