Telepizza posiada też food trucki, które sprzedają pizze podczas eventów, wydarzeń sportowych, festiwali, koncertów. Ich obecność na imprezach plenerowych przekłada się bezpośrednio na wizerunek i wzrost świadomości marki, a tym samym na poziom sprzedaży w placówkach franczyzowych.
Poniedziałek
30.01.2017
Telepizza zwalnia franczyzobiorców z opłat przez pierwszy rok działalności.
 

Franczyzobiorcy Telepizzy są zobowiązani uiszczać opłaty miesięczne dopiero od drugiego roku prowadzenia biznesu. Ich wysokość uzależniona jest od wielkości obrotu pizzerii. Jeśli nie przekracza 60 tys. zł, wówczas opłata jest stała i wynosi 1,2 tys. zł. – Dzięki temu franczyzobiorcy mogą skupić się na zarabianiu. Start w biznesie zawsze jest trudny i bardzo często pierwsze miesiące decydują o powodzeniu przedsięwzięcia. Wysoka jakość poszczególnych placówek stanowi o kondycji całej sieci. Dlatego staramy się ułatwiać pracę naszym partnerom – mówi Leszek Nowak, menedżer ds. rozwoju sieci Telepizza Poland. Dodatkowo sieć pomaga partnerom zarówno w przygotowaniu do otwarcia biznesu, jak i w trakcie prowadzenia działalności. Licencjobiorca może m.in. liczyć na wsparcie w poszukiwaniu lokalu i negocjowaniu cen najmu, projektu i adaptacji placówki, a także zatrudnieniu i przeszkoleniu pracowników. Partnerzy przechodzą szkolenia wstępne, wdrażające w biznes i bieżące w takcie prowadzenia działalności. Mogą też korzystać ze stałej pomocy regionalnych doradców.

Hiszpańska sieć ciągle poszukuje rozwiązań, które przyciągną klientów. Telepizza stworzyła m.in. własną platformę internetową click&pizza, dzieki której można składać zamówienia przez aplikację, Twittera, jak i sms. – Dzięki temu realizujemy usługę bez pośredników, czyli portali zrzeszających sieci gastronomiczne. Od początku do końca kontrolujemy proces sprzedaży, co pozwala utrzymać wysoką jakość usługi. To ważne, ponieważ zamówienia online realizują franczyzobiorcy. To dla nich dodatkowe źródło dochodu, obok sprzedaży w restauracjach i przez telefon – mówi Leszek Nowak.

Telepizza otwiera pizzerie w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców, głównie na osiedlach, w centrach miast i w mniejszych galeriach handlowych. Telepizza posiada też food trucki, które sprzedają pizze podczas eventów, wydarzeń sportowych, festiwali, koncertów i pikników. Należą one wyłącznie do franczyzodawcy, jednak ich obecność na imprezach plenerowych przekłada się bezpośrednio na wizerunek i wzrost świadomości marki, a tym samym na poziom sprzedaży w placówkach franczyzowych.


doradca we franczyzie