Poniedziałek
20.04.2009
O zmianach w placówkach partnerskich BZ WBK opowiada Anna Gniatkowska, menedżer ds. sprzedaży i rozwoju sieci.
 

Co nowego prezentuje koncept biznesowy BZ WBK Partner?
Koncept biznesowy BZ WBK Partner wdrażamy od listopada 2008 r. Pracujemy nad tym, żeby był jak najlepiej dopasowany do realiów rynkowych. Niedawno zakończyliśmy rebranding placówek partnerskich i dążymy do tego, żeby funkcjonowały one na wzór oddziałów własnych oraz dysponowały zróżnicowanym pakietem produktów. Elastyczne podejście do klienta zwiększy pole działania i umożliwi szybką reakcję na nastroje panujące na rynku.

Jakie kryteria powinni spełniać przyszli partnerzy BZ WBK?
W gronie naszych partnerów chętnie widzimy osoby przedsiębiorcze, aktywne i samodzielne. Ważne również, żeby były otwarte na klienta i wychodziły mu naprzeciw. Nie wymagamy doświadczenia z zakresu bankowości.

BZ WBK posiada obecnie ponad 500 oddziałów własnych. Jaka jest docelowa liczba placówek partnerskich?
Nie chcemy się w ten sposób ograniczać. Nasycenie rynku produktami bankowymi w Polsce jest mniejsze niż na zachodzie. Potencjał rozwoju sieci placówek bankowych jest więc duży. Rok 2009 chcemy zamknąć liczbą przynajmniej 100 placówek BZ WBK Partner. Pod względem lokalizacji interesują nas miasta do 35 tys. mieszkańców i osiedla dużych miast.

rozmawiała (mk)