Znana osoba pomaga

Ofertę istniejącej od 1996 roku marki Cipo & Baxx tworzą ekstrawaganckie dżinsy, T-shirty, bluzy, kurtki, buty i dodatki. Kampania marki dżinsowej CIPO&BAXX nabiera rozpędu, a z końcem kwietnia odzież nowej kolekcji wiosna-lato 2017 będzie promowana przez Kamila Grosickiego, reprezentanta Polski w piłce nożnej i jednocześnie napastnika w angielskim klubie Hull City. Wiosenna sesja zdjęciowa Cipo&Baxx odbyła się w marcu w studiu fotograficznym w Warszawie, a wkrótce jej efekty zobaczymy w kampanii outdorowej w całej Polsce.
– Firma Yilba Tekstil Sp. z o.o. reprezentująca markę Cipo&Baxx w Polsce podpisała roczny kontrakt z Kamilem Grosickim. Umowa obejmuje również kampanię na sezon jesień/zima 2017. Liczymy, że przyczyni się to do zwiększanie sprzedaży w sklepach partnerskich – mówi Erdal Celik, menedżer Cipo & Baxx.
W Polsce odzież niemieckiego brandu dostępna jest w 39 sklepach. Wśród nich są zarówno monobrandowe punkty należące do franczyzobiorców, jak i placówki multibrandowe, w których Cipo & Baxx jest jedną z wielu oferowanych marek.
– W ostatnich miesiącach uruchomiliśmy sklepy partnerskie w elbląskim centrum Ogrody oraz przy głównej ulicy handlowej w Kościerzynie. Do sieci dołączyły też multibrandowe salony w Rybniku, Toruniu oraz w łódzkim centrum handlowym Ptak – mówi Erdal Celik.
Z mapy sieci zniknął natomiast jeden lokal – placówka zlokalizowana w poznańskiej galerii City Center. Jak twierdzi franczyzodawca, mimo sporej odwiedzalności, centrum nie prosperuje najlepiej. W Poznaniu od ośmiu lat działa jeszcze jeden sklep firmowy, znajduje się w Galerii Panorama.
– Z powodu swojej lokalizacji jest traktowane jak przedłużenie poczekalni na pociąg. Wiele sklepów zostało zamkniętych i w zeszłym roku było dużo pustych lokali – twierdzi Erdal Celik.
Koszt aranżacji oraz zatowarowania sklepu Cipo & Baxx waha się w granicach 1,6-2,5 tys. zł za metr kwadratowy i uzależniony jest od jego powierzchni, a także standardu. Sklepy otwierane są w lokalach między 50 a 100 m2. Franczyzodawca nie pobiera opłaty wstępnej ani regularnych opłat w trakcie prowadzenia działalności.
– Przekazujemy franczyzobiorcy pakiet elementów wyposażenia sklepu, takich jak wieszaki drewniane na odzież z firmowym logo, zasłony do przebieralni, reklamówki, plakaty i inne materiały reklamowe. Partner może liczyć na wyłączność terytorialną w miastach do 150 tys. mieszkańców – mówi Erdal Celik. – Ponosimy koszty produkcji szyldu dla sklepów partnerskich, dostarczamy też mniejsze elementy oznakowania dla sklepów multibrandowych. Nie oferujemy sprzedaży depozytowej, ale po kilkumiesięcznej współpracy partner otrzymuje faktury za towar z odroczonym terminem płatności.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Franczyzodawca Cipo & Baxx planuje pozyskać nowych partnerów głównie z Katowic, Krakowa, Rzeszowa, Wrocławia i Trójmiasta.
Czy da się założyć firmę za nieduże pieniądze? Oczywiście! We wrześniowym numerze "FRANCHISING" przedstawiamy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie za rozsądną kwotę.
Franczyzodawca Cipo&Baxx otworzył dwa nowe sklepy – w Zielonej Górze oraz w Koszycach na Słowacji.
Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.
Cipo&Baxx otworzył w 2015 roku dwa sklepy. W tym chce poprawić wynik. Marka wchodzi też do multibrandów.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Niesłychanie rzadko można wygrać w konkursie sfinansowanie otwarcia partnerskiej placówki bankowej. Teraz można – ruszył konkurs Banku Millennium.
Franczyzobiorcy Banku Pekao SA mają różne możliwości rozwijania swojej działalności. Jak otworzyć własną placówkę bankową?
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
25 lat temu w Swarzędzu powstał pierwszy sklep pod marką Żabka. W ciągu ćwierć wieku niewielka sieć sklepów zmieniła się w Grupę Żabka, która notuje rocznie ponad miliard wizyt klientów.
POPULARNE NA FORUM
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
Myślę, że otworzenie sklepu odzieżowego jest dobrym pomysłem. Musisz mieć jednak swoją niszę o dobrą strategię marketingową. Jeśli jednak nie masz jej, sprawdź,...
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...
Sklep Z odzieżą używaną
Dzień dobry. Chodzi mi po głowie otwarcie sklepu z odzieżą używaną o powierzchni około 500 metrów kwadratowych. Czynsz wydaje się niewygórowany, około 13 tys zł...
Greenpoint we franczyzie- jak to działa naprawdę?
Czy masz sklep na warunkach Greenpoint? Jak wygląda współpraca? Podobno ta marka się dobrze rozwija. Może znacie więcej szczegółów współpracy poza tymi ogólnymi,...
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
Myślę, że jest to dobry pomysł na biznes, ale trzeba się czymś wyróżnić. Nie ma sensu sprzedawać ciuchów takich, jakie są w każdym innym sklepie.