Pomocna dłoń
Marka Greenpoint w 2019 roku skoncentrowała się na rozwoju tradycyjnych i internetowych kanałów sprzedaży. – Budowanie pozytywnych relacji z klientem i stałe umacnianie pozycji na rynku bez wielokanałowego podejścia do sprzedaży jest teraz niemożliwe. Tak jak inne marki, my również zauważyliśmy coraz większy wpływ ze sprzedaży internetowej. Aby sprostać silnej konkurencji i potrzebom coraz bardziej świadomym konsumentom, staramy się zachować równowagę między kanałem online i offline – mówi Tomasz Nowicki, specjalista ds. rozwoju sieci franczyzowej Greenpoint. Franczyzodawca zwraca uwagę, że choć branża odzieżowa jest wymagającym segmentem rynku, nie ma powodów do obaw. – Staramy się różnymi metodami wciąż podnosić obroty sklepów. Zauważyliśmy np. że ważnym czynnikiem jest wygląd salonów. W ciągu ostatniego roku kilka z naszych sklepów całkowicie odremontowaliśmy, co bardzo korzystnie wpłynęło na poprawę wyników sprzedaży – mówi Tomasz Nowicki.
Sieć w minionym roku znacznie zwiększyła zakres pomocy nowym franczyzobiorcom. – Stosujemy szereg udogodnień, do każdego franczyzobiorcy podchodzimy indywidualnie. Udzielamy finansowego wsparcia przy zakupie wyposażeniu sklepu, udzielamy konkretnego wsparcia podczas procesu wyposażenia salonu oraz pomagamy w doborze odpowiednio wykwalifikowanych wykonawców – komentuje Nowicki. Franczyzodawca nie pobiera płaty wstępnej. Koszty inwestycji są naliczane indywidualnie. Wszystko zależy od wielkości lokalu i jego lokalizacji.
Franczyzodawca szuka partnerów w mniejszych miastach, ale nie wyklucza otwarcia nowych sklepów w aglomeracjach. – Przede wszystkim istotna jest dla nas lokalizacja. Inwestycja w biznes jest uzależniona właśnie od niej. Sklepy Greenpoint w większości znajdują się w miejscach o dużym przepływie klientów. Są to głównie galerie i ulice handlowe w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców. Lokal na sklep powinien mieć powierzchnię co najmniej 80 m2, układ prostokąta oraz jedną lub dwie witryny. Bardzo ważne jest również zatrudnienie odpowiedniego personelu – podkreśla Nowicki.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Kobiety coraz częściej decydują się na własny biznes, zamiast pracować na etacie. W które franczyzy inwestują najchętniej?
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Redan postanowił sprzedać prawa do marki i sieć sklepów Top Secret spółce Greenpoint. Co to oznacza dla franczyzobiorców?
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Jeśli marzysz o własnym biznesie, szukasz inspiracji lub chcesz dowiedzieć się więcej o franczyzie – teraz jest idealny moment, by działać!
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...