Pierwszy sklep sportowego giganta
Do końca roku sieć specjalistycznych sklepów sportowych Intersport będzie liczyć 15 własnych salonów o łącznej powierzchni sprzedaży 14100 m2. Firma Kontekst zakończyła już projektowanie salonu pilotażowego w największej galerii handlowej w Łodzi i przygotowała projekt kolejnego salonu Intersport w Galerii Krakowskiej, której otwarcie zaplanowano na 5 października 2006.
Sklepy Intersport to lokale o średniej powierzchni 1000 m2 zlokalizowane w prestiżowych Centrach Handlowych gwarantujących szybki zwrot zainwestowanych środków.
Szeroki wybór
Intersport jako wielkopowierzchniowy sklep multibrandowy posiada szeroki wybór marek i różnorodnych produktów zaspokajających potrzeby klientów hołdujących sportowemu trybowi życia.
Fachowa obsługa
Intersport kładzie nacisk na fachową obsługę klienta nie ograniczając się jedynie do sprzedaży. Wyrazem tej filozofii jest nowoczesny serwis techniczny. Pomieszczenie serwisu jest całkowicie przeszklone i dobrze oświetlone. Widoczne działanie zautomatyzowanych linii serwisowych i pracowników serwisu wzbudza u klientów zaufanie do firmy.
Ekspozycja produktów
Artykuły sportowe i odzież grupowane są wg marki, sezonu i przeznaczenia. Powierzchnia sklepu podzielona jest na tematyczne zatoki, które pozwalają klientowi skupić się na wybranej grupie produktów lub marek. Każdy lokal ma wyznaczoną ścieżkę klienta, która prowadzi po całym sklepie nie omijając żadnej z zatok. Ścieżka klienta oprowadzając gości zgodnie z regułą prawej ręki kończy swój bieg przed wyjściem, w strefie kasy, gdzie dokonuje się zakupu. Wzdłuż wyznaczonej trasy zawieszone są plansze informujące klienta o promocjach, akcjach marketingowych i innych działaniach sieci Intersport. Powyżej eksponowanych produktów umieszczone są znaki firmowe i materiały promocyjne w postaci grafik i plakatów.
Zmiana sezonu
Salon sportowy Intersport zmienia się wraz ze zmianą sezonu. Rozszerzają się grupy produktów związane z jednym sezonem kosztem innych grup. Wiodące w danym sezonie produkty umieszczane są w witrynie i w przedniej części lokalu tak by były dobrze widoczne z pasażu i wzbudzały zainteresowanie klienta.
Info: Kontekst
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Planujesz zostać franczyzodawcą i chcesz rozwinąć sieć lub poprawić jej funkcjonowanie, ale nie wiesz jak? Eksperci od franczyzy podpowiedzą, jak to zrobić.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...