Rozwój in blanco

Po okresie wiosennej ekspansji, zakończonym majowymi otwarciami w Czeladzi i Wałbrzychu przyszła pora na kolejne nowe sklepy. Na początku lipca odzieżowa marka po raz pierwszy pojawiła się w Bełchatowie. Lokal został uruchomiony przez franczyzodawcę i mieści się w centrum handlowym Olimpia. Jego powierzchnia wynosi 148 m2.
Nieco mniejszy, bo liczący 110 m2 sklep pod szyldem polskiej marki powstanie w galerii Dekada Nysa. Stanie się to jednak dopiero w czwartym kwartale, i to nie 2017, lecz 2018 roku. W dwupoziomowym centrum handlowym powstanie ponad 90 sklepów, a także restaurajce i kawiarnie. Na podpisanie umowy na wczesnym etapie komercjalizacji galerii zdecydował się Krzysztof Gamrot, franczyzobiorca marki Quiosque.
- Podpisanie umowy najmu lokalu w Dekadzie Nysa wynika m.in. z potencjału handlowego obiektu, umiejscowionego w atrakcyjnej i perspektywicznej, śródmiejskiej lokalizacji. Jestem przekonany, że kolekcje marki Quiosque, skierowane do nowoczesnych klientek, cieszyć się będą dużym powodzeniem wśród mieszkanek Nysy i okolic – mówi przedsiębiorca.
Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia - w pracy czy poza nią. Ubrania i dodatki Quiosque z założenia mają sprawdzać się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku.
Aby zostać franczyzobiorcą Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji w zależności od stanu lokalu waha się od 1,5 tys. zł do 2,5 tys. zł na 1 m2 netto. Dawca licencji pomaga w doborze lokalizacji oraz w negocjowaniu warunków najmu. Wspiera partnera również na etapie doboru i szkolenia personelu.
W sieci nie obowiązuje opłata wstępna, natomiast franczyzobiorca musi liczyć się z wydatkiem 19,5 tys. zł netto na zakup projektu architektonicznego. W kwocie tej zawiera się też koszt pilotażu technicznego oraz marketingu otwarcia. Partnerzy podpisują również weksel in blanco, ewentualnie formą zabezpieczenia może być też gwarancja bankowa w kwocie 40 tys. zł. Według szacunków franczyzodawcy początkowe wydatki powinny zwrócić się po trzech latach od rozpoczęcia działalności.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Solarium nie tylko dla opalenizny – coraz więcej klientów szuka w nim poprawy nastroju i zastrzyku witaminy D. Paradaise Studio Solarium rusza z franczyzą.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...