Są buty, będą garnitury

Paweł Kapłon, prezes Cosimo Martinelli Poland oraz Simple Creative Products uważa, że nowa marka zapełni lukę, jaka, jego zdaniem, istnieje na polskim rynku męskiej odzieży formalnej.
Wtorek
08.01.2008
Cosimo Martinelli – tak nazywa się nowa marka w portfolio grupy modowej Gino Rossi. Włoski znak handlowy jest uzupełnieniem oferty grupy o odzież męską z segmentu premium.
 

Nazwa marki pochodzi od nazwiska seniora rodziny Martinelli – Cosimo Martinelli, który w 1953 roku otworzył pierwszą manufakturę krawiecką. Rodzina Martinelli, obok sprzedawania własnych produktów sygnowanych swoim nazwiskiem, szyła odzież dla marek takich jak Armani, Gucci, Dolce & Gabbana, Ermenegildo Zegna czy Loro Piana. Jednym z produktów rodziny Martinelli są garnitury, szyte na miarę według tradycyjnych metod oraz ręcznie wykańczane. Oferta sklepów obejmuje dodatkowo: marynarki, spodnie i koszule, jak również buty, krawaty i inne akcesoria.

- Na polskim rynku istnieje wciąż nisza w segmencie męskiej odzieży formalnej – mówi Paweł Kapłon, prezes Cosimo Martinelli Poland oraz Simple Creative Products. - Polacy mają coraz wyższą świadomość jakości odzieży, odczuwają też coraz częściej potrzebę podkreślania swojego statusu za pomocą dopracowanego w najdrobniejszych szczegółach wizerunku. Obecne na polskim rynku, jak dotąd bardzo nielicznie, topowe brandy światowe, oferują produkty o dobrej jakości, jednak dla wielu niedostępne cenowo. Nasza współpraca z Cosimo Martinelli daje szansę na wypełnienie tej luki – podkreśla.

Jak zapewniają przedstawiciele Gino Rossi, sieć salonów firmowych Cosimo Martinelli budowana będzie w oparciu o standardy wypracowane przez włoskich właścicieli marki, z uwzględnieniem specyfiki polskiego rynku. Specjalnie utworzona spółka - Cosimo Martinelli Poland posiada wyłączne i nieodwołalne prawo do budowy sieci salonów firmowych Cosimo Martinelli na całym świecie za wyjątkiem rynku włoskiego.

Zgodnie z przyjętym biznes planem, w ciągu czterech lat zostanie otwartych 30 salonów firmowych. Niezależnie od sieci salonów, w największych polskich miastach powstaną studia szycia na miarę. Szacuje się, że nowa spółka w grupie już w 2010 roku wypracuje zysk netto na poziomie ponad 1,1 mln zł, podczas gdy w 2012 r. ma on wynieść ponad 5,8 mln zł. Planowane przychody wyniosą ponad 23 mln zł w 2010 r. i ponad 56 mln zł w 2012 r.

W portfolio grupy Gino Rossi, oprócz Cosimo Martinelli, znajdują się marki obuwnicze: gino rossi, Vanita, Geox oraz odzieżowa Simple.

(aw)

POPULARNE NA FORUM

Hurtownik - opinie

Most amazing words you have added. Visit https://www.webhostingonedollar.com/1-euro-web-hosting-godaddy.html for best hosting service.

6 wypowiedzi
ostatnia 23.01.2019
Hurtownik - opinie

Game of Thrones is going to telecast its last final season on April 2019.There are many great characters in this season like jon snow he is world wide famous due to his best...

6 wypowiedzi
ostatnia 23.01.2019
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Ja otworzyłem sklep z gadzętami podobny do tego http://ideadoggy.com/

32 wypowiedzi
ostatnia 21.01.2019
Salon300+ miejscowość podwarszawska

Prowadzę sklep odzieżowy ponad 300 m2 + duży magazyn. Od kilkunastu lat franczyza znanej marki odzieżowej. Dostałem wypowiedzenie franczyzy. Najchętniej wpuściłbym...

1 wypowiedzi
ostatnia 10.01.2019
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Marek Markowski bardzo prosze o pilny kontakt. Do konca tygodnia musze podjac decyzje w sprawie franczyzy Esotiq. mtroch@op.pl fb marietta. troch

25 wypowiedzi
ostatnia 02.01.2019
Diverse - kto ma (miał) problemy z tą franczyzą ?

Proszę o kontakt osoby, które prowadziły sklep franczyzowy DIVERSE i napotkały problemy we współpracy. Np. były zmuszone prowadzić sklep pomimo jego nierentowności,...

1 wypowiedzi
ostatnia 29.12.2018
Top Secret

Jak dla mnie zadziałało także to że marka zaczęła z powrotem oferować ubrania w większych rozmiarach niż 40 bo nie oszukujmy się polki nie są najmniejszymi...

1 wypowiedzi
ostatnia 04.12.2018
Aromanti opinie-otworzyć?

Co takiego?

2 wypowiedzi
ostatnia 18.11.2018