Redan uruchomił pierwsze sklepy multibrandowe

Placówki zostały otwarte w centrum handlowym Jurajska w Częstochowie oraz Niwa w Oświęcimiu. Kolejne wystartują także w galeriach Bonarka w Krakowie, Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim oraz Stara Kuźnia w Grudziądzu.
Uruchomienie nowej sieci sklepów Top Secret & Friends jest konsekwencją wcześniejszych zapowiedzi Redanu dotyczących m.in. zmiany strategii marki Troll, tak aby stała się ona komplementarna do Top Secret, a także reakcją na zmieniające się potrzeby rynku i oczekiwania klienta. Obie marki są obecnie kierowane do podobnej grupy docelowej - głownie do osób młodych. Dzięki temu w sklepach multibrandowych klient będzie mógł wybrać ubrania z kolekcji Top Secret - idealne do pracy i po „godzinach” (soft office) oraz ubrania bardziej na luzie (denim fashion) - Troll, przeznaczone na każdą okazję.
- Obecnie jesteśmy w trakcie modyfikacji pozycjonowania marki Troll. Skierowanie jej do tej samej grupy klientów co Top Secre pozwoliło nam na połączenie obu tych marek w ramach jednego sklepu - multibrandowego - mówi Bogusz Kruszyński, wiceprezes Redan. - Będziemy dalej rozwijać sieć franczyzową obu tych marek, a tutaj mamy spore doświadczenie ponieważ obecnie działa w tym modelu 140 sklepów.
W dalszych planach jest również wprowadzenie do multibrandów kolejnych marek. Koncepcja sklepów multibrandowych Top Secret & Friends zakłada, że będą miały one powierzchnię od 150 do 400 m2 i będą otwierane w atrakcyjnych lokalizacjach. Możliwe jest również przejęcie przez Redan sklepów franczyzowych od marek, które schodzą z rynku. Placówki multibrandowe, według przedstawicieli firmy, umożliwią optymalizację kosztów oraz uzyskanie satysfakcjonującego poziomu rentowności sektora modowego oferowanego przez Redan. W najbliższym czasie planowane są dalsze otwarcia multibrandów.
- Uważamy, że nowa koncepcja sklepów zostanie pozytywnie przejęta przez klientów, którzy będą mieli w jednym miejscu możliwość wyboru ubrań i dodatków na różne okazje. Aranżacja sklepów uwzględnia specyfikę marek, dzięki temu można łatwo odnaleźć konkretne kolekcje i style - mówi Piotr Kulawiński, prezes zarządu Redan.
Redan jest operatorem detalicznych marek odzieżowych Top Secret, Troll i Textilmarket. Spółka funkcjonuje w ramach grupy kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Redan zleca produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach, Turcji, Korei i Bangladeszu. Sprzedaż jest prowadzona w trzech sieciach detalicznych - Troll, Top Secret oraz Textilmarket liczących prawie 350 sklepów. Redan powstał w 1995 roku. W 2003 roku akcje spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
(agaka)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
– Większość naszych lokali osiąga rentowność już po pierwszym miesiącu funkcjonowania – zapewnia Robert Chmielewski z Sushi Bistro.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...