Mobilna pączkarnia
Koncept Dolci Sapori MNIAMI wystartował w październiku ubiegłego roku, pomimo pandemii.
– Nasz biznes jest odporny na wirusa. Prowadzimy sprzedaż z okienka, dzięki czemu mogliśmy działać nieprzerwanie pomimo lockdownu gastronomii. Street food wręcz skorzystał na tej sytuacji. Dodatkowo, MNIAMI daje gwarancję bezpieczeństwa finansowego, dzięki czemu franczyzobiorcy mogą być spokojni o powodzenie swojego biznesu – podkreśla Iwona Gniazdowska, sales meneger Dolci Sapori Mniami.
Na lato i na zimę
Dolci Sapori Mniami to mobilne przyczepy gastronomiczne. W ich ofercie znajdują się lody świderki, gofry, a przede wszystkim smażone na miejscu pączki. Specjalnością firmy są pączko-lody, czyli pączki zapiekane z lodem- świderkiem w środku.
– Jesteśmy jedyną mobilną pączkarnią w Polsce. A dzięki szerokiej ofercie nasze przyczepy nie są biznesem sezonowym, ale mogą działać przez cały rok – mówi Iwona Gniazdowska. – Menu jest przygotowywane według autorskiej receptury, która sprawia, że w każdym punkcie pączki i lody smakują dokładnie tak samo. Pączki są zawsze świeże, ponieważ są smazone na bieżąco, w każdym punkcie.
Franczyzodawca przygotowuje przyczepę pod klucz. Jest przystosowana do różnych warunków atmosferycznych, ale też w pełni wyposażona w urządzenia, potrzebne do pracy: smażalnik, gofrownicę, maszynę do lodów, maszyny chłodnicze, obieg zamknięty wody. Cena takiej przyczepy to 139,9 tys. zł netto. Można jednak skorzystać z leasingu, co pozwala na obniżenie kwoty wejścia w biznes nawet do 10 tys. zł.
– Gotowe przyczepy w tej chwili czekają na kolejnych franczyzobiorców – zapewnia Iwona Gniazdowska.
Mobilny format pozwala na właściwie dowolny wybór lokalizacji. Potrzebne jest tylko przyłącze prądu. Przyczepę można postawić np. przy galerii handlowej, na osiedlu, przy parku, w miejscach atrakcyjnych turystycznie.
– Franczyzobiorca może znaleźć lokalizację samodzielnie lub też pomoże mu w tym nasz dział komercjalizacji – dodaje Iwona Gniazdowska. – Badamy potencjał różnych miejsc, oceniając je na podstawie listy odpowiednio dobranych kryteriów, które pozwalają też oszacować możliwe do osiągnięcia zyski.
Wsparcie z centrali
Franczyzodawca nie pobiera opłaty wstępnej. Opłata miesięczna jest stała, niezależna od obrotu. Jej wysokość zależy natomiast od tego, czy licencjobiorca sam znalazł lokalizację dla punktu, czy pośredniczył w tym dział komercjalizacji. W pierwszym przypadku wynosi 500 zł, w drugim 1 tys. zł. Centrala szkoli franczyzobiorców z przygotowywania produktów, technik sprzedaży, zarządzania biznesem.
– Pomagamy w pozyskaniu leasingu, zdobyciu koniecznych pozwoleń, wspieramy franczyzobiorców marketingowo i w każdym innym zakresie, w zależności od potrzeb. Współpracujemy też z agencjami pośrednictwa pracy, więc w razie potrzeby możemy pomóc nawet w rekrutacji personelu – wylicza Iwona Gniazdowska. – Każdy franczyzobiorca ma u nas swojego dedykowanego opiekuna, który pomaga mu przez cały okres współpracy.
Franczyzodawca zapewnia, że punkty stają się rentowne już po pierwszym miesiącu działalności. - Jeżeli są prowadzone zgodnie z naszym sprawdzonym modelem franczyzowym – zastrzega sales manager Dolci Sapori MNIAMI.
W tej chwili działa pieć placówek własnych marki oraz 19 franczyzowych.
– W planach mamy uruchomienie jesienią kolejnego mobilnego konceptu, tym razem z wytrawnym menu w stylu włoskim – dodaje Iwona Gniazdowska.
WIZYTÓWKA DOLCI SAPORI MNIAMI
Sieć mobilnych pączkarni.
- 5 punktów własnych
- 19 punktów franczyzowych
- koszt inwestycji od 10 tys. zł przy korzystaniu z leasingu
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
La Mancha szuka partnerów szczególnie w Białymstoku i Szczecinie. Dlaczego to dobry moment na nawiązanie współpracy?
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
https://youtu.be/kojfdVGqIY4?si=N1J9rlZC1jf4U-2y
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...