Będą szkolić na Dolnym Śląsku

Sandler Sales Institute (SSI) postanowił rozwinąć sieć franczyzową w rejonie Dolnego Śląska. Pierwszym krokiem w realizacji tego przedsięwzięcia był zorganizowany 25 kwietnia we Wrocławiu, wspólnie z Dolnośląską Izbą Gospodarczą, otwarty warsztat inspiracyjny. Obecni na nim przedsiębiorcy mogli zapoznać się z metodologią systemu sprzedaży Sandlera oraz poznać możliwości prowadzenia własnej firmy właśnie w oparciu o ten system.
- Istnieje wiele powodów, dzięki którym franczyza Sandlera w naszym regionie może odnieść sukces. To między innymi wzrastająca innowacyjność dolnośląskiej gospodarki, rosnąca liczba małych i średnich przedsiębiorstw, duży udział mikroprzedsiębiorstw w strukturze podmiotów gospodarczych, a także dynamicznie funkcjonujące specjalne strefy ekonomiczne – wylicza Iwona Wielgo, koordynator działu promocji i szkoleń Dolnośląskiej Izby Gospodarczej.
Zdaniem uczestników warsztatu, sprzedawcy posługują się zwykle technikami, które nie zwiększają szansy na sukces, a powodzenie negocjacji sprzedażowych zależy właściwie od samego handlowca, nie od technik, jakie stosuje. Obecnie znalezienie dobrego sprzedawcy jest trudne, dlatego lepiej przeszkolić nowoczesną metodą tych, którzy najlepiej rokują w firmie. To oznacza szansę rozwoju biznesu dla lokalnego partnera Sandler Sales Institute – rosnąca liczba MSP sprawia, że przedsiębiorstwa funkcjonujące na coraz bardziej konkurencyjnym rynku, muszą coraz bardziej zaskakiwać swoich kontrahentów, klientów. W celu zwiększenia konkurencyjności potrzebują między innymi nowoczesnego know-how sprzedażowego.
- Podejście do sprzedaży zaprezentowane na warsztatach jest interesujące, tym bardziej, że pokazuje sprzedaż od strony klienta. I to w szczególności zasługuje na uwagę – twierdzi Zofia Mędygrał–Płaneta, wieloletni pracownik związany ze sprzedażą a obecnie dyrektor regionalny ds. sprzedaży w Opera Dom Maklerski oraz Opera Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA. - Myślę, że franczyzobiorca na tym rynku powinien posiadać doświadczenie sprzedażowe oraz znać sektor lokalnych przedsiębiorców – właścicieli małych i średnich firm, którzy będą jego klientami. Samo know-how, bez wiedzy, jak funkcjonuje lokalny rynek oraz bez autorytetu na nim nie wystarczy. Franczyza Sandlera to ciekawy pomysł dla osób, które być może zastanawiają się nad kontynuacją swojej kariery w sprzedaży i poszukują rozwiązań, które umożliwią im dalszy rozwój w oparciu o innowacyjne podejście co do zatrudnienia - przekonuje.
- Potencjał finansowy przypadający na jeden regionalny Instytut Sandlera to 2 mln przychodu rocznie przy kosztach uzyskania na maksymalnym poziomie 1,2 mln. Oznacza to możliwość osiągnięcia aż 800 tys. zysku rocznie – mówi Kinga Wojciechowska, business development manager SSI. – Franczyzobiorca może liczyć na nasze wsparcie na początku działalności – w tym 3-6 miesięcy intensywnego treningu, opiekę osobistego coacha oraz udostępnienie wszelkich materiałów szkoleniowych.
Do tej pory według programu Sandlera przeszkolono w naszym kraju około 1000 osób. Poza USA firma obecna jest w 15 krajach, m.in. w Kanadzie, Meksyku, Australii, Nowej Zelandii, Hong Kongu, Grecji, Wielkiej Brytanii, Irlandii, a od 2005 roku – także w Polsce. Do końca ubiegłego roku do międzynarodowej sieci dołączyły również Czechy, Malezja i Wietnam. Obecnie rozwój franczyzy rozpoczyna się w krajach Europy Środkowej, Hiszpanii i Portugalii. SSI działa na całym świecie posiada ponad 210 regionalnych oddziałów współpracujących z mniejszymi przedsiębiorstwami na rynkach lokalnych.
(agaka)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Sieć Northgate Logistics omijają problemy branży transportowej, dzięki specyficznemu modelowi działania.
Miesięczne zarobki partnerów sieci MBE sięgają średnio od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Kto może dołączyć?
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
Firma chce zmotywować do współpracy franczyzobiorców i zapewnia, że podzieli się z nimi połową zysku. Na co jeszcze mogą liczyć?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
– Zaczynaliśmy od kilku małych sklepów w okolicach Tarnogrodu – mówią Jan i Patryk Łebko, ojciec i syn, którzy wspólnie prowadzą rodzinny biznes w modelu Powered by Kramp.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
29-30 maja w Warszawie odbędzie się XI Konferencja BEST FRANCHISE. Eksperci ocenią wpływ zmian geopolitycznych, gospodarki i technologii na przyszłość biznesu.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...