Rodziny na trampoliny

Jump World to park trampolin, oferujący oryginalną rozrywkę w postaci placu zabaw dla dorosłych i dzieci z trampolinami pod dachem. Podobna atrakcja przyszła do nas z USA, zaledwie trzy lata temu.
- Wtedy pojawił się pierwszy park trampolin w Polsce. Natomiast w Stanach funkcjonują one od co najmniej dziesięciu lat i rozwijają się prężnie. Dzisiaj jest ich tam około 220 – mówi Zbigniew Macion z Jump World.
Przyznaje, że do otwarcia podobnego biznesu zainspirowało właścicieli właśnie USA.
- Byliśmy przekonani, że to się sprawdzi również w Polsce, ponieważ ludzie szukają nowych form rozrywki, a parki trampolin oferują dobrą zabawę w połączeniu ze sportem, który w dodatku można uprawiać niezależnie od wieku. Przychodzą do nas całe rodziny z dziećmi od 3 lat – mówi Zbigniew Macion.
Jego zdaniem w naszym kraju funkcjonuje obecnie 20 parków trampolin, a miejsca jest na ponad sto.
- Wiele istniejących parków prowadzą osoby, które otworzyły mały biznes i nie mają planu rozwoju. Duży park sieciowy może sprawić, że nie będą w stanie konkurować – twierdzi Zbigniew Macion. Jego sieć chce takie parki przejmować i już prowadzi rozmowy z niektórymi z nich. Jak twierdzi, chętni zgłaszają się sami.
Sieć Jump World posiada obecnie trzy lokale własne i jeden partnerski w Bielsku-Białej, który otworzy się we Wrześniu. W tym roku ruszy także lokal w Radomiu i Kielcach, a w przyszłym w Warszawie. Firma szuka partnerów w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.
- W takich miejscowościach można otworzyć Jump World o powierzchni 1 tys. m2, a w większych od 2,5 do 3,5 tys. m2 – mówi Zbigniew Macion.
Firma przeszkoli kadrę, zrekrutuje pracowników, a nawet zapewni odpowiedni lokal i wyposażenie.
- To ostatnie to najtrudniejszy element naszej działalności. Lokal musi odpowiednią wysokość, wielkość oraz lokalizację tak, żeby całe rodziny miały dobry dojazd i możliwość swobodnego parkowania. Dlatego znajdujemy je sami, podpisujemy listy intencyjne i w momencie, kiedy zgłosi się franczyzobiorca z danej lokalizacji, to przekazujemy mu taki lokal. Generalnie prowadzimy go za rękę do momentu otwarcia biznesu – zapewnia Zbigniew Macion.
Do franczyzobiorcy należy zainwestowanie gotówki. To będzie od 650 zł do 1,3 tys. zł za m2. Ponadto konieczna jest jednorazowa opłata rzędu 40 tys. zł. Z kolei już w trakcie współpracy partner będzie odprowadzał do centrali 10 proc. miesięcznie od obrotu netto.
- Inwestycja spłaca się maksymalnie w ciągu 2 lat, ale mamy też takie, które zwróciły się w ciągu niecałego roku – przekonuje Zbigniew Macion.

ZOBACZ W KATALOGU































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Franczyzodawca Fit+ postawił na ambitne tempo – co miesiąc chce podpisywać co najmniej jedną nową umowę franczyzową. Jak dotąd skutecznie realizuje założony plan.
O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.
Sieć Xtreme Fitness Gyms rozwija nowy model ekspansji. Oprócz lokali komercyjnych interesują ją również grunty pod budowę własnych obiektów. Spółka pozyskała też nowego inwestora.
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.