Quiosque liczy otwarcia

Sieć Quiosque tegoroczną jesień może póki co zaliczyć do udanych. W listopadzie modowy koncept powiększył się o trzy sklepy, a wcześniej, we wrześniu, marka zanotowała dwa nowe punkty. Listopadowe otwarcia miały miejsce w Krośnie, Puławach i Zielonej Górze. Krośnieński salon mieści się w centrum handlowym VIVO, zajmuje powierzchnię 95 m2. Sklep w Puławach jest zlokalizowany w Galerii Zielonej i ma powierzchnię ok. 91 m2. Natomiast lokal w Chrzanowie (79 m2) i otwarto centrum handlowym MAX.
– Krosno, Puławy i Chrzanów to nowe dla nas miejsca, w których dotychczas nie byliśmy obecni. Uważamy, że te trzy miasta mają duży potencjał dla naszej marki. Już od dawna słyszeliśmy sugestie od naszych klientek, że brakuje nas właśnie w tych lokalizacjach. Mamy nadzieję, że ułatwimy dostęp do Quiosque naszym stałym klientkom oraz szybko zyskamy nowe – mówi Aleksandra Podsiadła, menedżer ds. ekspansji Quiosque.
Sklepy w Krośnie i Chrzanowie należą do franczyzobiorców, lokal w Puławach to punkt własny franczyzodawcy. Właściciel marki we wrześniu uruchomił też dwa swoje salony w Poznaniu (Galeria Avenida) i w Warszawie (Galeria Północna). W ten sposób chce zaznaczyć, że interesuje go również ekspansja w dużych miastach.
W sieci Quiosque działa obecnie ok. 150 sklepów. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia – w pracy czy poza nią. Ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości, jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież w rozmiarach od 34 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.
Aby otworzyć własny sklep Quiosque na licencji franczyzowej należy dysponować lokalem w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców o powierzchni od 100 do 130 m2. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 tys. zł do 2,5 tys. zł na 1 m2 netto.
Według danych Euromonitor International, statystyczny Polak w 2017 roku wyda na odzież 986 zł, czyli o 25 zł więcej niż w 2016 roku. Jak natomiast podaje PMR Market Experts, większość z nas, bo ok. 60 proc. ubiera się w sklepach markowych, a 26 proc. – w niemarkowych. 19 proc. Polaków po ciuchy idzie na bazary i targowiska, tyle samo kupuje ubrania w internecie.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
Podkuwacz to obecnie poszukiwany fachowiec, na rynku nie ma ich wielu. Tymczasem odpowiednie podkowy są dla konia tym, czym buty dla człowieka, dlatego m.in. właściciele stajni czy ośrodków jeździeckich poszukują specjalistów w tej branży.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...