Big Star w katalogu franczyz i systemów partnerskich

Firma założona w latach 70. w Szwajcarii przez braci Feach, dziś rozrosła się do globalnego koncernu. W Polsce działa od 16 lat. Pierwszy autoryzowany sklep na zasadach wyłączności powstał w 1992 roku i od tego momentu rozpoczęła się budowa sieci. Liczy ona 250 sklepów, w tym 230 franczyzowych, prowadzonych przez prywatnych właścicieli oraz 20 sklepów własnych, w tym 5 outletowych. Firma planuje nadal się rozwijać i poszukuje franczyzobiorców na terenie całej Polski, szczególnie w mniejszych miastach, w których nie posiada jeszcze sklepów.
Aby podjąć współpracę z Big Starem, należy dysponować kwotą min. 250 tys. zł. Koszty kształtują się w zależności od wielkości punktu i jego lokalizacji. Podana suma obejmuje koszty remontu lokalu, wyposażenia go w meble, oświetlenie, elementy wizualne oraz pierwsze zatowarowanie. Potencjalny franczyzobiorca powinien dysponować pomieszczeniem o powierzchni min. 80 m2. W miastach o mniejszej liczbie mieszkańców dopuszczalne jest funkcjonowanie mniejszych sklepów, wielkością dostosowanych do potrzeb rynkowych w danej miejscowości. Punkt musi znajdować się w centrum handlowym lub przy głównej ulicy miasta.
Za przystąpienie do sieci franczyzodawca nie pobiera opłaty wstępnej, wszyscy dealerzy Big Stara pracują na marży. Niewielki procent swoich rocznych dochodów właściciel musi przeznaczyć na działalność reklamową. Firma prowadzi ogólnopolskie kampanie reklamowe w czasopismach, w radiu i na billboardach.
(agaka)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– To nie jest tylko praca z parą młodą czy rodzicami pary młodej. To też praca ze wszystkimi ludźmi, którzy w tej branży pracują. I z każdym trzeba się dogadać – mówi Justyna Grzymała, wedding plannerka.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
W dobie dynamicznych zmian gospodarczych, niepewności rynkowej i rosnących oczekiwań klientów, budowanie trwałej i zaufanej marki staje się jednym z najważniejszych wyzwań dla współczesnych firm.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...