7 lat rozwoju / W Polsce pierwszy gabinet DepilConcept został otwarty w marcu 2011 roku.
Czwartek
06.12.2018
Portugalski DepilConcept dobrze sobie radzi na rynku polskim. Sieć liczy już 50 gabinetów i planuje kolejne otwarcia.
 

DepilConcept to franczyzodawca wyspecjalizowany w usługach depilacji i fotodepilacji. Pierwszy gabinet powstał w marcu 2011 roku. W ciągu siedmiu lat firma zbudowała sieć ponad 50 placówek prowadzonych przez franczyzobiorców. Dla porównania, w rodzimej Portugalii funkcjonuje 38 gabinetów, a w Brazylii 7.

Jedną z najmłodszych stażem polskich franczyzobiorczyń DepilConcept jest Magdalena Dąbrowska, która w lipcu 2018 roku przejęła funkcjonujący na warszawskiej Ochocie gabinet. Wcześniej przez pięć lat pracowała w centrali firmy, gdzie zajmowała się marketingiem całej sieci.

 Wraz z zaprzyjaźnioną kosmetolog postanowiłam spróbować swoich sił w biznesie  wspomina Magdalena Dąbrowska. Uznałyśmy, że przejęcie funkcjonującego gabinetu to dobry początek, zwłaszcza że widziałyśmy w tym gabinecie spory potencjał. Dziś uważamy, że to była trafna decyzja, już w drugim miesiącu działalności udało nam się pobić rekord przychodów tego salonu.

Magdalena Dąbrowska twierdzi, że wraz ze wspólniczką są zadowolone z wyników ich gabinetu, jednak obie liczą, że obroty firmy będą rosły.  Pracując w centrali widziałam obroty najlepszych gabinetów i naszym celem jest osiąganie podobnych wartości i sprzedaż na poziomie czołowych punktów sieci. Intensywnie nad tym pracujemy – zapewnia.

Jednym z pomysłów na większe obroty firmy wspólniczek jest zmiana lokalizacji oraz wielkości gabinetu, aby zmieściło się w nim drugie urządzenie. Franczyzobiorczynie planują również zatrudnienie nowego pracownika (dziś zatrudniają dwie osoby i same pracują w gabinecie).

Obserwujemy, że zapotrzebowanie na usługi fotodepilacji rośnie mówi Magdalena Dąbrowska. Warunkiem jest skuteczność zabiegów, wysoka jakość usługi oraz przystępna cena, czyli dokładnie to co oferuje DepilConcept.

DepilConcept otwiera swoje placówki w miastach powyżej 40 tys. mieszkańców. Najlepiej sprawdzają się lokale przy ruchliwych ulicach w pobliżu centrum miasta lub w pasażach handlowych na dużych osiedlach. Minimalna kwota inwestycji w gabinet kosmetyczny pod marką DepilConcept wynosi 59,7 tys. zł netto. W tym wariancie franczyzobiorca leasinguje sprzęt do depilacji. Niespełna 100 tys. zł potrzeba na gabinet z opcją zakupu takiego urządzenia i prawie 130 tys. zł przy dwóch urządzeniach SHR.


Magdalena Dąbrowska, franczyzobiorczyni DepilConcept / "Pracując w centrali widziałam obroty najlepszych gabinetów i moim celem jest osiąganie podobnych wartości i sprzedaż na poziomie czołowych punktów sieci. Intensywnie nad tym pracuję".
Profil mężczyzny
Łukasz Michalak
dziennikarz