Dojrzała sieć / W sieci DepilConcept funkcjonuje 56 gabinetów prowadzonych przez franczyzobiorców.
Wtorek
22.06.2021
DepilConcept uruchomił nowe placówki franczyzowe i zapowiada kolejne otwarcia w najbliższych miesiącach. Firma potwierdziła też poprawę wyników sprzedażowych.
 

DepilConcept to największy w Polsce franczyzodawca wyspecjalizowany w usługach depilacji i fotodepilacji. W sieci funkcjonuje 56 gabinetów prowadzonych przez franczyzobiorców, w tym dwa otwarte w ostatnich miesiącach. Marka pochwaliła się znakomitymi wynikami sprzedażowymi w końcówce sprzedażowej 2020 roku oraz pierwszych miesiącach 2021.

– Nie licząc miesięcy, w których byliśmy zamknięci, mogę powiedzieć, że 2020 rok skończyliśmy na kilkunastoprocentowych wzrostach – wyjaśnia Mariusz Włoczkowski, dyrektor rozwoju DepilConcept. – W styczniu i lutym tego roku odnotowaliśmy wzrosty na poziomie 40 proc. w stosunku do roku 2020. Teraz nasze placówki pracują pełną parą.

Mariusz Włoczkowski mówi, że sieć wychodzi z pandemii obronną ręką. Menedżer dodaje, że udało się obronić biznes sieci i franczyzobiorców głównie dzięki elastyczności, szybkiej reakcji na zmienne warunki rynkowe oraz zaangażowaniu ludzi – zarówno po stronie centrali, jak i franczyzobiorców. Dodaje, że do końca roku DepilConcept zamierza otworzyć przynajmniej osiem nowych gabinetów franczyzowych. Kilka z nich będzie własnością dotychczasowych franczyzobiorców, którzy chcą rozwijać swoje firmy. Menedżer dodaje, że zbliża się dobry czas na inwestowanie we własny, ale sprawdzony biznes.

– Rynek jest nieco przerzedzony i samodzielne gabinety, bez silnego wsparcia, słabiej radzą sobie ze zdobywaniem nowych klientów. To czy zdołają się utrzymać na powierzchni, zależy od ich determinacji i zasobności portfela. Z własnego doświadczenia wiemy jednak, że jest popyt na nasze usługi. Łatwiej też o dobrą lokalizację i przyzwoitą stawkę najmu. Moment na inwestycję w biznes kosmetyczny wydaje się idealny – mówi Mariusz Włoczkowski.

Biznes na gładko

Grupą docelową gabinetów DepilConcept są przede wszystkim kobiety w wieku od 18 do 60 lat. Gabinety tej marki powstają najczęściej w miastach powyżej 40 tysięcy mieszkańców. Optymalny lokal na gabinet DepilConcept powinien liczyć 50-70 m2. Według założeń firmy, najlepiej sprawdzają się lokale przy ruchliwych ulicach w pobliżu centrum miasta. Bardzo dobrze radzą sobie również gabinety zlokalizowane lub w pasażach handlowych na dużych osiedlach.

– Zabiegi depilacji stały się usługami czysto higienicznymi, zaś gładka skóra wymaga dbania oraz powtarzania zabiegów. To usługa powtarzalna i budująca lojalność klientek – wyjaśnia Włoczkowski.

Kwota inwestycji w gabinet DepilConcept oscyluje wokół 100-150 tys. zł w zależności od kosztów przystosowania lokalu. Ta kwota jest podobna dla mniejszych miast i metropolii, a ewentualne różnice mogą wynikać z kosztów adaptacji oraz późniejszych kosztów utrzymania lokalu, które w mniejszych miejscowościach prawdopodobnie będą niższe.


Mariusz Włoczkowski, dyrektor rozwoju DepilConcept / "Do końca roku DepilConcept zamierza otworzyć przynajmniej osiem nowych gabinetów franczyzowych".
doradca we franczyzie

POPULARNE NA FORUM

Otwieramy park trampolin

Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza fitness

Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...

1 wypowiedzi
ostatnia 15.12.2021
Zamiast etatu, własny salon urody

Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)

8 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Opinie o współpracy z Yasumi

Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...

4 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Gabinet kosmetyczny

Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...

33 wypowiedzi
ostatnia 15.02.2020
Trening z maszyną

Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.

19 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Zamiast etatu, własny salon urody

Jeśli tylko czuje się ktoś na siłach do rozkręcania takiego biznesu i przede wszystkim, zna się na tym to jak najbardziej.

8 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Opinie o współpracy z Yasumi

Witam. Czy współpraca z yasumi się opłaca ? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy. Proszę o odp.

4 wypowiedzi
ostatnia 02.01.2019