pytanie tygodnia
Sprzedaż uporządkowana
O merchandisingu, czyli sposobach wpływania na zachowanie klienta i wsparciu sprzedaży poprzez układ sklepu i sposobów prezentacji towarów mówi Piotr Haman, prezes zarządu firmy Merchandiser.
Szkoły szybko przynoszą zyski
- rozmowa z Moniką Sobotą, przedstawicielką sieci szkół British School.
Klienci kupują lody przez cały rok
- rozmowa ze Zbigniewem Grycanem, założycielem firmy „Grycan – lody od pokoleń”.
Klienci wrócą we wrześniu
- rozmowa z Sylwią Godlewską, założycielką Klubu Malucha.
Mr Hamburger wyrusza poza Śląsk
- rozmowa z Agnieszką Niedbałą, menedżerem ds. franczyzy w firmie Mr Hamburger.
Kto i kiedy kupuje sprzęt rehabilitacyjny?
- rozmowa z Wojciechem Włodarczykiem, wiceprezesem firmy Mobilex.
Na nowości najbardziej otwarta jest młodzież
- o biznesie kawowym mówi Jasmin Soljanin z palarni kawy i sieci kawiarni Singidunum.
Franczyza wejścia warta
W umowach franczyzowych ważna jest precyzja – mówi Karina Korczyńska, konsultant ds. franczyzy PROFIT system.
Nie jadę na urlop, kupię sobie prezent
Bywa, że klienci latem wybierają upominki dla siebie - mówi Paweł Klimek dyrektor ds. sprzedaży licencji Galerii Prezentów.
W ciągu najbliższych 3-4 lat około 100 nowych sklepów Diverse
- mówi Marek Jamroż, dyrektorem ds. rozwoju firmy Diverse.
Zbiorowe doświadczenie siłą sieci
- rozmowa z Wiktorem Kubiakiem, właścicielem firmy mającej licencję na budowę sieci franczyzowej Century 21 w Polsce.
Niszę trzeba wykorzystać
- rozmowa z Sławomirem Rogozińskim, dyrektorem regionalnym Telepizza Poland.
Nie do lokalu, ale do kogoś
- rozmowa z Robertem Sową, szefem kuchni hotelu Jan III Sobieski. Gotował dla piłkarskiej reprezentacji Polski.
U rodziny na wsi bądź na działce
- rozmowa z Bogdanem Wieczorkiem z Lufthansa City Center.
1,7 miliona potencjalnych klientek
- rozmowa z Krzysztofem Michalukiem, prezesem Nobilis Inwestycje.
Marka albo indywidualizm
- rozmowa z Jakubem Dębowskim z polskiego oddziału EXE CZ.
Coś nowego
- rozmowa z Derekiem Price’m z Grupy Linguaphone
Polacy będą bardziej aktywni
– rozmowa z Ilanem Shapirą, dyrektorem regionalnym sieci fitness klubów Holmes Place Poland.
Jest jeszcze miejsce na rynku
– rozmowa z Jackiem Czarnowskim, dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu w firmie Semax, która jest właścicielem m.in. marki Deep, Hot-Oil i Vabbi.
“Konkurencja tuż-tuż”
– rozmowa z Rafałem Mitkowskim, przedstawicielem firmy Green Way.