Ile kosztuje stres?
Statystyczni Polacy potrafią nie spać przez kilka tygodni ze stresu, a i tak się nie skorzystają z pomocy psychologa. Bo trochę wstyd, a przecież w aptece są tabletki bez recepty. Na szczęście szybko to się zmienia i Kliniki Pomocy Psychologicznej zapełniają się powoli klientami, którym potrzebna jest zmiana w ich życiu. Anna Węgrzyn, właścicielka franczyzowej marki Centrum Zmiany w Życiu twierdzi, że w dzisiejszym zagonionym świecie konieczna jest wręcz profilaktyka psychologiczna. Jest więc dużo miejsca na ten biznes. Niekoniecznie poradnie muszą prowadzić psychologowie.
Z rozmowy Arkadiusza Słodkowskiego z Anną Węgrzyn dowiesz się:
- Czy koniecznie trzeba zaakceptować siebie, żeby leczyć innych?
- Gdzie najlepiej otworzyć poradnię psychologiczną i dlaczego nie w bloku.
- Jak zostaje się psychologiem?
- Ilu psychologów musi docelowo pracować w poradni, żeby ten biznes miał sens?
- Jaka jest kwota inwestycji we franczyzowe Centrum Zmiany w Życiu?
- Co z nami robi perfekcjonizm?
Obejrzyj film i subskrybuj kanał Franchising-PL. Co tydzień nowe pomysły na biznes.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Franczyzodawca Podologia.pl zapewnia, że zysk z jednej wizyty wynosi 300-500 zł. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Marka Medicana proponuje otwieranie franczyzowych placówek medycznych, zajmujących się leczeniem marihuaną.
Patrycja Kaleta-Połyniak pracowała na etacie w gabinecie dietetycznym, ale ciągle myślała o otwarciu własnego. Aż wreszcie odważyła się wejść we franczyzę Projektu Zdrowie.
Podologia.pl wystartowała z nowym konceptem partnerskim o nazwie Functionalmed.pl. Na czym będą zarabiać franczyzobiorcy?
Moda na zdrowy styl życia i walkę z nadwagą to woda na młyn na biznes dietetyków. Poradnię można otworzyć również we franczyzie.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też ponad 1,1 tys. sklepów.
W trakcie wieloletniej stagnacji w obszarze stricte ofert franczyzowych na polskim rynku franczyzowym w segmencie gastronomicznym, postanowiliśmy dokładnie zrewidować naszą ofertę.
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło swój sklep. W tym roku liczba jego uczestników będzie jeszcze większa.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.