Pieniądze na boisku

- Naszą ambicją jest stworzenie największej ogólnopolskiej ligi szóstek piłkarskich dla amatorów - mówi Jarosław Szwiec, dyrektor generalny projektu Extraliga.pl.
Szóstek, bo tylu piłkarzy wybiega na boisko w formule zawodów przyjętej przez Exraligę. Firma w najbliższym czasie chce organizować zawody w 32 miastach Polski. Obecnie funkcjonują one w Bydgoszczy, Grudziądzu, Ełku, Ostródzie, Słupsku, Kobylnicy, Lublinie, Nowym Targu i Rzeszowie. W jednym mieście może funkcjonować wiele lig. Dla przykładu w Lublinie funkcjonują trzy poziomy rozgrywek.
- Organizujemy zawody w sezonie letnim i jesiennym, z profesjonalną otoczką medialną - mówi Jarosław Szwiec.
Potencjalni franczyzobiorcy powinni dysponować dostępem do boiska typu orlik lub boiska pełnowymiarowego, które może zostać podzielone na dwa mniejsze.
- Nie muszą oni inwestować gotówki w ten koncept biznesowy, a zarabiać zaczną już w pierwszym sezonie rozgrywek piłkarskich - zapewnia Jarosław Szwiec.
Do wyboru są dwa modele współpracy. W pierwszym partner zleca Extraliga.pl organizację ligi, a sam zajmuje się obsługą otoczki medialnej związanych z nią wydarzeń, m.in.: prowadzi serwis internetowy, nagrywa wideo z meczów, zajmuje się pisaniem artykułów ligowych, dba o poprawne przeprowadzenie rozgrywek w swoim mieście. I na tym zarabia.
- W drugim modelu to twórca bądź organizator ligi zgłasza się do nas. Ubieramy ją w nasz brand i dajemy wsparcie. Partner musi się liczyć z jednorazową opłatą licencyjną rzędu 1 tys. zł oraz opłaceniem licencji rocznej w wysokości 15 proc. puli wpisowego od wszystkich zespołów w sezonie. Przy tym wpisowe od każdego zespołu w zależności od oprawy medialnej j i liczby meczów sięga od 549 zł do 1349 zł. Każda liga musi liczyć minimum 8 zespołów - mówi Jarosław Szwiec.
Dwa razy w roku Extraliga.pl organizuje spotkania z partnerami, na których uczą się oni, w jaki sposób mogą zarobić lub pozyskać dodatkowe pieniądze na współpracy - m.in. pozyskując partnerów i sponsorów.
Drużyny za osiągane sukcesy sportowe otrzymują nagrody - vouchery na sprzęt sportowy, puchary. Firmy sponsorujące zespoły w rozgrywkach Extraliga.pl mają dzięki temu również dobrą reklamę, zyskując rozpoznawalność marki lokalnie i ogólnopolsko. Najlepsze drużyny z każdego miasta raz w roku mierzą się na
poziomie ogólnopolskim a zwycięzca w nagrodę wyjeżdża na mecz jednej z europejskich lig, z przelotem i zakwaterowaniem. W tym roku zwycięzca turnieju poleciał do Mediolanu na 3 dni, z wejściem na mecz Serie A: AC Milan vs Genoa.
Ligę najczęściej tworzą byli zawodnicy sportowi, pracownicy firm, lub sami ich właściciele. Mogą one funkcjonować w każdym, nawet najmniejszym mieście. Warunkiem jest minimum 8 zespołów oraz spełnianie jakościowych standardów współpracy, wyznaczonych przez Extraliga.pl.
- W kilku miastach zrezygnowaliśmy już ze współpracy z ligami, właśnie dlatego, że nie spełniały naszych standardów. Zależy nam na jakości, chcemy tworzyć profesjonalne rozgrywki, tak, żeby nasi zawodnicy mogli się poczuć jak w Ekstraklasie - mówi Jarosław Szwiec.

ZOBACZ W KATALOGU





























PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

W ciągu dwóch pierwszych tygodni września zostały otwarte dwie nowe siłownie Fit+, a do końca roku zostaną podpisane jeszcze co najmniej trzy umowy franczyzowe. Wszystkie siłownie działają w małych miejscowościach już od 1 tys. mieszkańców.
Centrum Relaksu Odlot otwiera się na franczyzę. Pierwszych pięciu partnerów może liczyć na atrakcyjną ofertę przystąpienia do sieci.
Nowy obiekt przy ul. Cybernetyki 10 to 125. klub sieci. Otwarcie w stolicy wpisuje się w szerszy plan wejścia marki do największych polskich miast.
– W ciągu najbliższych lat liczba osób aktywnie korzystających z klubów fitness w Polsce będzie rosła rocznie w tempie dwucyfrowym – mówi Szymon Okrojek z Xtreme Brands.
Zamiast czekać, aż coś się zmieni, wzięła sprawy w swoje ręce. Andżelina Kowalczyk porzuciła etat, zawalczyła o zdrowie, a dziś prowadzi własny salon Body Evolution w Łukowie.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
Ewelina Sawicka prowadzi dwie placówki partnerskie VeloBanku. W filmie opowiada, jak wygląda franczyza bankowa od środka i z jakiego wsparcia mogą korzystać partnerzy sieci.
– Nie ma lepszego miejsca na zaprezentowanie swojej oferty franczyzowej niż Targi Franczyza – mówi Tomasz Maj ze Speed Queen.
Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.