Według szacunków franczyzodawcy kwota inwestycji zaczyna się od 20 tys. zł. Nie ma opłaty wstępnej ani marketingowej.
Piątek
29.12.2017
W nadchodzącym roku sieć Coffeeloffee ma powiększyć się przynajmniej o 10 nowych lokali - tak zapowiada franczyzodawca marki.
 

Coffeeloffee to jedna z gastronomicznych marek firmy Wojtex. Na otwarcie kawiarni z tym szyldem wystarczy już 6 m2. To minimalna powierzchnia, potrzebna do uruchomienia lokalu, serwującego kawę wyłącznie w opcji na wynos. Jeśli natomiast chcemy otworzyć kawiarnię z prawdziwego zdarzenia, z miejscami siedzącymi, potrzebujemy przynajmniej 40-50 m2 powierzchni. Rekomendowane lokalizacje to miejsca o dużym natężeniu ruchu pieszych, galerie i centra handlowe, blokowiska, osiedla studenckie, stacje benzynowe, przystanki, główne deptaki w miejscowościach turystycznych itp.

Według szacunków franczyzodawcy kwota inwestycji zaczyna się od 20 tys. zł. Nie ma opłaty wstępnej ani marketingowej. Natomiast miesięczna opłata franczyzowa wynosi 500 zł netto i jest niezależna od osiąganych obrotów. Licencjodawca zapewnia, ze inwestycja zwraca się po 3-4 miesiącach działalności lokalu.

Wojtex rozwija kawiarnianą sieć jeszcze jedna drogą, a mianowicie poprzez multibrandy. To łączenie ze sobą dwóch różnych konceptów tego samego franczyzodawcy, czyli Coffeeloffee np. z Biesiadowem czy z Western Chicken.
– To pozwala na poszerzenie standardowej oferty np. w pizzerii i przyciągniecie większej liczby klientów – mówi Wojciech Goduński, właściciel Wojteksu.
W tej chwili w multibrandach działa osiem kawiarni, a oprócz tego jeden lokal niezależny. W przyszłym roku sieć zamierza urosnąć co najmniej o kolejne 10 placówek.
– Obecnie pracujemy nad poszerzeniem menu, które będzie dostosowane do panujących aktualnie trendów rynkowych – zapowiada Wojciech Goduński. – Chcemy, aby w naszych kawiarniach serwowane były pieczołowicie wyselekcjonowane kawy, desery. Wkrótce Coffeeloffee zaskoczy klientów nową, odmienioną formą.

Oprócz Coffeeloffee Wojtex jest też właścicielem takich gastronomicznych marek jak: Biesiadowo, Western Chicken, Western Tortilla, Crazy Piramid Pizza, Rybkodajnia, Mangatto. Flagowa sieć, czyli Biesiadowo, liczy obecnie blisko 120 lokali.