Są buty, będą garnitury
Nazwa marki pochodzi od nazwiska seniora rodziny Martinelli – Cosimo Martinelli, który w 1953 roku otworzył pierwszą manufakturę krawiecką. Rodzina Martinelli, obok sprzedawania własnych produktów sygnowanych swoim nazwiskiem, szyła odzież dla marek takich jak Armani, Gucci, Dolce & Gabbana, Ermenegildo Zegna czy Loro Piana. Jednym z produktów rodziny Martinelli są garnitury, szyte na miarę według tradycyjnych metod oraz ręcznie wykańczane. Oferta sklepów obejmuje dodatkowo: marynarki, spodnie i koszule, jak również buty, krawaty i inne akcesoria.
- Na polskim rynku istnieje wciąż nisza w segmencie męskiej odzieży formalnej – mówi Paweł Kapłon, prezes Cosimo Martinelli Poland oraz Simple Creative Products. - Polacy mają coraz wyższą świadomość jakości odzieży, odczuwają też coraz częściej potrzebę podkreślania swojego statusu za pomocą dopracowanego w najdrobniejszych szczegółach wizerunku. Obecne na polskim rynku, jak dotąd bardzo nielicznie, topowe brandy światowe, oferują produkty o dobrej jakości, jednak dla wielu niedostępne cenowo. Nasza współpraca z Cosimo Martinelli daje szansę na wypełnienie tej luki – podkreśla.
Jak zapewniają przedstawiciele Gino Rossi, sieć salonów firmowych Cosimo Martinelli budowana będzie w oparciu o standardy wypracowane przez włoskich właścicieli marki, z uwzględnieniem specyfiki polskiego rynku. Specjalnie utworzona spółka - Cosimo Martinelli Poland posiada wyłączne i nieodwołalne prawo do budowy sieci salonów firmowych Cosimo Martinelli na całym świecie za wyjątkiem rynku włoskiego.
Zgodnie z przyjętym biznes planem, w ciągu czterech lat zostanie otwartych 30 salonów firmowych. Niezależnie od sieci salonów, w największych polskich miastach powstaną studia szycia na miarę. Szacuje się, że nowa spółka w grupie już w 2010 roku wypracuje zysk netto na poziomie ponad 1,1 mln zł, podczas gdy w 2012 r. ma on wynieść ponad 5,8 mln zł. Planowane przychody wyniosą ponad 23 mln zł w 2010 r. i ponad 56 mln zł w 2012 r.
W portfolio grupy Gino Rossi, oprócz Cosimo Martinelli, znajdują się marki obuwnicze: gino rossi, Vanita, Geox oraz odzieżowa Simple.
(aw)PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Zanim Katarzyna Łucka została franczyzobiorczynią Blue Shadow, pracowała w sklepie tej marki przez 10 lat. Co się zmieniło, gdy została jego właścicielką?
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
4F to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Jak otworzyć sklep pod takim szyldem?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Dwa gabinety pod szyldem Yasumi to za mało dla Aleksandry Michalskiej. Jakie ma plany na rozwój?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...