Już jesienią TK Maxx w stolicy
Bielsku-Białej.
Firma TK Maxx jest europejskim oddziałem amerykańskiej sieci TJX Companies INC, która posiada ponad 2,5 tys. sklepów w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie oraz ponad 250 w Wielkiej Brytanii, Irlandii i w Niemczech. Sieć rozwija się poprzez sklepy własne. Od 2009 roku obecna jest również w Polsce. We wrześniu sieć powiększy się o dwa kolejne sklepy: 24 września swoje podwoje otworzy oddział w DT Wars i Sawa, natomiast 30 września ruszy placówka w Blue City.
– Jesteśmy zadowoleni z debiutu marki w Polsce. Ten sukces niewątpliwie związany jest z samą koncepcją TK Maxx. Jest ona bowiem unikalna. Do naszych sklepów na całym świecie przychodzi wielu klientów, aby kupić znane, markowe produkty w bardzo atrakcyjnych cenach. Nie mieliśmy wątpliwości, że i polscy klienci bardzo chętnie będą odwiedzać nasze sklepy – wyjaśnia Agata Muszyńska, dyrektor ds. marketingu TJX Poland.
Do chwili obecnej otwarto pięć sklepów tej sieci – w Czeladzi, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi i Bielsku-Białej. Wszystkie przyjęły się bardzo dobrze i, mimo kryzysu, przynoszą oczekiwane zyski. Teraz przyszedł czas na stolicę. Sklep w Blue City będzie miał ok. 1,9 tys. m2, a DT Wars i Sawa ok. 2,8 tys. m2. W miarę dostępności dużych i atrakcyjnych powierzchni handlowych firma planuje kolejne otwarcia w przyszłym roku.
TK Maxx specjalizuje się w sprzedaży produktów markowych takich jak odzież, obuwie, dodatki, kosmetyki i akcesoria domowe. W sklepach sieci znajdziemy ubrania znanych projektantów. Wiele produktów jest unikalnych i w pojedynczych egzemplarzach. Koncepcja sprzedaży zawiera się w elemencie niespodzianki, nigdy nie wiadomo jaki towar znajdzie się właśnie w sklepie. Nie ma także żadnej różnicy w cenach i asortymencie pomiędzy sklepami np. w Anglii czy w Polsce.
– Ludzie bardzo często są zdziwieni patrząc na metkę, bo nie wierzą, że produkt ich ulubionego producenta tyle kosztuje. TK Maxx poszukuje produktów dobrych marek w okazyjnych cenach. Nie jesteśmy ograniczeni procedurami dotyczącymi planowania zakupów oraz wiążącymi ich terminami. Dzięki temu zapełniamy codziennie sklepy nowymi markami w szerokim asortymencie – tłumaczy Muszyńska.
(mip)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Gatta otwarta na współpracę
/23.06.2025
– Szczególnie zależy nam na wysokiej jakości obsługi klientek i w tym zakresie szkolimy naszych partnerów – mówi Grzegorz Tokarczyk, zastępca dyrektora ds. retail marki Gatta.
Czy opłaca się otworzyć sklep z używaną odzieżą? Trendy rynkowe pokazują, że jak najbardziej.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Stawiam na Mrówkę
/28.10.2025
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...