Środa
31.10.2007
Agencja nieruchomości Metrohouse planuje rozwój we franczyzie. W budowaniu sieci pomóc ma kapitał z zewnątrz.
 

Do roku 2012 Metrohouse chce stworzyć sieć franczyzową liczącą 76 punktów. Pierwsze biuro zostanie uruchomione w Gdańsku, gdzie firma prowadzi rozmowy z franczyzobiorcami.

Pieniądze na budowę sieci agencyjnej, rozbudowę systemu informatycznego i zwiększenie liczby własnych placówek Metrohouse chce pozyskać z emisji akcji na rynku New Connect. Według wstępnych szacunków firma może zdobyć na ten cel od 6 do 9 mln zł. Agenta nieruchomości wprowadzi na rynek Azimutus Associates, Autoryzowany Doradca na New Connect, a zarazem akcjonariusz Metrohouse.

- Spółka posiada wyraźnie sprecyzowany plan rozwoju, a zarazem dokładnie przeanalizowaną strategię pod kątem zasadności wchodzenia na ten rynek - mówi Jacek Byrt, partner w Azimutus Associates.

Metrohouse posiada na razie trzy biura własne. Pośredniczy w sprzedaży, kupnie i wynajmie nieruchomości mieszkaniowych. Firma świadczy także usługi pośrednictwa kredytowego pod marką MetroFinance.

(mdk)
Maciej Krzysztoszek