Liczy się sieć i marka

Ravel zajmuje się zarówno projektowaniem, jak i sprzedażą odzieży dla młodych kobiet i mężczyzn.
- Początkowo odzież przez nas sprowadzana sprzedawana była przez sklepy zewnętrzne. Wielu z partnerów kontynuuje współpracę z firmą Ravel do dnia dzisiejszego – mówi Mirosław Mazur, dyrektor działu sprzedaży Ravel. – Na obecną chwilę działa 30 sklepów multibrandowych, które współpracują z naszą firmą. Z kolei na zasadach franczyzy funkcjonuje osiem sklepów i na tę formę współpracy zamierzamy postawić – dodaje.
Jak zapewniają przedstawiciele firmy, Ravel zamierza inwestować w markę, a także w rozwój sieci sklepów franczyzowych i własnych zarówno na terenie kraju, jak i poza jego granicami. Do końca 2008 roku będą działać salony własne w Czeladzi, Zielonej Górze, Poznaniu, Białymstoku i Dąbrowie Górniczej oraz dwa franczyzowe: w Kaliszu i Żywcu.
Obecnie do sieci należy 30 sklepów własnych w kraju oraz sześć na Litwie, zlokalizowanych głównie w dużych miastach o liczbie mieszkańców powyżej 100 tys.
(awh)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

– Szczególnie zależy nam na wysokiej jakości obsługi klientek i w tym zakresie szkolimy naszych partnerów – mówi Grzegorz Tokarczyk, zastępca dyrektora ds. retail marki Gatta.
Czy opłaca się otworzyć sklep z używaną odzieżą? Trendy rynkowe pokazują, że jak najbardziej.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Pasja do sportu i biznesowa kalkulacja sprawiły, że Mateusz Moj zrezygnował z niemieckiego kontraktu. Dziś rozwija franczyzę Fit+ w opolskich Większycach
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
W świecie finansów zaufanie to waluta o największej wartości. Klienci powierzają bankowi nie tylko swoje pieniądze, ale też bezpieczeństwo przyszłości .
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...