Otwieramy salon fryzjerski
Niepewna sytuacja na rynku i rosnące koszty są wyzwaniem dla wielu firm z różnych branż. Zmagać się z nimi muszą także salony fryzjerskie. Babis Karampotis, który razem z żoną Anną Kulec-Karampotis prowadzi firmę działającą pod markami Tredny Hair Fashion oraz McHair Fast Styling, utrudnienia z tym związane odczuwa na co dzień.
– Rosną koszty utrzymania lokali, nieruchomości i zatrudnienia. Do tego sytuacja na rynku jest niepewna w związku z wojną w Ukrainie – mówi Babis Karampotis.
Sporym problemem na rynku jest dzisiaj zatem brak stabilizacji.
– My mamy ugruntowaną przez lata pozycję na rynku i duże doświadczenie w prowadzeniu sieci franczyzowej, dlatego, przynajmniej na razie, radzimy sobie dobrze, ale też uważnie obserwujemy rynek – mówi Babis Karampotis.
Dodaje, że klientów póki co nie brakuje. Coraz więcej ludzi korzysta z usług fryzjerskich. Zarówno kobiety, jak i mężczyźni, chcą o siebie dbać i lepiej wyglądać. Ich wymagania i oczekiwania rosną.
– Dlatego wprowadzamy nowe usługi do naszych salonów, takie jak botoks czy nanoplastia – mówi Babis Karampotis.
Zasady współpracy
Trendy Hair Fashion działa na rynku od ponad 30 lat.
– Mamy wieloletnie doświadczenie i know-how, którym dzielimy się z naszymi franczyzobiorcami – mówi Babis Karampotis.
Z każdym zainteresowanym nawiązaniem współpracy z marką, firma prowadzi indywidualne rozmowy. Otwarcie własnego salony fryzjerskiego wymaga dużego poświęcenia i zaangażowania ze strony właściciela lub menedżera.
– To nie jest biznes dla każdego – mówi Babis Karampotis.
Na start potrzeba około 80 tys. zł. Na zwrot inwestycji można liczyć w ciągu dwóch lat. Zarobki różnią się w zależności od zaangażowania. Firma nie ujawnia informacji na temat opłat miesięcznych.
Sieć Trendy Hair Fashion ma obecnie pięć placówek własnych i 60 franczyzowych. W 2021 roku otworzyły się trzy nowe salony. W tym roku w planach są dwa albo trzy kolejne.
Salony sieci Trendy Hair Fashion powstają w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców, a sieci McHair Fast Styling w miejscowościach z liczbą mieszkańców od 10 do 30 tys.
WIZYTÓWKA TRENDY HAIR FASHION
- kwota inwestycji: 80 tys. zł
- liczba placówek: 5 własnych i 60 franczyzowych
Babis Karampotis, właściciel Trendy Hair Fashion / "Coraz więcej ludzi korzysta z usług fryzjerskich. Zarówno kobiety, jak i mężczyźni, chcą o siebie dbać i lepiej wyglądać. Ich wymagania i oczekiwania rosną".
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Jeden adres, dwa razy więcej możliwości
/28.11.2025
Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?
– Rosnące zainteresowanie zabiegami estetycznymi i zmieniające się oczekiwania klientów wpływają na rozwój franczyzy beauty – mówi Aleksandra Wojciechowska-Staszczyk z Perfect Look Clinic.
Od masaży orientalnych po mobilną depilację – sektor usług estetycznych w Polsce coraz częściej rozwija się nie poprzez pojedyncze salony, lecz za pomocą franczyzy. Sprawdzamy, kto buduje sieci w branży beauty i co realnie zyskują franczyzobiorcy.
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Paula Zielińska zaczynała od etatu w sieciowej siłowni, prowadziła rodzinny klub fitness, a dziś jest właścicielką trzech klubów Xtreme Fitness Gyms.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Ekotrend zmienia rynek napojów
/01.12.2025
Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.
Parki rozrywki #KochamSkakać właśnie zaczynają rozwój poprzez franczyzę. Ile trzeba zainwestować w taki biznes?
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
Japońska kuchnia to nie tylko sushi. W lokalach Doskoi zjemy wiele tradycyjnych dań z Kraju Kwitnącej Wiśni, a przy okazji znajdziemy pomysł na biznes.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.