Będą szkolić na Dolnym Śląsku

Sandler Sales Institute (SSI) postanowił rozwinąć sieć franczyzową w rejonie Dolnego Śląska. Pierwszym krokiem w realizacji tego przedsięwzięcia był zorganizowany 25 kwietnia we Wrocławiu, wspólnie z Dolnośląską Izbą Gospodarczą, otwarty warsztat inspiracyjny. Obecni na nim przedsiębiorcy mogli zapoznać się z metodologią systemu sprzedaży Sandlera oraz poznać możliwości prowadzenia własnej firmy właśnie w oparciu o ten system.
- Istnieje wiele powodów, dzięki którym franczyza Sandlera w naszym regionie może odnieść sukces. To między innymi wzrastająca innowacyjność dolnośląskiej gospodarki, rosnąca liczba małych i średnich przedsiębiorstw, duży udział mikroprzedsiębiorstw w strukturze podmiotów gospodarczych, a także dynamicznie funkcjonujące specjalne strefy ekonomiczne – wylicza Iwona Wielgo, koordynator działu promocji i szkoleń Dolnośląskiej Izby Gospodarczej.
Zdaniem uczestników warsztatu, sprzedawcy posługują się zwykle technikami, które nie zwiększają szansy na sukces, a powodzenie negocjacji sprzedażowych zależy właściwie od samego handlowca, nie od technik, jakie stosuje. Obecnie znalezienie dobrego sprzedawcy jest trudne, dlatego lepiej przeszkolić nowoczesną metodą tych, którzy najlepiej rokują w firmie. To oznacza szansę rozwoju biznesu dla lokalnego partnera Sandler Sales Institute – rosnąca liczba MSP sprawia, że przedsiębiorstwa funkcjonujące na coraz bardziej konkurencyjnym rynku, muszą coraz bardziej zaskakiwać swoich kontrahentów, klientów. W celu zwiększenia konkurencyjności potrzebują między innymi nowoczesnego know-how sprzedażowego.
- Podejście do sprzedaży zaprezentowane na warsztatach jest interesujące, tym bardziej, że pokazuje sprzedaż od strony klienta. I to w szczególności zasługuje na uwagę – twierdzi Zofia Mędygrał–Płaneta, wieloletni pracownik związany ze sprzedażą a obecnie dyrektor regionalny ds. sprzedaży w Opera Dom Maklerski oraz Opera Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA. - Myślę, że franczyzobiorca na tym rynku powinien posiadać doświadczenie sprzedażowe oraz znać sektor lokalnych przedsiębiorców – właścicieli małych i średnich firm, którzy będą jego klientami. Samo know-how, bez wiedzy, jak funkcjonuje lokalny rynek oraz bez autorytetu na nim nie wystarczy. Franczyza Sandlera to ciekawy pomysł dla osób, które być może zastanawiają się nad kontynuacją swojej kariery w sprzedaży i poszukują rozwiązań, które umożliwią im dalszy rozwój w oparciu o innowacyjne podejście co do zatrudnienia - przekonuje.
- Potencjał finansowy przypadający na jeden regionalny Instytut Sandlera to 2 mln przychodu rocznie przy kosztach uzyskania na maksymalnym poziomie 1,2 mln. Oznacza to możliwość osiągnięcia aż 800 tys. zysku rocznie – mówi Kinga Wojciechowska, business development manager SSI. – Franczyzobiorca może liczyć na nasze wsparcie na początku działalności – w tym 3-6 miesięcy intensywnego treningu, opiekę osobistego coacha oraz udostępnienie wszelkich materiałów szkoleniowych.
Do tej pory według programu Sandlera przeszkolono w naszym kraju około 1000 osób. Poza USA firma obecna jest w 15 krajach, m.in. w Kanadzie, Meksyku, Australii, Nowej Zelandii, Hong Kongu, Grecji, Wielkiej Brytanii, Irlandii, a od 2005 roku – także w Polsce. Do końca ubiegłego roku do międzynarodowej sieci dołączyły również Czechy, Malezja i Wietnam. Obecnie rozwój franczyzy rozpoczyna się w krajach Europy Środkowej, Hiszpanii i Portugalii. SSI działa na całym świecie posiada ponad 210 regionalnych oddziałów współpracujących z mniejszymi przedsiębiorstwami na rynkach lokalnych.
(agaka)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Biura księgowe Tax Safe korzystają z rozwiązań sztucznej inteligencji. Czy to się podoba klientom?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
Ewelina Sawicka prowadzi dwie placówki partnerskie VeloBanku. W filmie opowiada, jak wygląda franczyza bankowa od środka i z jakiego wsparcia mogą korzystać partnerzy sieci.
– Nie ma lepszego miejsca na zaprezentowanie swojej oferty franczyzowej niż Targi Franczyza – mówi Tomasz Maj ze Speed Queen.
Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
Zajęcia pozalekcyjne to nie tylko język angielski. Przyjdź na Targi Franczyza i zobacz, jak wiele jest pomysłów na biznes w branży edukacyjnej.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...