W różnym modelu / Jenn’s Burger & More można otwierać w trzech formatach: Select Premium, Premium i Drive Thru Select Premium.
Poniedziałek
28.10.2019
Jenn’s Burger & More to nowy koncept franczyzowy, który chce powalczyć o swoje miejsce w segmencie burgerowni.
 

Jenn’s Burger & More to restauracja inspirowana kuchnią amerykańska, serwująca m.in. wołowe burgery, frytki, świeże lemoniady. Właścicielem marki jest Doradztwo Gastronomiczne. pl. 
– Działając w branży gastronomicznej od ponad 25 lat, posiadamy dużą wiedzę w zakresie popularności i kierunków rozwoju polskiej gastronomii – mówi Marek Łepkowski, menedżer operacyjny Jenn’s Burger & More. – Burgerownie nadal cieszą się w Polsce dużym zainteresowaniem. I choć na rynku znaczącą rolę odgrywają duże międzynarodowe koncerny, to wiemy, że jest jeszcze dużo miejsca na tego typu restauracje. Zwłaszcza, że inwestycja w międzynarodowe marki to kwota sięgająca dużo ponad 1 mln zł. Nasz koncept został przygotowany w taki sposób, żeby koszty inwestycji były w zasięgu inwestorów nie posiadających dużego kapitału.

Na razie działa jedna restauracja marki, w Sochaczewie. Jenn’s Burger & More można otwierać w trzech formatach: Select Premium, Premium i Drive Thru Select Premium. W zależności od formatu, restauracje będą różniły się zakresem menu, sposobem serwowania produktów i obsługi. Mogą być zlokalizowane w centrach handlowych i centrach miast. Format Drive Thru Select Premium jest przygotowany dla lokalizacji przy stacjach paliw, dużych konceptach handlowych, na obrzeżach miast i przy trasach przelotowych. Minimalna powierzchnia dla restauracji Select Premium zaczyna się od 100 m2, dla Premium od 150 m2. Natomiast teren pod zabudowę formatu drive thru powinien mieć min. 2 tys. m2, a sam budynek na restaurację około 300 m2
– Na życzenie franczyzobiorcy pomagamy w poszukiwaniu właściwego lokalu – zapewnia Marek Łepkowski. – W swojej bazie posiadamy również propozycje, które spełniają odpowiednie wymagania.
Koszty inwestycji zaczynają się od 200 tys. zł i są zależne od wybranego formatu. Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci zaczyna się od 6,5 tys. zł, a miesięczna opłata opłata franczyzowa od 990 zł. Jest też opłata w postaci procentu od obrotu, jej wysokość jest ustalana indywidualnie. W pierwszych miesiącach od otwarcia franczyzobiorcy są zwolnieni z części opłat. 
– Na miasta powyżej 100 tys. mieszkańców udzielamy również licencji masterfranczyzowej – dodaje Marek Łepkowski.


Marek Łepkowski: / Burgerownie nadal cieszą się w Polsce dużym zainteresowaniem.