Mieszczuch czerpie z przeszłości
Jakie będą trendy w modzie młodzieżowej podczas tegorocznej jesieni i zimy?
Maksymalizm kontra minimalizm to kwintesencja nadchodzącego sezonu. W modzie jest miejsce na młodzieżowe szaleństwa bliskie scenie muzycznej i kreowanym przez nią zjawiskom lat 60., 70. i 80. Bezpośrednio za nimi pojawia się uwielbiany w zimowym okresie styl czerpiący z wpływów Alaski, natury i ekologii. Jednym słowem „powrót do korzeni” w poszukiwaniu własnej nowoczesnej przestrzeni życiowej. Gdzieś pomiędzy pojawia się żywotny styl brytyjski, etno oraz tajemniczy odrywający nas od rzeczywistości świat baroku, baśni i magii.
Jakie są plany Deep'a dotyczące rozwoju sieci sklepów?
Chcemy rozwijać sieć w Polsce. Do końca roku 2007 chcemy otworzyć jeszcze 10 nowych placówek. Nadal opieramy się na systemie franczyzowym co nie wyklucza kolejnych otwierać sklepów własnych, zwłaszcza w galeriach handlowych. Nie ograniczamy się jednak tylko i wyłącznie do Polski. Chcemy zaistnieć w państwach Europy Środkowo–Wschodniej (Rosja, Ukraina, Łotwa, Litwa, Rumunia, Bułgaria, Czechy i Słowacja). Planujemy w każdym z tych państw uruchomienie systemu franczyzowego.
Ile sklepów Deep działa obecnie?
Na chwilę obecną w Polsce działają 73 sklepy z czego zdecydowana większość, bo 62, to punkty franczyzowe. Własne sklepy mamy też poza granicami Polski, w Rosji i na Litwie.
Jakie warunki musi spełnić potencjalny partner Deep'a?
Nasze sklepy otwieramy zarówno w galeriach handlowych jak i lokalach położonych przy głównych ulicach handlowych. Od partnerów oczekujemy posiadania atrakcyjnych lokalizacji (lokal przy głównej ulicy handlowej lub w centrum handlowym) w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców. Sklep powinien mieć od 100 do 150 m2. Koszty adaptacji oscylują w granicach od 70 do 140 tys. zł, w galerii handlowej mogą być wyższe. Franczyzobiorca nie ponosi kosztów zakupu towaru, ponieważ przekazujemy go w depozyt i rozliczamy się na zasadzie prowizji od wielkości sprzedaży.
rozmawiał (bog)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Czy stylistka jest tylko dla gwiazd?
/25.06.2025
Nie trzeba być celebrytką ani szefową wielkiej korporacji, by skorzystać z usług stylistki. Kalina Kaczmarek, osobista stylistka działająca pod marką Style Doctor, zdradza, jak wygląda stylowa rewolucja w szafie zwykłego człowieka.
– Szczególnie zależy nam na wysokiej jakości obsługi klientek i w tym zakresie szkolimy naszych partnerów – mówi Grzegorz Tokarczyk, zastępca dyrektora ds. retail marki Gatta.
Czy opłaca się otworzyć sklep z używaną odzieżą? Trendy rynkowe pokazują, że jak najbardziej.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Handel pod presją kosztów
/10.12.2025
Sieć Chorten przekroczyła już 3000 sklepów partnerskich, a tempo dołączania nowych punktów wciąż rośnie. Co o tym decyduje?
Mariusz Mietelski po latach pracy w gastronomii zdecydował się wejść we współpracę z siecią Żabka. Jak ocenia z perspektywy czasu swoją decyzję?
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Karolina Chmiel w trzy miesiące otworzyła pięć placówek VeloBanku. Co ją skusiło w tej franczyzie?
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...