Franczyzodawca włącza wyższy bieg
W tym roku do sieci klubów treningowych 36minut dołączyły trzy kolejne placówki.
– Do końca tego roku otworzymy ich jeszcze piętnaście, z czego dwie w maju – mówi Bartłomiej Kołodziejek, dyrektor operacyjny w klubach 36minut.
Dwa razy w tygodniu
Obecnie sieć liczy 15 placówek własnych i 26 franczyzowych. Do końca 2022 roku w sumie liczba klubów ma przekroczyć 100.
– Osiągniemy to dzięki temu, że już teraz nasz biznes stał się skalowalny. Wieloletnie doświadczenie na rynku i możliwość czerpania wiedzy od naszych kolegów z Europy Zachodniej sprawiają, że już dzisiaj znamy wszystkie parametry, które składają się na sukces klubu – zapewnia Bartłomiej Kołodziejek.
Kluby 36minut to studia butikowe, które działają na powierzchni średnio 150 m2, skierowane głównie do osób w wieku od 35 do 65 lat oraz seniorów. Ich działalność opiera się na niemieckim koncepcie treningowym Milon, którego podstawą są innowacyjne maszyny i technologia, pozwalająca m.in. na śledzenie postępów treningu, ilości oraz spalonych kalorii za pomocą aplikacji. Nazwa 36 minut odnosi się do czasu długości podstawowego treningu.
– Inżynierowie z Milona stworzyli inteligentny obwód składający się z 12 maszyn do ćwiczeń siłowo-wytrzymałościowych. Nasi klienci do ćwiczeń dostają spersonalizowaną kartę z zapisanymi indywidualnymi ustawieniami, ćwiczą po jednej minucie na każdej maszynie siłowej i cztery minuty na maszynach cardio. Łącznie 17 i pół minuty. Dwa obwody dają 35 minut i tyle czasu trwa trening na Milonie. Przez cały czas maszyny współpracują z osobą ćwiczącą, na bieżąco dostosowując tempo ćwiczeń oraz ciężary. Celem jest zaangażowanie wszystkich partii mięśniowych w jak najkrótszym czasie – tłumaczy Bartłomiej Kołodziejek.
Dodaje, że taki trening daje o 30 proc. lepsze rezultaty w porównaniu z klasycznymi maszynami. Dwa razy w tygodniu po 35 minut treningu wystarczy, żeby być w dobrej formie. Nad całym procesem czuwa fizjotrener, który jest obecny przez cały trening.
Ile na start?
Sieć szuka franczyzobiorców w całym kraju. Franczyzodawca aktywnie wspiera franczyzobiorcę w szukaniu i wynajęciu lokalu. W ramach opłaty przyłączeniowej, która wynosi 30 tys. zł, partner otrzymuje: wsparcie architekta w zaprojektowanie lokalu, przygotowanie biznesplanu, intensywny program wdrażający obejmujący szkolenia stacjonarne, w formule online, konsultacje biznesowe, praktyki w macierzystych klubach, wsparcie tzw. Master Trenerów w pierwszych dniach otwarcia klubu oraz pomoc w rekrutacji personelu.
Inwestycja po stronie franczyzobiorcy to około 150 tys. zł.
– Szukamy ludzi z pasją, zaangażowaniem i dojrzałością biznesową. Do każdej osoby podchodzimy indywidualnie i czasami szukamy rozwiązań, które pozwolą na wejście w świat 36minut z własnym klubem treningowym przy niższych zasobach finansowych. Dla nas najważniejszy jest człowiek, nie kapitał, którym dysponuje – mówi Bartłomiej Kołodziejek.
Franczyzobiorca jest zobowiązany do uiszczania 2 tys zł miesięcznej opłaty franczyzowej oraz opłaty za dzierżawę maszyn milon przez cały okres współpracy.
Średni zwrot z inwestycji trwa szacunkowo około trzy lata, ale zdarzało się, że franczyzobiorcy osiągali go już po pierwszym roku funkcjonowania.
– Obecnie pracujemy nad tym, żeby kluby osiągały swoją rentowność w czasie krótszym niż trzy miesiące – mówi Bartłomiej Kołodziejek.
Potencjał w medycynie
Ponadto firma strategicznie rozwija obszar medyczny.
– Widzimy potencjał w tym obszarze i mamy bardzo pozytywne doświadczenia we współpracy z lekarzami i placówkami medycznymi. Nasze treningi są doskonałym uzupełnieniem rehabilitacji, jak również wspierają sektor medyczny w czymś, co nazywamy fizjoprewencją – wszędzie tam, gdzie ludzie potrzebują wejść na wyższy poziom mobilności ruchowej – bez względu na wiek – treningi 36minut są idealnym rozwiązaniem – tłumaczy Bartłomiej Kołodziejek.
Dodaje, że pandemia nie przeszkodziła w rozwoju klubów 36minut.
– Wręcz przeciwnie – przypomniała ona wszystkim, że największym skarbem jest zdrowie. Żyjemy coraz dłużej, ale to, jaka jest jakość naszego życia, zależy od tego w jaki sposób inwestujemy w swoje ciało. Jesteśmy coraz bardziej świadomi tego, co oznacza zdrowy styl życia. Ćwiczenia w 36minut są łatwe, dostosowane do naszych możliwości, bezpieczne i bardzo efektywne. Dlatego wiele osób chce z nami ćwiczyć – mówi Bartłomiej Kołodziejek.
WIZYTÓWKA 36 MINUT
Sieć klubów treningowych
- kwota inwestycji: 150 tys. zł
- średni czas zwrotu z inwestycji: 3 lata
- miesięczna opłata franczyzowa: 2 tys. zł
- liczba placówek: 15 własnych i 26 franczyzowych
Szybki efekt / Franczyzodawca 36 minut zapewnia, że dwa razy w tygodniu po 35 minut treningu wystarczy, żeby być w dobrej formie.
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Jeden adres, dwa razy więcej możliwości
/28.11.2025
Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?
– Rosnące zainteresowanie zabiegami estetycznymi i zmieniające się oczekiwania klientów wpływają na rozwój franczyzy beauty – mówi Aleksandra Wojciechowska-Staszczyk z Perfect Look Clinic.
Od masaży orientalnych po mobilną depilację – sektor usług estetycznych w Polsce coraz częściej rozwija się nie poprzez pojedyncze salony, lecz za pomocą franczyzy. Sprawdzamy, kto buduje sieci w branży beauty i co realnie zyskują franczyzobiorcy.
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Paula Zielińska zaczynała od etatu w sieciowej siłowni, prowadziła rodzinny klub fitness, a dziś jest właścicielką trzech klubów Xtreme Fitness Gyms.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Ekotrend zmienia rynek napojów
/01.12.2025
Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.
Parki rozrywki #KochamSkakać właśnie zaczynają rozwój poprzez franczyzę. Ile trzeba zainwestować w taki biznes?
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
Japońska kuchnia to nie tylko sushi. W lokalach Doskoi zjemy wiele tradycyjnych dań z Kraju Kwitnącej Wiśni, a przy okazji znajdziemy pomysł na biznes.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.