No+vello plus 100
Hiszpańska firma zajmuje się rozwojem sieci placówek oferujących usługi fotodepilacji i fotoodmładzania. Obecnie w Europie i Ameryce działa 600 salonów No+Vello. Jak zapowiadają przedstawiciele sieci, w przeciągu najbliższych dwóch lat ma się ona rozrosnąć o kolejnych 2 tys. placówek na świecie. Plan rozwoju No+vello w Polsce zakłada otwieranie punktów działających poprzez sieć franczyzy. Pierwszy salon działa już we Wrocławiu. Wkrótce mają zostać otwarte punkty w Warszawie, Katowicach, Lublinie, Krakowie oraz Poznaniu. Na początku 2010 roku planowane jest uruchomienie kolejnych 15 salonów w całej Polsce.
No+vello wykorzystuje urządzenia IPL (Intensywne Impulsy Światła) do wykonywania zabiegów na każdym typie skóry i owłosienia.
- Nasze maszyny bezpiecznie, bezboleśnie i skutecznie usuwają owłosienie z każdej części ciała dając trwałe rezultaty, lepsze z osiąganymi za pomocą tradycyjnych metod depilacji - mówi Kamil Ponisz, dyrektor ds. rozwoju franczyzy.
Opłata wstępna za przystąpienie do sieci wynosi 120 tys. zł. W jej skład wchodzą m.in. koszty licencji, wyposażenie lokalu w sprzęt zabiegowy i meble, szkolenie oraz oprogramowanie, wstępny pakiet artykułów i materiały marketingowe. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 1,2 tys. zł. Franczyzobiorca zobowiązany jest również do uiszczania składki marketingowej w wysokości 400 zł. Pokrywa ona koszty materiałów reklamowych i działań promocyjnych.
Lokal, w którym prowadzony będzie salon No+Vello powinien mieć powierzchnię większą niż 40 m2. Franczyzodawca wymaga, aby posiadał witrynę i był usytuowany na parterze, w lokalizacji o dużym natężeniu ruchu pieszego, niekoniecznie w głównym ciągu handlowym. Salony firmowe będą uruchamiane w miastach liczących powyżej 40 tys. mieszkańców. Doświadczenie w branży kosmetycznej jest mile widziane, jednak nie jest ono niezbędne.
No+Vello uczestniczy we wszystkich etapach powstawania nowego salonu, od przystosowania lokalu do nowej działalności do wsparcia przy zaopatrzeniu salonu w elementy wyposażenia i niezbędne artykuły. Ogólnokrajowe działania promocyjne i reklamowe firmy obejmować będą wszystkie salony. Franczyzobiorca otrzymuje także możliwość uczestnictwa w planie leasingowym pokrywającym większą część inwestycji.
(agaka)

ZOBACZ W KATALOGU





























PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Solarium nie tylko dla opalenizny – coraz więcej klientów szuka w nim poprawy nastroju i zastrzyku witaminy D. Paradaise Studio Solarium rusza z franczyzą.
Franczyzodawca Fit+ postawił na ambitne tempo – co miesiąc chce podpisywać co najmniej jedną nową umowę franczyzową. Jak dotąd skutecznie realizuje założony plan.
O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.
Sieć Xtreme Fitness Gyms rozwija nowy model ekspansji. Oprócz lokali komercyjnych interesują ją również grunty pod budowę własnych obiektów. Spółka pozyskała też nowego inwestora.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.