Ile kosztuje stres?
Statystyczni Polacy potrafią nie spać przez kilka tygodni ze stresu, a i tak się nie skorzystają z pomocy psychologa. Bo trochę wstyd, a przecież w aptece są tabletki bez recepty. Na szczęście szybko to się zmienia i Kliniki Pomocy Psychologicznej zapełniają się powoli klientami, którym potrzebna jest zmiana w ich życiu. Anna Węgrzyn, właścicielka franczyzowej marki Centrum Zmiany w Życiu twierdzi, że w dzisiejszym zagonionym świecie konieczna jest wręcz profilaktyka psychologiczna. Jest więc dużo miejsca na ten biznes. Niekoniecznie poradnie muszą prowadzić psychologowie.
Z rozmowy Arkadiusza Słodkowskiego z Anną Węgrzyn dowiesz się:
- Czy koniecznie trzeba zaakceptować siebie, żeby leczyć innych?
- Gdzie najlepiej otworzyć poradnię psychologiczną i dlaczego nie w bloku.
- Jak zostaje się psychologiem?
- Ilu psychologów musi docelowo pracować w poradni, żeby ten biznes miał sens?
- Jaka jest kwota inwestycji we franczyzowe Centrum Zmiany w Życiu?
- Co z nami robi perfekcjonizm?
Obejrzyj film i subskrybuj kanał Franchising-PL. Co tydzień nowe pomysły na biznes.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Franczyzodawca Podologia.pl zapewnia, że zysk z jednej wizyty wynosi 300-500 zł. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Marka Medicana proponuje otwieranie franczyzowych placówek medycznych, zajmujących się leczeniem marihuaną.
Patrycja Kaleta-Połyniak pracowała na etacie w gabinecie dietetycznym, ale ciągle myślała o otwarciu własnego. Aż wreszcie odważyła się wejść we franczyzę Projektu Zdrowie.
Podologia.pl wystartowała z nowym konceptem partnerskim o nazwie Functionalmed.pl. Na czym będą zarabiać franczyzobiorcy?
Moda na zdrowy styl życia i walkę z nadwagą to woda na młyn na biznes dietetyków. Poradnię można otworzyć również we franczyzie.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Fiskus walczy z tzw. fikcyjnym samozatrudnieniem, traktując umowy B2B jako unikanie opodatkowania.