Zarabiaj na nieruchomościach

Marka IWG w Polsce / Należący do Grupy IWG, Regus zdecydował się udostępnić prowadzenie swoich biur serwisowanych w Polsce na zasadzie franczyzy.
Wtorek
20.08.2019
Franczyzobiorca marki Regus musi otworzyć co najmniej trzy centra biznesowe w ciągu kilku lat. Ile trzeba zainwestować na starcie?
 

Należący do Grupy IWG, Regus zdecydował się udostępnić prowadzenie swoich biur w Polsce na zasadzie franczyzy. –  Nasza działalność to dostarczanie gotowych rozwiązań z zakresu zapewnienia rożnego typu miejsc do pracy w profesjonalnej powierzchni biurowej. Może to być jedna osoba , jak rownież korporacja z kilkuset pracownikami (w dużych centrach typu Spaces) –  mówi Sebastian Koziara, dyrektor rozwoju Grupy IWG na Europę WschodniąMarka, która w roku 1989 jako pierwsza na świecie wprowadziła koncept elastycznych przestrzeni do pracy, przez ostatnich 30 lat rozwinęła model biznesowy, który został przetestowany w różnych scenariuszach gospodarczych. Nowa strategia działa już w innych krajach, m.in. w Wielkiej Brytanii. Dzięki dodatkowym partnerom firma chce przyspieszyć wzrost. – W Polsce z powodzeniem działamy już w ośmiu miastach takich jak Warszawa, Kraków, Wrocław, Gdańsk, Poznań, Łódź, Katowice, Lublin. W oparciu o te sukcesy, chcielibyśmy kontynuować naszą ekspansję, aby jak najszybciej cieszyć się obecnością we wszystkich kluczowych miastach regionalnych – dodaje Sebastian Koziara.

Franczyzobiorca IWG może liczyć na opiekę zespołu franczyzowego firmy Regus od etapu doboru odpowiedniej lokalizacji przez wsparcie operacyjno-marketingowe po zapewnienie 24-godzinnej obsługi klienta. Najatrakcyjniejszym profitem dla franczyzobiorców jest korzystanie z globalnej sieci sprzedaży IWG, a dla ich klientów dostęp do sieci ponad 3300 biur grupy, do której należy Regus. Oznacza to, że klienci franczyzobiorców Regusa mogą w ramach abonamentu korzystać z biur w ponad 1100 miastach w 110 krajach. Od franczyzobiorcy natomiast sieć oczekuje gotowości do otwarcia 3-5 centrów biznesowych w ciągu kilku lat i zarządzania nimi. Franczyzobiorca świadczy usługi biznesowe polegające na dostarczeniu umeblowanej, gotowej do użytkowania powierzchni biurowej, co-workingowej. Ilość osób zatrudnionych należy do decyzji partnera. Standardowo przewiduje się 3 osoby. 

Jak zapewnia franczyzodawca, budynek może być w posiadaniu partnera lub może zostać przez niego wynajęty na wolnym rynku. – My pomagamy franczyzobiorcy w wyborze lokalizacji i możemy doradzać w negocjacjach umowy z wynajmującym. Adaptacja budynku może być przeprowadzona bezpośrednio przez partnera lub właściciela budynku, jeśli tak będzie uzgodnione w ramach umowy najmu. Do tego dochodzą meble, dekoracje i infrastruktura IT –  mówi Koziara.

Operator musi też posiadać zabezpieczenie finansowe, które pozwoli mu na zarządzanie centrum zgodnie ze standardami marki Regus. Jak zaznacza Koziara, franczyzobiorca będzie zobowiązany samodzielnie prowadzić działalność polegającą na otwarciu i bieżącym zarządzaniu grupą centrów biznesowych. A gdzie franczyzodawca szuka potencjalnych partnerów? – Widzimy potencjał w miastach o populacji co najmniej 50 tys. Analizujemy każde miasto w oparciu o dane demograficzne i rozwój gospodarczy, aby określić dokładną liczbę centrów biznesowych, które chcielibyśmy otworzyć z naszymi partnerami – tłumaczy Sebastian Koziara.

A jakie są koszty inwestycji? Franczyzodawca zapewnia, że mieści się ona w kwocie od około 500 tys. euro do 1 mln euro za lokalizacje (w tym zawarta jest kwota budowy i wyposażenia powierzchni biurowej ). –  Franczyzobiorcy powinni być w stanie otworzyć i prowadzić kilka placówek w ramach obszaru ich wyłączności geograficznej – mówi Koziara.


Pomoc dla franczyzobiorcy / Franczyzobiorca może liczyć na opiekę zespołu franczyzowego firmy Regus od etapu doboru odpowiedniej lokalizacji przez wsparcie operacyjno-marketingowe po zapewnienie 24-godzinnej obsługi klienta.

POPULARNE NA FORUM

Nowa agencja marketingowa we franczyzie

Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?

1 wypowiedzi
ostatnia 25.07.2024
Gadżety reklamowe - co zamówić?

TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...

93 wypowiedzi
ostatnia 23.03.2024
Rośnie franczyza spedycyjna

Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...

1 wypowiedzi
ostatnia 27.03.2023
Copywriting sprzedażowy

A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!

2 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2022
Copywriting sprzedażowy

Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2022
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020