Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci Koku Sushi wynosi 25 tys. zł, natomiast opłata miesięczna to 2,5 tys. zł.
Czwartek
08.02.2018
Koku Sushi chce otwierać we franczyzie restauracje premium. O ile wzrośnie inwestycja?
 

Pod szyldem Koku Sushi działa 17 restauracji, a w marcu ruszy kolejna.
– To będzie nasz drugi lokal własny, w Białymstoku. Przygotowujemy go w nowym formacie premium – zdradza Urszula Olechno, współwłaściciel sieci Koku Sushi.

Standardowo restauracje Koku Sushi otwierają się w lokalach wielkości 60-120 m2. Koszt inwestycji, w zależności od stanu wyjściowego pomieszczeń, waha się z reguły od 100 do 200 tys. zł. W przypadki linii premium lokale będą większe (powyżej 120 m2). Obowiązkowe będzie też miejsce na letni ogródek.
– Co za tym idzie konieczne będzie większe zaplecze, bo ogródek podwaja liczbę gości – mówi Urszula Olechno. – Restauracje będą miały ponadto większą kartę alkoholi, wzbogacony wystrój wnętrza. Będą też działać dłużej, z nastawieniem bardziej na godziny nocne.
W związku z tym wyższa będzie też kwota inwestycji franczyzodawca szacuje, że o 50 proc. w stosunku do formatu podstawowego.
– Format premium jest tworzony z myślą o bardziej prestiżowych lokalizacjach, centrach dużych miast, starówkach. Już w tym roku uruchomimy przynajmniej dwa lokale franczyzowe w tej linii, w Świnoujściu i Krakowie – dodaje Urszula Olechno. – Ale mamy też zapytania ze średniej wielkości miast, gdzie franczyzobiorcy chcieliby otworzyć lokal w formacie premium lub poszerzyć ofertę już działającej restauracji, wprowadzając jego elementy, np. szerszy wybór alkoholi, czy dłuższe godziny otwarcia.
Jednorazowa opłata wstępna wynosi 25 tys. zł, natomiast opłata miesięczna to 2,5 tys. zł. Franczyzodawca zapewnia m.in. projekt wyposażenia wnętrz oraz projekt technologiczny dla Sanepidu, receptury potraw, podręcznik operacyjny, czterotygodniowe szkolenie pracowników. Restauracje realizują też zamówienia w dostawie.
– Jesteśmy obecni na portalach Pyszne.pl oraz Pizzaportal, a oprócz tego mamy własny kanał zamówień on-line – mówi współwłaścicielka Koku Sushi.
Jedna trzecia restauracji jest prowadzona przez multifranczyzobiorców.


POPULARNE NA FORUM

Catering dietetyczny Na Zdrowie - opłacalna inwestycja?

A widzę, że https://fitking.pl/trojmiasto/ planuje również ekspansje na Sopot, Gdynia i Elbląg (widzę to w narzędziach do analizy konkurencji).

21 wypowiedzi
ostatnia 21.01.2019
Catering dietetyczny Na Zdrowie - opłacalna inwestycja?

Na pewno jest to opłacalne widać, że teraz 'bycie fit' jest modne, a z drugiej strony ludzie nie mają czasu gotować (kilkanaście godzin w pracy, później zamiast stać...

21 wypowiedzi
ostatnia 21.01.2019
Gastronomię czeka świetlana przyszłość

Ludzie coraz bardziej przywiązują wage do tego co jedzą więc modna sa teraz jakies ekokuchnie itd.

5 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2019
Piec do pizzy - jaki wybrać ?

Na polskim rynku ostatnio pojawiły się piece do pizzy z firmy Moretti Forni. Prawdziwy top topów pieców do pizzy. Dostępne są tutaj

29 wypowiedzi
ostatnia 28.12.2018
Da Grasso - opinie o franczyzie ?

BartS i jak zdecydowałeś się? Ja ciągle myślę od Dagrasso, ale też roważam Biesiadowo i New York Pizza Department. W te dwa pozostałe koncepty dużo niższe koszty...

2 wypowiedzi
ostatnia 22.12.2018
Da Grasso - opinie o franczyzie ?

Cześć, Zastanawiam się nad franczyzą Da Grasso, czy jakiś obecny franczyzobiorca mógłby się wypowiedzieć czy warto ? Jak współpraca z centralą ? Atmosfera tejże...

2 wypowiedzi
ostatnia 23.11.2018
Gastronomia w szkole.

Witam, mój syn chodzi do szkoły Zawodowej na Ul.Gintrowskiego 38 w Warszawie, przyjrzałem się, że jest tak sklepik z żywnością. Zastanawiam się ile taka pani czy pan...

1 wypowiedzi
ostatnia 14.11.2018
Catering dietetyczny

Witam. Poszukuję franczyzy na catering dietetyczny ale nie interesuje mnie wersja gdy dostaję gotowe produkty . Mam wlasną firmę gastronomiczną i moge spokojnie sam o to...

1 wypowiedzi
ostatnia 08.11.2018