Otwieramy salon jubilerski
YES od lat należy do czołówki polskich marek jubilerskich. Jej właściciel rozwija też równolegle drugą sieć salonów, pod szyldem Verona. Obydwie sieci liczą dziś łącznie 195 sklepów.
– Franczyzobiorców poszukujemy zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach. Zależy to od aktualnie przyjętej strategii, dotyczącej rozlokowania naszych nowych salonów – wyjaśnia Katarzyna Marczuk, menedżer działu ekspansji YES.
Kandydat idealny
Franczyzobiorcą YES może zostać każda osoba, która jest gotowa do założenia własnej działalności gospodarczej, ma za sobą już pierwsze doświadczenia w obszarze prowadzenia własnego biznesu, sprzedaży detalicznej, czy koordynowania pracą zespołu. Warto podkreślić, że potencjalnych franczyzobiorców marka weryfikuje także pod kątem niekaralności oraz braku zaległych zobowiązań finansowych.
– Nasi partnerzy są zobowiązani do pracy w salonie osobiście – podkreśla Katarzyna Marczuk. – W wyjątkowych przypadkach dopuszczamy jednoczesną możliwość pracy w innych obszarach, niemniej nasi partnerzy są zobowiązani do wyrabiania 40 godzin tygodniowo w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym.
Marka ma własną bazę wolnych lokalizacji, ale jednocześnie jest otwarta na rekomendacje potencjalnych franczyzobiorców. Większość salonów jest obecnie zlokalizowana w galeriach handlowych.
– Ale jak wiemy, rynek wymaga stałego rozwoju i poszukiwania różnorodnych rozwiązań, na które się nie zamykamy – dodaje Katarzyna Marczuk.
Wybierz wariant
YES proponuje kilka wariantów współpracy. W wariancie A franczyzobiorca otrzymuje wyposażony sklep oraz wszystkie elementy niezbędne do jego prowadzenia. W tym również kompleksowe szkolenie wdrożeniowe oraz pomoc w zakresie rekrutacji odpowiedniego zespołu. W trakcie trwania umowy może liczyć na wsparcie regionalnego menedżera sprzedaży, a także pomoc działu ekspansji w zakresie awarii i napraw.
W pozostałych dwóch wariantach inwestycja w salon leży po stronie partnera. Jej wysokość to 7,5 tys. zł za 1 m2. YES zapewnia projekt architektoniczny oraz udziela wsparcia w procesie inwestycyjnym.
– Staramy się tak dobierać lokale, aby były optymalne i komfortowe, zarówno dla pracowników, jak i klientów – podkreśla Katarzyna Marczuk. – Średnia powierzchnia oscyluje w okolicach 55-60 m2.
W wariancie A nie ma żadnych opłat wstępnych ani miesięcznych. W pozostałych dwóch jednorazowa opłata wstępna wynosi 15 tys. zł netto. Od wybranego wariantu zależy też struktura wynagrodzenia franczyzobiorcy. Wariant A zakłada wynagrodzenie ryczałtowe oraz prowizję (w części o gwarantowanej wysokości). W wariancie B partner otrzymuje prowizję plus może uzyskiwać dochody dodatkowe ze sprzedaży własnych zegarków. W wariancie I zarabia na marży ze sprzedaży.
WIZYTÓWKA MARKI YES i VERONA
Sieć salonów jubilerskich.
- 195 salonów
- 3 warianty współpracy
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
– Działamy od 30 lat, jesteśmy w 48 krajach i co dwie sekundy sprzedajemy dwa flakony perfum o pojemności 30 ml – mówi Nicolas Pellegrini, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Adopt Parfums.
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce.
– Wielu klientów musi ograniczać wydatki i rezygnować z drogich, oryginalnych perfum. Dzięki temu zyskują marki takie, jak nasza – mówi Anna Doliwa-Wiśniewska, franchise manager Sorvella.
– Każdy franczyzobiorca na każdym etapie prowadzenia działalności może liczyć na nasze wsparcie – zapewnia Ewa Wieczorek z NEONAIL.
Perfumy Refan mogą być świetną propozycją poszerzenia oferty dla sklepów z różnym asortymentem.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Instytut Podologii Suela stawia pierwsze kroki we franczyzie. Jakie jest zainteresowanie prowadzeniem takiej firmy?
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Insway proponuje biznes w branży wellness wykorzystujący terapie naturalne i nowoczesne technologie. Dla kogo jest ta franczyza i jakie są warunki współpracy?
POPULARNE NA FORUM
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?
W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.
Perfumy na mililitry
Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...
Polacy lubią prezenty
Każdy lubi prezenty ;)
Paznokcie w natarciu
jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...
Inwestycja w srebro - czy warto?
Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....
Inwestycja w srebro - czy warto?
Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...