Cafe Słodziak

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Cafe Słodziak to nie tylko kawiarnia, ale miejsce gdzie może spotkać się cała rodzina i każdy znajdzie coś dla siebie. Nasze menu jest dostosowane do każdej grupy wiekowej. Zaczynając od najmłodszych, którym z pewnością zasmakują lody kuleczkowe MiniMelts. Bubble tea przyrządzane na bazie świeżo parzonej herbaty dla nieco starszych, a dla dorosłych serwujemy kawę Costy, którą każdy miłośnik kawy zna doskonale. Całość uzupełniamy deserami lodowymi na bazie lodów rzemieślniczych i włoskich. Codziennie zapraszamy również na świeżo wypiekane ciasteczka i ciasta.
Cafe Słodziak powstał dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu w gastronomii oraz odpowiedzi na potrzeby klientów, dzięki czemu świetnie sprawdza się w modelu franczyzowym. Tym bardziej, że menu jest dostosowane do prowadzenia tego biznesu zarówno w formie lokalu stacjonarnego, wyspy w galerii handlowej czy dobrze znanych i lubianych przez klientów food truckach.
System partnerski skierowany jest do lodziarni sezonowych, które mogą dzięki współpracy z nami przekształcić się w całoroczne punkty serwujące kawę COSTA.
Podsumowując: zapraszamy do współpracy, dzięki której będziesz prowadzić swój własny całoroczny biznes przynoszący dochód od pierwszego miesiąca.
JEDNOSTKI WŁASNE
4
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
2
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- gotowy projekt i wyposażenie
- szkolenia i materiały edukacyjne, nie tylko dla partnera, ale również dla pracowników
- pomoc w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji
- wsparcie na każdym etapie współpracy
- prowadzenie działań marketingowych
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Minimalny wkład własny 19 tys. zł netto;
- Miesięczne opłaty zaczynające się od kwoty 500 zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- osoba przedsiębiorcza;
- brak doświadczenia w gastronomii nie jest przeszkodą;
- nauczymy i będziemy wspierać;
- wkład własny na start;
- umiejętność pracy zespołowej;
- nastawienie na sukces zawodowy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Kamil Woźniak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Tel-Kam Kamil Woźniak (ul. Księżycowa 8, 05-200 Zagościniec). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Cafe Słodziak oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie na stronie internetowej firmy.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Cafe Słodziak to nowy koncept franczyzodawcy marki Cukrem i Solą. Jakie są plany marki?

Pizzeria La Patata otworzyła niedawno kolejny lokal w Warszawie. Oferuje pizzę na bazie sprowadzanych z Włoch produktów i chętnie podzieli się swoją licencją na biznes z franczyzobiorcami.
Fit Cake inwestuje w nowoczesne technologie, które mają pomóc franczyzobiorcom znaleźć najlepszą lokalizację dla biznesu.
Od początku roku Cofix otworzył już dwie kawiarnie, a wkrótce ruszą dwie kolejne.
Hardkorowy Robert ma swoją siłownię, a teraz zaprasza inwestorów do otwarcia franczyzy Burneika Burger.
– Franczyza zabezpiecza przed porażką i utratą zainwestowanych pieniędzy – mówi Kamil Pękała, franczyzobiorca sieci Lodolandia.

Marka Krowarzywa świętuje 10 urodziny. I ma nową ofertę współpracy, skierowaną do lokali z kuchnią roślinną.
Wartość rynku lodowego w Polsce wynosi 3,5 mld zł i ciągle rośnie. To dobra wiadomość dla osób, które rozważają biznes lodowy na licencji. Z kim można podjąć współpracę?
Dobra Buła startuje z franczyzą. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Agnieszka Kominek-Polender z mężem Dawidem wspólnie prowadzą oddział franczyzowy Stava. Jak się pracuje razem z małżonkiem?
Pączki sprzedają się nie tylko w Tłusty Czwartek. Jak otworzyć i z sukcesem prowadzić pączkarnię?
Czy da się z sukcesem prowadzić pizzerię znanej marki w małym mieście? Poznajcie historię biznesową Martyny Klon, właścicielki pizzerii Da Grasso w 25-tysięcznym Świeciu.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.