Zbadali preferencje klientów
We wspólnej akcji promocyjnej obu marek wzięło udział ponad 5,5 tys. osób z całej Polski. Dzięki konkursowi, który był ściśle związany z działaniami promocyjno-edukacyjnymi, udało się zebrać ciekawe dane dotyczące preferencji klientów Coccodrillo. Zadanie polegało m.in. na wyjaśnieniu, dlaczego klienci kupują ubranka Coccodrillo. Promocja nie była skoncentrowana wyłącznie na marce Coccodrillo, podkreślano również ważną rolę właściwego prania.
Według uczestników konkursu w przypadku zakupu ubranek dziecięcych kluczową rolę odgrywa jakość ich wykonania – zwrócono na to uwagę w około 70 proc. zgłoszeń. Przy wyborze odzieży dla dzieci uczestnicy konkursu bardzo często kierują się również ciekawym wzornictwem oraz kolorystyką. Takie wartości wskazane zostały w przypadku około 55 proc. zgłoszeń. W około 30 proc. zgłoszeń deklarowano przywiązanie do marki, która wskazana została jako czynnik decydujący przy wyborze ubranek dziecięcych. Część uczestników, ok. 10 proc., podkreśliła rolę jakości obsługi, która sprawia, że decydują się na zakupy w tym, a nie innym sklepie.
Zdecydowana większość, bo prawie 90 proc. osób biorących udział w badaniu wskazała kilka cech, które decydują o wyborze danej marki. Przeważnie łączono ze sobą jakość wykonania ubranek oraz ciekawe wzornictwo.
Również otwierają
Na początku lipca Coccodrillo otworzyło sklep w Jarocinie na zasadach franczyzy. Jest on 83 butikiem sieci na terenie Polski i 16 w województwie wielkopolskim. Punkt w Jarocinie zlokalizowany jest na powierzchni 52 m2. Daje to możliwość zaprezentowania towaru tak, aby każdy mógł swobodnie zapoznać się z całą ofertą sklepu.
(agaka)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Czy stylistka jest tylko dla gwiazd?
/25.06.2025
Nie trzeba być celebrytką ani szefową wielkiej korporacji, by skorzystać z usług stylistki. Kalina Kaczmarek, osobista stylistka działająca pod marką Style Doctor, zdradza, jak wygląda stylowa rewolucja w szafie zwykłego człowieka.
– Szczególnie zależy nam na wysokiej jakości obsługi klientek i w tym zakresie szkolimy naszych partnerów – mówi Grzegorz Tokarczyk, zastępca dyrektora ds. retail marki Gatta.
Czy opłaca się otworzyć sklep z używaną odzieżą? Trendy rynkowe pokazują, że jak najbardziej.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Ekotrend zmienia rynek napojów
/01.12.2025
Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.
Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?
Parki rozrywki #KochamSkakać właśnie zaczynają rozwój poprzez franczyzę. Ile trzeba zainwestować w taki biznes?
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
Wśród polskich inwestorów coraz wyraźniej rośnie zainteresowanie tzw. biznesami pasywnymi – modelami, które działają bez konieczności dużego zaangażowania właściciela.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...