Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci Koku Sushi wynosi 25 tys. zł, natomiast opłata miesięczna to 2,5 tys. zł.
Czwartek
08.02.2018
Koku Sushi chce otwierać we franczyzie restauracje premium. O ile wzrośnie inwestycja?
 

Pod szyldem Koku Sushi działa 17 restauracji, a w marcu ruszy kolejna.
– To będzie nasz drugi lokal własny, w Białymstoku. Przygotowujemy go w nowym formacie premium – zdradza Urszula Olechno, współwłaściciel sieci Koku Sushi.

Standardowo restauracje Koku Sushi otwierają się w lokalach wielkości 60-120 m2. Koszt inwestycji, w zależności od stanu wyjściowego pomieszczeń, waha się z reguły od 100 do 200 tys. zł. W przypadki linii premium lokale będą większe (powyżej 120 m2). Obowiązkowe będzie też miejsce na letni ogródek.
– Co za tym idzie konieczne będzie większe zaplecze, bo ogródek podwaja liczbę gości – mówi Urszula Olechno. – Restauracje będą miały ponadto większą kartę alkoholi, wzbogacony wystrój wnętrza. Będą też działać dłużej, z nastawieniem bardziej na godziny nocne.
W związku z tym wyższa będzie też kwota inwestycji franczyzodawca szacuje, że o 50 proc. w stosunku do formatu podstawowego.
– Format premium jest tworzony z myślą o bardziej prestiżowych lokalizacjach, centrach dużych miast, starówkach. Już w tym roku uruchomimy przynajmniej dwa lokale franczyzowe w tej linii, w Świnoujściu i Krakowie – dodaje Urszula Olechno. – Ale mamy też zapytania ze średniej wielkości miast, gdzie franczyzobiorcy chcieliby otworzyć lokal w formacie premium lub poszerzyć ofertę już działającej restauracji, wprowadzając jego elementy, np. szerszy wybór alkoholi, czy dłuższe godziny otwarcia.
Jednorazowa opłata wstępna wynosi 25 tys. zł, natomiast opłata miesięczna to 2,5 tys. zł. Franczyzodawca zapewnia m.in. projekt wyposażenia wnętrz oraz projekt technologiczny dla Sanepidu, receptury potraw, podręcznik operacyjny, czterotygodniowe szkolenie pracowników. Restauracje realizują też zamówienia w dostawie.
– Jesteśmy obecni na portalach Pyszne.pl oraz Pizzaportal, a oprócz tego mamy własny kanał zamówień on-line – mówi współwłaścicielka Koku Sushi.
Jedna trzecia restauracji jest prowadzona przez multifranczyzobiorców.


POPULARNE NA FORUM

MEET & FIT Slow FOOD Złotów SPOSTRZEŻENIA

Jak już z końcem sierpnia 2019 roku zamknął się lokal w Złotowie to już chyba ze 13 i właściciel sam zasuwał z 1 pracownikiem 300 godzin na miesiąc i miał obroty w...

1 wypowiedzi
ostatnia 17.09.2019
Zamkniete lokale to MEET & Fit slow Food

Ktoś zmienił nagłówek bez nazwy logo firmy jakie lokale się zamknęły w związku z tym przypominam jeszcze raz o tym - ciekawe czy ten mój komentarz zniknie szybko

1 wypowiedzi
ostatnia 15.09.2019
Metody na promocję restauracji - wymiana pomysłów

Strona www to podstawa aby myśleć poważnie o marketingu w internecie. W przypadku restauracji najlepiej jeśli będzie to strona z interaktywnym menu restauracji - czyli...

27 wypowiedzi
ostatnia 15.09.2019
Bobby Burger

Co myślicie o tej sieci warto ? Szumnie się ogłaszają otwierają lokale sprzedają akcje gdzieś wyczytałem ze 38 milionów obrotu mieli w zeszłym roku Ktoś ma/ miał...

1 wypowiedzi
ostatnia 11.09.2019
Burgery Neet & Fit Złotów

Żadna nowość, marża na poziomie sklepu spożywczego, produkty w cenie 20% większe niż ceny na rynku. Z chwile pozostałe lokale sie pozamykają. Ale właściciel piszę o...

2 wypowiedzi
ostatnia 06.09.2019
Burgery Neet & Fit Złotów

Z końcem sierpnia 2019 roku został zamknięty całkowicie lokal w Złotowie a szkoda bo to jeden z najstarszych lokali tej sieci to już jakieś 13 - 14 zamknięcia lokali...

2 wypowiedzi
ostatnia 31.08.2019
Zamknięte lokale

Szanowny Panie Włodzimierzu, Prosimy zamieszczać Pana kolejne komentarze dotyczące zamkniętych lokali M&F w tym wątku, a nie w innych dyskusjach. Powtarzające wypowiedzi...

29 wypowiedzi
ostatnia 21.08.2019
Zamknięte lokale

Zamknięte lokale to MEET & Fit Slow Food ktoś czyli cenzura wszysztko wzięła w jeden komentarz i napisała tylko zamkniete lokale czy strona franchising.pl działa na pewni...

29 wypowiedzi
ostatnia 20.08.2019