Pomagają przedsiębiorcom
Obecna sytuacja związana z koronawirusem, to przede wszystkim trudny okres dla przedsiębiorców oraz pracowników. Coraz więcej osób szuka pomocy prawnej, by uratować firmę lub nie stracić oszczędności. Sieć Kancelarii Twój Prawnik 24, która zajmuje się m.in. upadłością konsumencką, gospodarczą, restrukturyzacją oraz szeroko pojętymi działaniami antywindykacyjnymi, nie narzeka na brak zainteresowania.
– Proponujemy konkretne rozwiązanie, które przynajmniej w części złagodzą skutki obecnego kryzysu. Zdajemy sobie sprawę, że czas dla części przedsiębiorców jest bardzo trudny, ale dzięki naszej pomocy być może wiele firm i miejsc pracy uda się uratować. Dbamy również o naszych franczyzobiorców, oferując im pomoc w negocjacjach z właścicielami lokali pod kątem odroczenia czy zmniejszenia opłat miesięcznych związanych z najmem czy płatności rat kredytów. Rozwiązania te bezpłatnie proponujemy także naszym klientom – mówi Grzegorz Kostrzewa, koordynator ds. rozwoju sieci franczyzowej Twój Prawnik 24.
Jak zapewnia franczyzodawca, firma Twój Prawnik 24 w swoich szeregach ma prawników-specjalistów z różnych dziedzin.
– Obsługujemy zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych, którzy potrzebują wsparcia w problemach finansowych. Weryfikujemy czy roszczenia względem nich są zasadne, wspieramy antywindykacyjnie, a jeśli zachodzi taka potrzeba ogłaszamy upadłość konsumencką. Klientom biznesowym pomagamy natomiast w kwestiach restrukturyzacji czy upadłości gospodarczej – dodaje Piotr Bijański, prezes Twój Prawnik 24.
Sieć ze względu na obowiązek zachowania środków bezpieczeństwa, ograniczyła bezpośrednie spotkania z klientami do minimum.
– Pandemia koronawirusa przyspieszyła wprowadzenie i tak planowanych rozwiązań polegających na zdalnej obsłudze interesantów. Wykorzystujemy internet do pomocy naszym klientom. Większoci porad jesteśmy w stanie w ten sposób udzielić. Z prognoz rozwoju branży prawniczej wynika, że obecny model stanie się standardem obsługi za kilka lat. Wśród naszych obecnych i przyszłych franczyzobiorców panuje przekonanie, że branża w której działamy jest perspektywiczna. Dostosowując się do zaleceń Ministerstwa Zdrowia ostatnie dwa otwarcia zrobiliśmy w sposób zdalny, wykorzystując nowoczesne środki przekazu – mówi Grzegorz Kostrzewa.
Dla kogo to biznes?
Jak zapewnia franczyzodawca, nie trzeba posiadać wykszłacenie prawniczego ani nawet zatrudnić prawnika, aby otworzyć placówkę Twój Prawnik 24. Jak to możliwe? Za obsługę prawną odpowiadają bowiem prawnicy zatrudnieni przez franczyzodawcę oraz kancelarie współpracujące. Dzięki temu franczyzobiorca otrzymuje pełne wsparcie merytoryczne. Doradcy pracujący w biurze powinni mieć przede wszystkim doświadczenie w obsłudze klienta. Znajomość branży finansowej jest mile widziana, ale niekonieczna, ponieważ wiedzą merytoryczną wspierają ich prawnicy, z którymi współpracuje Twój Prawnik 24. Doradcy przechodzą szereg szkoleń, które pomagają im sprawnie poruszać się w temacie windykacji. Menedżer placówki każdego miesiąca otrzymuje od franczyzodawcy bazę klientów do obsługi.
– Sieć kancelarii prawnych Twój Prawnik 24 zaprasza do współpracy przedsiębiorców z różnych regionów Polski. Na obecnym etapie rozwoju sieci franczyzowej koncentrujemy się na nawiązywaniu współpracy z przedsiębiorcami z miast powyżej 100 tys. mieszkańców. Optymalna powierzchnia lokalu do prowadzenia biznesu wynosi od 45 do 80 m2. Biuro powinno znajdować się w centrum miasta i mieścić na parterze. Dobrze, aby lokal miał witryny – tłumaczy Grzegorz Kostrzewa.
Pieniądze na start
Rozpoczęcie współpracy z Twój Prawnik 24 wiąże się z nakładami finansowymi, których wysokość zależy między innymi od lokalizacji oraz powierzchni lokalu, w którym będą świadczone usługi.
– Całkowita kwota inwestycji nie powinna przekraczać 70 tys. zł przy założeniu, że lokal, który zostanie przeznaczony na działalność wymaga gruntownego remontu. W przypadku lokali, w których świadczono już usługi, kwota inwestycji może być nawet o połowę niższa. Warto wspomnieć, że na część kwoty składa się również wyposażenie oddziału w pomieszczenie zwane silent room, które służy do spotkań z klientami. Jest to bezpieczne, dźwiękoszczelne pomieszczenie, w którym klienci mogą w pełnej dyskrecji opowiedzieć o swoich problemach. Natomiast jednorazowa opłata franczyzowa za przystąpienie do sieci wynosi 20 tys. zł netto, jednak jest to kwota niemal w całości przecznaczona na przygotowanie oddziału i jego pracowników do rozpoczęcia pracy. Miesięczne opłaty w kwocie 1,5 tys. zł wykorzystywane są na budowę wizerunku marki i działania promocyjne, których celem jest przede wszystkim bieżące wsparcie oddziałów w postaci przekazywanych kontaktów do klientów zainteresowanych usługami kancelarii – mówi Grzegorz Kostrzewa.
Franczyzodawca zapewnia, że zwrot z inwestycji powinien nastąpić najpóźniej po sześciu miesiącach współpracy.
– Warte podkreślenia jest to, że z reguły przychody występują już w pierwszym miesiącu działalności, a ich górna granica nie istnieje i zależy tylko i wyłącznie od franczyzobiorcy – dodaje Grzegorz Kostrzewa.
Obecnie sieć Twój Prawnik 24 liczy pięć placówek franczyzowych.
– Dwie kolejne otworzymy zgodnie z planem w kwietniu i maju. Mimo obecnej sytuacji w kraju i na świecie nasz model współpracy cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem ze względu na pełną możliwość prowadzenia działalności również telefonicznie i online. Dlatego też jesteśmy w trakcie zaawansowanych rozmów z kilkunastoma kolejnymi partnerami – mówi Grzegorz Kostrzewa.
WIZYTÓWKA MARKI TWÓJ PRAWNIK 24
Twój Prawnik 24 to kancelaria prawna, która łączy w sobie tradycyjny model biznesowy z działaniami online. Zespół kancelarii składa się z doświadczonych prawników i doradców finansowych.
- jednorazowa opłata franczyzowa za przystąpienie do sieci wynosi 20 tys. zł;
- franczyzodawca szuka partnerów w miejscowościach powyżej 100 tys. mieszkańców;
- optymalna powierzchnia lokalu wynosi od 45 do 80 m2;
- sieć Twój Prawnik 24 liczy pięć placówek franczyzowych.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Biura księgowe Tax Safe korzystają z rozwiązań sztucznej inteligencji. Czy to się podoba klientom?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
Ewelina Sawicka prowadzi dwie placówki partnerskie VeloBanku. W filmie opowiada, jak wygląda franczyza bankowa od środka i z jakiego wsparcia mogą korzystać partnerzy sieci.
– Nie ma lepszego miejsca na zaprezentowanie swojej oferty franczyzowej niż Targi Franczyza – mówi Tomasz Maj ze Speed Queen.
Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
Zajęcia pozalekcyjne to nie tylko język angielski. Przyjdź na Targi Franczyza i zobacz, jak wiele jest pomysłów na biznes w branży edukacyjnej.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...