Mobilna pączkarnia
Koncept Dolci Sapori MNIAMI wystartował w październiku ubiegłego roku, pomimo pandemii.
– Nasz biznes jest odporny na wirusa. Prowadzimy sprzedaż z okienka, dzięki czemu mogliśmy działać nieprzerwanie pomimo lockdownu gastronomii. Street food wręcz skorzystał na tej sytuacji. Dodatkowo, MNIAMI daje gwarancję bezpieczeństwa finansowego, dzięki czemu franczyzobiorcy mogą być spokojni o powodzenie swojego biznesu – podkreśla Iwona Gniazdowska, sales meneger Dolci Sapori Mniami.
Na lato i na zimę
Dolci Sapori Mniami to mobilne przyczepy gastronomiczne. W ich ofercie znajdują się lody świderki, gofry, a przede wszystkim smażone na miejscu pączki. Specjalnością firmy są pączko-lody, czyli pączki zapiekane z lodem- świderkiem w środku.
– Jesteśmy jedyną mobilną pączkarnią w Polsce. A dzięki szerokiej ofercie nasze przyczepy nie są biznesem sezonowym, ale mogą działać przez cały rok – mówi Iwona Gniazdowska. – Menu jest przygotowywane według autorskiej receptury, która sprawia, że w każdym punkcie pączki i lody smakują dokładnie tak samo. Pączki są zawsze świeże, ponieważ są smazone na bieżąco, w każdym punkcie.
Franczyzodawca przygotowuje przyczepę pod klucz. Jest przystosowana do różnych warunków atmosferycznych, ale też w pełni wyposażona w urządzenia, potrzebne do pracy: smażalnik, gofrownicę, maszynę do lodów, maszyny chłodnicze, obieg zamknięty wody. Cena takiej przyczepy to 139,9 tys. zł netto. Można jednak skorzystać z leasingu, co pozwala na obniżenie kwoty wejścia w biznes nawet do 10 tys. zł.
– Gotowe przyczepy w tej chwili czekają na kolejnych franczyzobiorców – zapewnia Iwona Gniazdowska.
Mobilny format pozwala na właściwie dowolny wybór lokalizacji. Potrzebne jest tylko przyłącze prądu. Przyczepę można postawić np. przy galerii handlowej, na osiedlu, przy parku, w miejscach atrakcyjnych turystycznie.
– Franczyzobiorca może znaleźć lokalizację samodzielnie lub też pomoże mu w tym nasz dział komercjalizacji – dodaje Iwona Gniazdowska. – Badamy potencjał różnych miejsc, oceniając je na podstawie listy odpowiednio dobranych kryteriów, które pozwalają też oszacować możliwe do osiągnięcia zyski.
Wsparcie z centrali
Franczyzodawca nie pobiera opłaty wstępnej. Opłata miesięczna jest stała, niezależna od obrotu. Jej wysokość zależy natomiast od tego, czy licencjobiorca sam znalazł lokalizację dla punktu, czy pośredniczył w tym dział komercjalizacji. W pierwszym przypadku wynosi 500 zł, w drugim 1 tys. zł. Centrala szkoli franczyzobiorców z przygotowywania produktów, technik sprzedaży, zarządzania biznesem.
– Pomagamy w pozyskaniu leasingu, zdobyciu koniecznych pozwoleń, wspieramy franczyzobiorców marketingowo i w każdym innym zakresie, w zależności od potrzeb. Współpracujemy też z agencjami pośrednictwa pracy, więc w razie potrzeby możemy pomóc nawet w rekrutacji personelu – wylicza Iwona Gniazdowska. – Każdy franczyzobiorca ma u nas swojego dedykowanego opiekuna, który pomaga mu przez cały okres współpracy.
Franczyzodawca zapewnia, że punkty stają się rentowne już po pierwszym miesiącu działalności. - Jeżeli są prowadzone zgodnie z naszym sprawdzonym modelem franczyzowym – zastrzega sales manager Dolci Sapori MNIAMI.
W tej chwili działa pieć placówek własnych marki oraz 19 franczyzowych.
– W planach mamy uruchomienie jesienią kolejnego mobilnego konceptu, tym razem z wytrawnym menu w stylu włoskim – dodaje Iwona Gniazdowska.
WIZYTÓWKA DOLCI SAPORI MNIAMI
Sieć mobilnych pączkarni.
- 5 punktów własnych
- 19 punktów franczyzowych
- koszt inwestycji od 10 tys. zł przy korzystaniu z leasingu

ZOBACZ W KATALOGU














































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
Berlin Döner Kebap otworzył nowy lokal franczyzowy, w centrum Zakopanego. Marka ma zaplanowane kolejne otwarcia aż do wiosny.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
Świat franczyzy w Polsce już wkrótce znów wstrzyma oddech – zbliżają się Targi Franczyza 2025 – to najważniejsze i najbardziej elitarne wydarzenie tego typu w naszym regionie.
Chcesz otworzyć własny biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Sięgnij po nowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING", piszemy o najlepszych franczyzach 2025, nowych trendach i realnych doświadczeniach przedsiębiorców.
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali