Salon Recman / Optymalna powierzchnia salonu Recman mieści się w przedziale między 80 a 100 m kw.
Środa
02.01.2019
Recman planuje rozwój za granicą. W 2019 roku chce otworzyć sklepy na Litwie, Łotwie i w Estonii. A co z marką w Polsce?
 

Wojciech Tulwin, dyrektor marketingu marki Recman, zwraca uwagę, że branża odzieży męskiej w ostatnich latach przechodzi spore zmiany. Mężczyźni coraz bardziej dbają o wygląd, interesują się modą i aktualnymi trendami, ale przede wszystkim doceniają jakość oferowanych produktów. Z naszych obserwacji wynika, że rok 2019 będzie decydujący dla wielu firm z branży. Rosnące koszty produkcji z pewnością wpłyną na przyszłość niektórych firm. Niepokojący w ostatnich miesiącach jest trend niekończących się akcji rabatowych oraz obniżania cen. Sieci walczą o klienta, przywiązując małą wagę do kosztów  komentuje Tulwin.

Między innymi dlatego marka Recman w 2019 roku planuje powiększyć sieć o salony za granicą.  W przyszłym roku planujemy otworzyć trzy nowe salony franczyzowe. Cały czas pracujemy nad otwarciem salonów za granicę, szczególne na Litwie, Łotwie i w Estonii – mówi Wojciech Tulwin. Sieć stawia także na rozwój kanału e-commerce. Pozwala on nam dotrzeć do szerszej grupy odbiorców  dodaje Tulwin.

Marka Recman, która obecnie może się pochwalić 80 sklepami franczyzowymi jest otwarta na współpracę z franczyzobiorcami z całej Polski. Franczyzodawca zaznacza, że największym wyzwaniem na początku współpracy jest znalezienie odpowiedniej lokalizacji. Z doświadczenia wiemy, że o otwarciu głównie decyduje koszt wynajęcia lokalu. Wspieramy naszych partnerów w negocjacjach, co pozwala uzyskać atrakcyjne warunki wynajmu. Optymalna powierzchnia na salon Recman mieści się w przedziale między 80 a 100 m2. Indywidualnie dla każdego lokalu przygotowujemy projekt salonu. W kwestii wyposażenia partnerzy mogą korzystać z firm, które polecamy, jednak nie jest to warunek konieczny  zaznacza Tulwin.

Stawiane wymagania

Jak zaznacza franczyzodawca, doświadczenie w prowadzeniu biznesu franczyzowego oraz w branży odzieżowej nie jest konieczne.  Najbardziej istotne jest zaangażowanie ze strony partnera oraz umiejętność zarządzania personelem dodaje Tulwin.

Kwota inwestycji jest zależna od miasta i stanu lokalu, w którym powstanie sklep. – Mieści się zazwyczaj w przedziale od 900 do 1,5 tys. zł netto za 1m2, całkowita kwota inwestycji zależy od lokalizacji (galeria handlowa/ulica) oraz stanu lokalu i waha się średnio od 80 tys. zł do 150 tys. zł, a w przypadku lokali w stanie deweloperskim w galeriach – nawet do 200-250 tys. zł. Franczyzobiorca nie musi zamawiać ani kupować towaru lub płacić kaucji za towar. Recman jako franczyzodawca jest właścicielem towaru i dba o asortyment w każdym salonie zapewnia Tulwin.

Na dobry początek

Przez cały okres współpracy franczyzodawca stara się wspierać franczyzobiorców. Gwarantujemy naszym partnerom szereg świadczeń, a wśród nich m.in.: pomoc i doradztwo przy wyborze lokalizacji, wsparcie przy negocjacjach z galerami handlowymi, przygotowanie bezpłatnego projektu aranżacji lokalu, przekazanie podręcznika operacyjnego oraz książki standardów ekspozycyjnych, wsparcie regionalnego kierownika sprzedaży oraz szkolenia z obsługi klienta wylicza Tulwin


Pieniądze na start / Kwota inwestycji w salon Recman mieści się zazwyczaj w przedziale od 900 do 1,5 tys. zł netto za 1 m kw.

POPULARNE NA FORUM

Top Secret

No to fakt, tylko potem tragicznie wygląda jak są rozmiary od 34 do 46 i wieszaki ledwo mieszczą się ...

2 wypowiedzi
ostatnia 13.05.2019
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

jak masz na to fajny pomysł to warto

32 wypowiedzi
ostatnia 23.04.2019
Moodo - czy warto inwestować?

w mieście 10 tys jakoś hula juz rok , jestem pracownikiem, i myślę o otwarciu w miescie 30 tys

86 wypowiedzi
ostatnia 20.03.2019
GPoland

Dzień Dobry, Szukam właścicieli sklepów, które współpracują lub współpracowały z GPoland. Jakie doświadczenia ze współpracy? Czy możecie się podzielić?

1 wypowiedzi
ostatnia 08.02.2019
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Również bardzo bym prosila o wiecej informacji na temat współpracy z firmą Esotiq, będę wdzieczna Mój e-mail martusia5465@gmail.com

26 wypowiedzi
ostatnia 04.02.2019
Emporio Armani czy Armani Exchange który sklep się opłaca?

Witam czy ktoś z Państwa już otworzył sklep z tą marka ? Która marka się opłaca i jak wyglada franczyzna z tą marka?

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2019
Salon300+ miejscowość podwarszawska

Prowadzę sklep odzieżowy ponad 300 m2 + duży magazyn. Od kilkunastu lat franczyza znanej marki odzieżowej. Dostałem wypowiedzenie franczyzy. Najchętniej wpuściłbym...

1 wypowiedzi
ostatnia 10.01.2019
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Marek Markowski bardzo prosze o pilny kontakt. Do konca tygodnia musze podjac decyzje w sprawie franczyzy Esotiq. mtroch@op.pl fb marietta. troch

26 wypowiedzi
ostatnia 02.01.2019