Yasumi rośnie w niepewnych czasach
Zofia Badyłek, założycielka marki Yasumi i wiceprezes zarządu tej firmy, przekonuje, że branża kosmetyczna ma się dzisiaj dobrze.
- Kobiety dbają o siebie, potrzebują relaksu i chętnie korzystają z zabiegów. Grafik w naszych instytutach jest zapełniony – mówi Zofia Badyłek.
Trudne czasy
Przyznaje jednak, że sytuacja w gospodarce i wojna w Ukrainie nie wpływa dobrze na biznes.
- Wszystko, co dzisiaj kupujemy, jest dużo droższe. Wyższe koszty ponoszą zatem także nasi partnerzy. Wszyscy jednak jesteśmy świadomi tego, jaka jest sytuacja. Nie mamy na to wpływu, pracujemy dalej. Pomaga nam to, że klienci znają naszą markę i mają do niej zaufanie – mówi Zofia Badyłek.
Ponadto widać, że pomimo trudnych czasów coraz więcej osób potrzebuje dzisiaj wytchnienia i relaksu. Muszą się zregenerować i zadbać o siebie.
- Dlatego klientów nam przybywa. Jest to więc dobry czas na franczyzę Yasumi. Mamy w ofercie mnóstwo terapii, które poprawiają urodę, a przy okazji są relaksujące. To one cieszą się ogromnym zainteresowaniem – mówi Zofia Badyłek.
Bieżący rok dla firmy zapowiada się dobrze. Do wakacji otworzy się 12-13 instytutów. W planach są kolejne.
Yasumi to sieć salonów beauty, która zapewnia nie tylko innowacyjne zabiegi czy japońskie rytuały kosmetyczne dbające o urodę, szeroką gamę kosmetyków inspirowanych krajem kwitnącej wiśni, ale również relaks, odpoczynek, ukojenie ciała i duszy. Aby prowadzić biznes pod tym szyldem nie trzeba być kosmetologiem. Franczyzodawca zadba o wyszkolenie kadry. Wystarczy lubić pracę z ludźmi i potrafić nimi zarządzać. Ważne jest także zainteresowanie światem beauty i SPA.
Trzy programy
Potencjalni partnerzy mają do wyboru trzy programy: Yasumi Instytut Zdrowia i Urody, Yasumi Epil oraz Yasumi Beauty Point. Najczęściej wybierany jest ten pierwszy. Sprawdza się zarówno w dużych jak i mniejszych miastach. Oferuje najszerszy zakres zabiegów, włącznie z zakresu medycyny estetycznej, która jest coraz bardziej popularna i korzystają z niej klienci niezależnie od wielkości miejscowości. Kwota inwestycji w tym wypadku wynosi 250 tys. zł netto. Lokal powinien mieć co najmniej 100 mkw, a opłata marketingowa to 300 zł miesięcznie.
Yasumi Epil też sprawdza się w większych i mniejszych mistach. Tutaj wiodącą usługą jest depilacja. Oprócz depilacji inwestor może oferować inne zabiegi z wyjątkiem tych związanych z medycyną estetyczną. Kwota inwestycji wynosi minimum 155 tys. zł netto, a lokal musi mieć minimum 80 mkw. Natomiast opłaty to 300 zł miesięcznie na marketing i 1 proc. od obrotu w pierwszym roku. W kolejnych opłata rośnie o 1 proc. i kończy się na 5 proc.
Z kolei Yasumi Beauty Point to rozwiązanie dla miast do 40 tys. mieszkańców. Oferta zabiegowa opiera się na pielęgnacji ciała, twarzy dłoni i stóp. Kwota inwestycji wynosi minimum 95 tys. zł netto, a lokal i opłaty są podobne jak w przypadku Yasumi Epil.
W tej chwili w sieci Yasumi działa 116 gabinetów.
- Dbamy o to, żeby salony sobie wzajemnie nie przeszkadzały i nie znajdowały się zbyt blisko siebie. Widzimy jeszcze spory potencjał we wschodnich rejonach kraju – mówi Zofia Badyłek.
WIZYTÓWKA YASUMI
Sieć gabinetów kosmetycznych.
- 116 placówek
- inwestycja ok. 250 tys. zł w Yasumi Instytut Zdrowia i Urody, 155 tys. zł w Yasumi Epil i 95 tys. zł w Yasumi Beauty Point
Zofia Badyłek, założycielka marki Yasumi / Kobiety dbają o siebie, potrzebują relaksu i chętnie korzystają z zabiegów. Grafik w naszych instytutach jest zapełniony
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Jeden adres, dwa razy więcej możliwości
/28.11.2025
Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?
Od masaży orientalnych po mobilną depilację – sektor usług estetycznych w Polsce coraz częściej rozwija się nie poprzez pojedyncze salony, lecz za pomocą franczyzy. Sprawdzamy, kto buduje sieci w branży beauty i co realnie zyskują franczyzobiorcy.
Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
Podczas Targów Franczyza 2025 poznaliśmy laureatów konkursu Top Franczyzobiorca. Nagrodzeni udowadniają, że sukces we franczyzie to nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, konsekwencja i umiejętność inspirowania innych.
Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki to miejsce, gdzie pomysły na własny biznes nabierają realnych kształtów. Śledź naszą relację i przekonaj się, dlaczego warto być tam osobiście!
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Pizza z Wielkiej Brytanii wchodzi do Polski
/05.12.2025
The Real Pizza Company działa już w Wielkiej Brytanii i Indiach, a teraz chce wejść na polski rynek.
W tym roku Chinkalnia otworzyła trzy restauracje w Polsce, a jeszcze w grudniu uruchomi lokal na śródziemnomorskiej wyspie.
Opodatkowanie bitcoina a zmiana rezydencji podatkowej – czy starania o drugi paszport mogą uchronić kryptowaluty przed zapłatą podatku? Takie działania podjął Roger Ver, mający w swoim portfelu ponad 130 tys. bitcoinów.
Karolina Chmiel w trzy miesiące otworzyła pięć placówek VeloBanku. Co ją skusiło w tej franczyzie?
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.