Po nowemu / W warszawskiej Galerii Mokotów NEONAIL otworzył pierwsze stoisko w nowej aranżacji.
Czwartek
31.03.2022
NEONAIL wprowadza nowy format wysp handlowych i planuje kolejne otwarcia. Ile trzeba zainwestować, aby otworzyć własny punkt z produktami do stylizacji paznokci?
 

Od marca w Galerii Mokotów w Warszawie działa wyspa handlowa NEONAIL, przygotowana według zupełnie nowej aranżacji.

– Jest to pierwsza wyspa w nowym formacie, nawiązującym do aktualnych trendów i designu w duchu eco – informuje Rafał Lądowski, dyrektor handlowy Cosmo Group, właściciela marki NEONAIL. – Postawiliśmy na modne wzornictwo w naturalnym stylu. Będziemy sukcesywnie wymieniać już działające wyspy. Docelowo zależy nam na ujednoliceniu naszej sieci w galeriach handlowych. Do końca czerwca 2022 kolejne punkty handlowe w tym formacie powstaną w Galerii Jurajskiej, Galerii Warmińskiej i łódzkiej Manufakturze.

Własne stoisko

Franczyzobiorcą może zostać każdy, kto jest gotowy, by prowadzić działalność gospodarczą i posiada kapitał inwestycyjny na kupno stoiska i jego zatowarowanie. Mile widziane jest zainteresowanie branżą kosmetyczną. Koszt zakupu wyspy handlowej rozpoczyna się od 40 tys. zł i zależy od jej wielkości. Dodatkowo wydatki to kupno kasy fiskalnej, komputera, systemu sprzedażowego oraz koszty zabezpieczenia umowy najmu (kaucja dla centrum handlowego).

– Szczegółowe warunki finansowe oraz szacowaną wartość pierwszego zatowarowania przedstawiamy zainteresowanym franczyzobiorcom podczas spotkań, na których omawiamy funkcjonowanie wspólnego biznesu – dodaje Rafał Lądowski. – Nie pobieramy żadnych opłat miesięcznych, marketingowych, licencyjnych. Raz do roku franczyzobiorca ponosi symboliczną opłatę za korzystanie z systemu franczyzowego.

Stoiska NEONAIL powstają w galeriach handlowych.

– Poszukujemy miejsc z potencjałem, w dobrych lokalizacjach, najchętniej z dużym przepływem klienta pieszego, ale również dobrym dojazdem do punktu. Bierzemy pod uwagę m.in.liczbę mieszkańców danej miejscowości, powierzchnię centrum handlowego, ale zwracamy także dużą uwagę na komercjalizację obiektu – podkreśla Rafał Lądowski.

Wsparcie od centrali

Franczyzodawca NEONAIL analizuje potencjał każdej lokalizacji, pomaga w zakupie wyspy, zatowarowaniu, negocjacjach umowy najmu, oferuje gotowy projekt i aranżację stoiska.

– Nie tylko dzielimy się zdobytą wiedzą i know-how, ale również pomagamy w prowadzeniu i rozwoju biznesu. Franczyzobiorca jest zaangażowany w życie marki i bierze udział w ogólnopolskich akcjach reklamowych oraz aktywnościach promocyjnych skierowanych do konsumentek. Właścicielom biznesu oraz jego pracownikom oferujemy cykliczne szkolenia produktowe i sprzedażowe. Prowadzimy też cykliczny system ewaluacyjny. Za pomocą karty kontroli „tajemniczego klienta” wskazujemy elementy do ewentualnej poprawy w funkcjonowaniu i obsłudze butiku. Mamy zbudowaną strukturę osób pracujących w terenie, które wspierają naszych franczyzobiorców – wylicza dyrektor handlowy Cosmo Group.

Rafał Lądowski przyznaje, że także franczyzodawca NEONAIL zauważył zmiany w zachowaniach konsumenckich, spowodowane pandemią – czyli przepływ klientów do kanału online. Wielu przedsiębiorców i ekspertów, także z branży kosmetycznej, zastanawiało się czy zmiana ta jest trwała - co odbiłoby się na spadkach sprzedaży w offline - czy też to tylko czasowe przesunięcie.

– Aktualnie, po trzech miesiącach bieżącego roku, mogę powiedzieć, że widać wyraźny powrót do zakupów w naszych punktach stacjonarnych – podkreśla Rafał Lądowski.

 

WIZYTÓWKA NEONAIL

Sieć stoisk z produktami do stylizacji i pielęgnacji paznokci.

  • 192 wyspy handlowe
  • koszt stoiska od 40 tys.
  • brak opłat miesięcznych

Wszystko do paznokci / Marka NEONAIL proponuje produkty do stylizacji i pielęgnacji paznokci.

POPULARNE NA FORUM

Perfumy na mililitry

Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...

76 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2020
Polacy lubią prezenty

Każdy lubi prezenty ;)

8 wypowiedzi
ostatnia 26.11.2019
Paznokcie w natarciu

jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...

9 wypowiedzi
ostatnia 28.10.2019
Inwestycja w srebro - czy warto?

Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....

33 wypowiedzi
ostatnia 02.08.2019
Inwestycja w srebro - czy warto?

Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...

33 wypowiedzi
ostatnia 10.02.2019
Inwestycja w srebro - czy warto?

Na XTB macie możliwość inwestowania w surowce – ja działam ze złotem, srebrem i ropą. Po prostu w tych tematach mam doświadczenie. A czy warto w to inwestować?...

33 wypowiedzi
ostatnia 22.10.2018
Zastanawiam się nad Organique...

Moim zdaniem dobry pomysł, choć oczywiście musisz zrobić rozeznanie, czy w tamtym mieście nie ma podobnego sklepu z podobnym asortymentem i jak duże jest to miasto....

2 wypowiedzi
ostatnia 21.09.2018
Golden Rose - dystrybutor kosmetyków

GR ma produkty dobrej jakości, jak na ceny niektórych z nich (bardzo tanie). Można niedużym nakładem sobie skompletować dość pokaźną kosmetyczkę czy półki w...

12 wypowiedzi
ostatnia 21.09.2018