Kurczak w sieci / W tej chwili pod szyldem Kurcze Pieczone działa 45 punktów.
Sobota
07.09.2019
Kurczak z rożna to specjalność konceptu Kurczę Pieczone. Mobilny kontener, potrzebny do prowadzenia biznesu, można kupić lub wydzierżawić.
 

Marka Kurczę Pieczone ma blisko ćwierć wieku doświadczenia na rynku gastronomicznym. W tej chwili pod jej szyldem działa 45 punktów, serwujących nie tylko kurczaka z rożna, ale też zestawy obiadowe, burgery i inne przekąski z mięsem drobiowym.
Punkty marki mają format kontenerów, ustawianych w ruchliwych punktach miast: na parkingach, przy centrach handlowych itp. 
– Pomagamy w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji – mówi Rafał Grochalski, przedstawiciel konceptu Kurczę Pieczone.
Koszt zakupu kontenera razem z pełnym wyposażeniem to wydatek minimum 130 tys. zł. Jest też możliwość wynajmu. Miesięczny koszt najmu kontenera to 2,5 tys. zł, do tego jeszcze trzeba doliczyć wydatek na zakup sprzętu, w wysokości ok. 45 tys. zł. Wydatki na starcie, które należy jeszcze brać pod uwagę, to koszt montażu kontenera oraz kaucja za najem powierzchni.

Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci wynosi 10 tys. zł. 
– Pomagamy w załatwieniu spraw urzędowych, związanych z lokalizacją. Zapewniamy pomoc przy projektach technicznych i odbiorach Państwowej Inspekcji Sanitarnej, wspieramy w wykonaniu aranżacji punktu, w oparciu o nasze standardy. Kompleksowo szkolimy pracowników oraz przekazujemy franczyzobiorcy receptury dań – wylicza Rafał Grochalski. – Przekazujemy także procedury operacyjne oraz standardy działania i obsługi klienta. Dostarczamy materiały reklamowe, przy czym nie pobieramy za nie stałej miesięcznej opłaty. Opłata ta zależna jest od ilości zamówionego materiału. Nasi franczyzobiorcy otrzymują również wyłączność terytorialną.
Miesięczna opłata franczyzowa to 5 proc. od obrotu ( ale minimum 1 tys. zł netto).

Część franczyzobiorców marki prowadzi po 2-3 punkty. Franczyzodawca oczekuje, że licencjobiorcy będą się osobiście angażować w prowadzenie placówek. U kandydatów mile widziane jest też doświadczenie w branży gastronomicznej. 
– Mobilne formaty gastronomiczne, jak kontenery czy przyczepy mają ogromną przewagę nad punktami stacjonarnymi. Nie jesteśmy „przywiązani” do miejsca, w razie potrzeby w każdej chwili możemy zmienić lokalizację – przekonuje Rafał Grochalski. – Należy jednak pamiętać, że właściciel lokalu musi poświęcić biznesowi dużo swojego czasu, by móc liczyć na satysfakcjonujące zyski.


Wydatek na firmę / Koszt zakupu kontenera marki razem z pełnym wyposażeniem to wydatek minimum 130 tys. zł.

POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022