Nowe placówki Yups
- Prowadzimy już kolejne rozmowy z partnerami biznesowymi, które, mamy nadzieję, zaowocują kolejnymi otwarciami sklepów Yups! w kwietniu oraz maju. Do końca tego roku zamierzamy otworzyć kolejnych 35 sklepów Yups!. Zależy nam bowiem na zrównoważonym rozwoju naszej ogólnopolskiej sieci sprzedaży – mówi Grzegorz Polak, dyrektor ds. rozwoju i sprzedaży.
Planeta Mody to polska firma, która od 1995 roku zajmuje się produkcją oraz sprzedażą modnych ubrań dla dziewcząt i młodych kobiet, w przedziale wiekowym 15-30 lat w sklepach pod marką Yups!Obecnie w sieci działa 30 placówek własnych oraz 130 placówek franczyzowych.
Nowe placówki to nie wszystko. W ubiegłym roku firma ruszyła z programem lojalnościowym, zaś w grudniu został otwarty sklep internetowy. Firma podjęła też działania mające na celu promocję marki Yups!.
- Do końca maja 2010 roku planujemy wprowadzić aż 6 kolekcji tematycznych odpowiadających na potrzeby naszych klientek - zarówno nastolatek, jak i młodych, ambitnych kobiet. Pracujemy także nad wprowadzeniem kolejnej marki towarowej - mówi Dariusz Radtke, dyrektor ds. marketingu i wizualizacji. - W dalszym ciągu rozwijamy, otworzony w grudniu 2009 roku, sklep internetowy oraz program lojalnościowy Yups!BonusClub.
Osoby zdecydowane na otwarcie sklepu powinny posiadać lokal o powierzchni handlowej od 40 do 120 m2 oraz dysponować kwotą co najmniej 70 tys. zł. Sklepy Yups! Powstają w miejscowościach liczących co najmniej 25 tys. mieszkańców, przy głównych ulicach miast.
(mak)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Czy stylistka jest tylko dla gwiazd?
/25.06.2025
Nie trzeba być celebrytką ani szefową wielkiej korporacji, by skorzystać z usług stylistki. Kalina Kaczmarek, osobista stylistka działająca pod marką Style Doctor, zdradza, jak wygląda stylowa rewolucja w szafie zwykłego człowieka.
– Szczególnie zależy nam na wysokiej jakości obsługi klientek i w tym zakresie szkolimy naszych partnerów – mówi Grzegorz Tokarczyk, zastępca dyrektora ds. retail marki Gatta.
Czy opłaca się otworzyć sklep z używaną odzieżą? Trendy rynkowe pokazują, że jak najbardziej.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Pięć otwarć w trzy miesiące
/09.12.2025
Karolina Chmiel w trzy miesiące otworzyła pięć placówek VeloBanku. Co ją skusiło w tej franczyzie?
Mariusz Mietelski po latach pracy w gastronomii zdecydował się wejść we współpracę z siecią Żabka. Jak ocenia z perspektywy czasu swoją decyzję?
Sieć Chorten przekroczyła już 3000 sklepów partnerskich, a tempo dołączania nowych punktów wciąż rośnie. Co o tym decyduje?
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...