CroppTown wyrobił normę
Pierwszy salon należącej do firmy LPP sieci CroppTown powstał w marcu 2004 roku. Po trzech latach w Polsce działa ich już 101, z czego 55 to salony własne, 46 – franczyzowe.
- Do końca 2008 roku planujemy otworzyć jeszcze 10 nowych sklepów franczyzowych. Obecnie praktycznie nie ma miesiąca aby nie powstał nasz nowy salon – mówi Tomasz Koczara, kierownik ds. sprzedaży sieci franczyzowej CroppTown. - Latem będzie działało dodatkowo 20 punktów sezonowych. Równolegle powstają również kolejne jednostki własne w nowo otwieranych centrach handlowych we większych miastach – dodaje.
LPP chce otworzyć jak największą liczbę sklepów franczyzowych w średnich i małych miejscowościach liczących od 30 do 70 tys. mieszkańców. We większych ośrodkach handlowych właściciel marki CroppTown i Reserved planuje uruchamiać przede wszystkim sklepy własne, zlokalizowane w dużych centrach handlowych.
- Ponadto budujemy nową bazę logistyczną w Pruszczu Gdańskim – mówi Tomasz Koczara. - Pomoże nam to zwiększyć moce przerobowe magazynów. Koniec inwestycji planowany jest w tym roku.
Ponadto firma rozwija się poza granicami kraju, głównie w Europie Środkowo-Wschodniej otwierając tam nowe salony. Jak zapewniają przedstawiciele sieci należących do firmy LPP, niebawem sklepy poza granicami kraju będą stanowiły większość w ogólnej liczbie sklepów należących do koncernu odzieżowego.
(aw)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
- W handlu odzieżą sezon trwa przez cały rok – mówi Tomasz Koczara, kierownik ds. sprzedaży sieci franczyzowej CroppTown.
Krakowski Artman, właściciel marek House i Mohito z powodu kryzysu szuka oszczędności.
LPP skupuje akcje firmy Artman i zamierza wycofać ją z giełdy.
Zarząd LPP, właściciela marek Reserved i Cropp Town, ma nowe pomysły na rozwój firmy.
LPP, do którego należą marki Reserved i Cropp Town oraz Artman, właściciel House’a mają niebawem się połączyć.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Jeśli marzysz o własnym biznesie, szukasz inspiracji lub chcesz dowiedzieć się więcej o franczyzie – teraz jest idealny moment, by działać!
Kredigo otwiera więcej biur niż planował. Partnerzy, żeby zarobić, muszą nauczyć się dobrze weryfikować klientów.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...