Gino Rossi stawia na detal

- W obecnej sytuacji koncentrujemy się bardziej na sprzedaży detalicznej w salonach firmowych, ze względu na większą ich rentowność – podkreśla Paweł Kapłon, prezes zarządu Gino Rossi.
Obecnie grupa posiada 134 salony w Polsce oraz 30 za granicą - w Niemczech, Rosji, na Litwie, Ukrainie, w Czechach, na Węgrzech i w Gruzji. Sieć sprzedaży Simple Creative Products obejmuje obecnie 42 salony, a Gino Rossi – 105. W 2009 roku powstały 2 nowe salony - w Rosji w systemie franczyzowym oraz w Koszalinie salon własny Gino Rossi. Założenia na 2009 rok obejmują uruchomienie co najmniej 10 nowych sklepów.
- Pracujemy nad wzmocnieniem efektywności działania sieci detalicznej. Negocjujemy wysokość czynszów, wycofujemy się z nierentownych lokalizacji, a nowe salony w Polsce uruchamiać będziemy jedynie w najlepszych galeriach handlowych - mówi Paweł Kapłon.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy kapitałowej Gino Rossi wyniosły 24,8 mln zł i są one niższe od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku. Sprzedaż detaliczna sklepów firmowych gino rossi, simple, geox i vanita w styczniu i lutym br. wyniosła 77,4 proc. ogółu skonsolidowanej sprzedaży. W porównaniu do roku ubiegłego sprzedaż detaliczna w grupie Gino Rossi wzrosła o 7,3 proc. Jednocześnie Simple, marka z segmentu luksusowej odzieży damskiej należąca do grupy, odnotowała wzrost w styczniu i lutym do 8,3 mln zł, z czego 5,5 mln zł wypracowały salony własne. Odnotowano zatem 26, 1 proc. wzrost sprzedaży.
(agaka)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

– Szczególnie zależy nam na wysokiej jakości obsługi klientek i w tym zakresie szkolimy naszych partnerów – mówi Grzegorz Tokarczyk, zastępca dyrektora ds. retail marki Gatta.
Czy opłaca się otworzyć sklep z używaną odzieżą? Trendy rynkowe pokazują, że jak najbardziej.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Do znalezienia biznesu, w który chciałoby się zainwestować, trzeba się dobrze przygotować. Choć wybór branży i konkretnego systemu franczyzowego jest subiektywny, to ocena części elementów umowy franczyzy podlega obiektywnym kryteriom.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...