Wnętrze jednego ze sklepów DDD
Środa
26.09.2007
Dobre Dla Domu, ogólnopolska franczyzowa sieć sklepów z podłogami, panelami i drzwiami planuje intensywny rozwój na Górnym i Dolnym Śląsku.
 

W obu regionach powstanie 15 franczyzowych sklepów DDD. Będą one otwierane w miastach powyżej 40 tys. mieszkańców. W otwarcie franczyzowych sklepów centrala sieci wraz z dostawcami zainwestują łącznie 3 mln zł – po 200 tys. w każdy sklep. W pojedynczym salonie DDD znajdzie zatrudnienie 5-6 osób. Każda placówka będzie też współpracować z kilkoma ekipami monterskimi, certyfikowanymi przez dostawców sieci.

Śląsk, tak Dolny jak i Górny, jest dla nas strategicznie ważnym obszarem, bowiem są to regiony o największej populacji i dobrych prognozach wzrostu najważniejszych wskaźników makroekonomicznych - wyjaśnia Piotr Matluch, prezes sieci DDD.

Całkowity koszt otwarcia sklepu DDD to ok. 300 tys. zł, jednak dwie trzecie tej kwoty inwestuje centrala sieci oraz dostawcy w postaci ekspozycji i zatowarowania. Franczyzobiorca inwestuje około 100 tys. zł. Połowa tej sumy (50 tysięcy) to m.in. łączne koszty opłaty wstępnej, zakupu kasy fiskalnej, wózka paletowego oraz wynagrodzenia pracowników przed uruchomieniem sklepu. Druga połowa to koszty zatowarowania z odroczonym terminem płatności.

Sieć sklepów Dobre Dla Domu, należy do Grupy Black Red White - największego producenta mebli w Polsce. Obecnie sieć liczy 17 salonów w tym 16 franczyzowych.

(agaka)


doradca we franczyzie