Szkolenia przede wszystkim / Franczyzodawca Viviamo Ubezpieczamy zapewnia pakiet szkoleń, które prowadzą regionalni dyrektorzy oraz menadżerowie z towarzystw ubezpieczeniowych.
Czwartek
23.01.2020
Viviamo Ubezpieczamy działa na rynku od 20 lat. Jakie wymagania musi spełniać przyszły franczyzobiorca?
 

Franczyzobiorcy Viviamo zajmują się sprzedażą produktów ubezpieczeniowych dla osób fizycznych i i firm.
 Działamy na rynku od 20 lat. Sieć franczyzową rozwijamy od 2013 roku. W 2019 ruszyliśmy mocno z miejsca, jeśli chodzi o rozwój placówek licencyjnych. Obecnie mamy trzy oddziały własne i 37 franczyzowych. Takiej dynamiki spodziewamy się również w roku 2020. Mamy zamiar otworzyć kolejnych 13 placówek  mówi Rafał Walczak, odpowiedzialny za rozwój sieci biur Viviamo Ubezpieczamy.  - Ale minione miesiące to nie tylko rozwój sieci, to również inwestycja w nowe technologie. W ubiegłym roku wprowadziliśmy także własną porównywarkę ubezpieczeń.

Koszty na start

Opłata za przystąpienie do sieci Viviamo wynosi 2 tys. zł. Oprócz tego franczyzobiorca musi dysponować kapitałem na przygotowanie lokalu. Licencjodawca szacuje, że inwestycja powinna zamknąć się w kwocie 10 tys. zł. Większość kosztów związanych z wystrojem biura i jego oznakowanie centrala bierze na siebie. Koncept nie pobiera także od franczyzobiorców żadnych miesięcznych opłat i nie narzuca planów sprzedaży.
Chcemy pomagać w rozwoju biznesu i zarabiamy tylko wtedy, gdy zarabia franczyzobiorca – dodaje Rafał Walczak.
Franczyzodawca zapewnia szkolenia, które prowadzą regionalni dyrektorzy oraz menadżerowie z towarzystw ubezpieczeniowych.
Partner otrzymuje także wsparcie merytoryczne od mobilnych dyrektorów, którzy są przydzieleni do różnych województw. Pomocą służy również call center, które jest dedykowane naszym agentom – podkreśla Rafał Walczak.
Przez cały czas trwania współpracy franczyzodawca wspiera partnerów marketingowo, m.in. poprzez pomoc w organizacji eventów i lokalnych działań reklamujących biuro.

Na czym zarabia franczyzobiorca?

Partnerzy Viviamo zarabiają na prowizji od sprzedanych produktów ubezpieczeniowych. Biorą też udział w programach lojalnościowych, a także promocjach i konkursach, wspierających w osiągnięciu wyższego poziomu sprzedaży. Partner nie musi mieć doświadczenia w branży, ale - jak podkreśla franczyzodawca - wiedza na temat rynku pozwoli szybciej zarabiać. 
Jeśli zaczynamy od zera, musimy mieć czas na zapoznanie się z biznesem i pozyskaniem nowych klientów. A to zajmuje trochę czasu – tłumaczy Rafał Walczak. – Jeśli natomiast potencjalny franczyzobiorca wywodzi się z branży ubezpieczeniowej, to zwrot z inwestycji może uzyskać już na samym początku współpracy z Viviamo.
W przypadku partnerów, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z branżą ubezpieczeniową, inwestycja we franczyzę powinna zwrócić się między pierwszym a drugim rokiem działalności. 
Jest to oczywiście zależne od pomysłu na pozyskanie klienta, zaangażowania franczyzobiorcy oraz specyfiki lokalnego rynku – dodaje Rafał Walczak.

WIZYTÓWKA AGENCJI UBEZPIECZENIOWEJ VIVIAMO 

Viviamo to ogólnopolska sieć biur, która zapewnia klientom dostęp do oferty 30 towarzystw ubezpieczeniowych. 

  • 37 placówek fracznyzowych
  • 3 placówki własne
  • minimalna kwota inwestycji 2 tys zł.

Opłata na start / Opłata za przystąpienie do sieci Viviamo wynosi 2 tys. zł. Oprócz tego franczyzobiorca musi dysponować kapitałem na przygotowanie lokalu.

POPULARNE NA FORUM

Nowa agencja marketingowa we franczyzie

Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?

1 wypowiedzi
ostatnia 25.07.2024
Gadżety reklamowe - co zamówić?

TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...

93 wypowiedzi
ostatnia 23.03.2024
Rośnie franczyza spedycyjna

Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...

1 wypowiedzi
ostatnia 27.03.2023
Copywriting sprzedażowy

A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!

2 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2022
Copywriting sprzedażowy

Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2022
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020