Rocznica debiutu we franczyzie / Agencja Reklamowa Ad Awards Google Partner po roku od startu franczyzy ma już siedmiu aktywnych partnerów a lada chwila dołączy dwóch kolejnych.
Czwartek
21.10.2021
Agencja Reklamowa Ad Awards Google Partner zaproponowała w minionym roku oryginalny model współpracy franczyzowej. Jak się sprawdził?
 

Agencja reklamowa Ad Awards Google Partner z franczyzą wystartowała dokładnie rok temu. Zaproponowała potencjalnym franczyzobiorcom oryginalny model współpracy.

– Standardowo franczyzobiorcy, którzy działają na rynku marketingu, dostają od swoich franczyzodawców narzędzia oraz szkolenia i sami muszą zajmować się obsługą reklamową klientów. My zaproponowaliśmy inne rozwiązanie – mówi Arkadiusz Szustak, menedżer Ad Awards Google Partner.

Sztab specjalistów w centrali

W Ad Awards rolą franczyzobiorców jest zdobywanie klientów dzięki rekomendacji oferty franczyzodawcy i utrzymywaniem z nimi relacji. Franczyzodawca co miesiąc przekazuje im dziesięć leadów z potencjalnymi klientami na wybranym obszarze. Natomiast usługi marketingowe dla pozyskanych przez franczyzobiorców klientów realizują już wewnętrzni specjaliści Ad Awards. Dzięki takiemu podejściu jeden franczyzobiorca może obsługiwać dużych klientów, bez konieczności zatrudniania sztabu specjalistów, którzy ich obsłużą. Może się skupić na sprzedaży oraz utrzymywaniu relacji z klientami, a obsługa marketingowa jest na głowie centrali.

 – Natomiast my dzięki franczyzobiorcom mamy możliwość bezpośredniej obsługi klientów. Taki bezpośredni sposób pozyskiwania i obsługi klientów przez lata funkcjonowania na rynku nam się sprawdził i chcemy go kontynuować. Nie jesteśmy jednak w stanie robić tego własnymi siłami. Dlatego potrzebujemy franczyzobiorców w każdym województwie. Nasi klienci natomiast korzystają na tym, że obsługuje ich sztab specjalistów praktycznie z każdej dziedziny marketingu online. Mają więc do wyboru bardzo szeroki wachlarz usług – tłumaczy Arkadiusz Szustak.

Jego zdaniem takie rozwiązanie doskonale się sprawdza. Firma ma już siedmiu aktywnych franczyzobiorców a lada chwila dołączy dwóch kolejnych.

– Ci franczyzobiorcy, którzy już działają, robią to z sukcesem i zarabiają po kilka albo kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie – zapewnia Arkadiusz Szustak.

Wysokie zarobki

Współpracę z nami spokojnie można łączyć z innym zajęciem. W pierwszym roku można zarobić między 5 a 15 tys. zł miesięcznie, a w kolejnym spokojnie przekroczyć 20 tys. zł miesięcznie. Są też tacy franczyzobiorcy, którzy zarabiają kilka tysięcy złotych miesięcznie, ponieważ poświęcają tylko część swojego czasu i łączą ten biznes ze swoimi innymi zajęciami.

Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci Ad Awards Google Partner wynosi 15 tys. zł. Potem franczyzobiorca reguluje miesięcznie 400 zł opłaty franczyzowej. 

Aby się sprawdzić w Ad Awards, potrzebne są umiejętności sprzedażowe, ale kluczowa jest umiejętność wsłuchania się w potrzeby klientów.

– Każdemu klientowi musimy uszyć rozwiązania na miarę. Mamy do dyspozycji kilkadziesiąt usług, które trzeba dobrać do specyfiki danego klienta i jego oczekiwań. Tylko wtedy będzie mógł się z nami rozwijać i wrócić z dobrymi rekomendacjami – mówi Arkadiusz Szustak.

Dodaje, że  dzisiaj na rynku marketingu online kluczowa jest właśnie kompleksowość. Jest mnóstwo agencji, które skupiają się tylko na jakimś wycinku marketingu – na przykład pozycjonowaniu stron, ale zaniedbują przy tym social media czy zakupy google.

– My wszystkie usługi związane z marketingiem online mamy pod jednym dachem. Dzięki kompleksowemu wachlarzowi usług i naszemu doświadczeniu potrafimy dla każdej firmy uszyć marketing na miarę, dopasowany do jej potrzeb i specyfiki działania. W marketingu jedno narzędzie wspiera drugie, a wiele działań jest połączonych i tylko patrząc holistycznie można maksymalizować efekty – tłumaczy Arkadiusz Szustak.

Jednocześnie klienci są coraz bardziej świadomi i domagają się coraz bardziej kompleksowej obsługi na wyższym poziomie.

– Wiedzą, jak zaawansowany marketing powinien wyglądać i oczekują dużej efektywności. Trudniej więc ich zadowolić, ale nie dla nas. Mamy dużo usług, których efekty są miarodajne i łatwo policzalne. Zarabiamy wspólnie z klientami na marketingu – mówi Arkadiusz Szustak.

 

WIZYTÓWKA AD AWARDS

  • liczba franczyzobiorców – 7
  • opłata licencyjna – 15 tys. zł
  • opłata miesięczna – 400 zł

Arkadiusz Szustak, menedżer Ad Awards Google Partner / "Dzięki kompleksowemu wachlarzowi usług i naszemu doświadczeniu potrafimy dla każdej spółki uszyć marketing na miarę, dopasowany do jej potrzeb i specyfiki działania".
Dominika Pronarska
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Gadżety reklamowe - co zamówić?

TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...

93 wypowiedzi
ostatnia 23.03.2024
Rośnie franczyza spedycyjna

Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...

1 wypowiedzi
ostatnia 27.03.2023
Copywriting sprzedażowy

A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!

2 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2022
Copywriting sprzedażowy

Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2022
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020
Księgowość we własnej firmie

U nas również postawilismy na system do zarządzania zasobami ludzkimi z modułami do fakturowania.

35 wypowiedzi
ostatnia 24.04.2020