Redan wprowadza nową markę

W pierwszym okresie sprzedaży produkty marki Drywash będą dostępne w sklepach Top Secret and Friends oraz multibrandowych sklepach z odzieżą sportową.
Środa
11.08.2010
Drywash to sportowa marka, która wzbogaci portfel łódzkiej spółki odzieżowej.
 

Nowa marka ma być uzupełnieniem dotychczasowej oferty produktowej marek modowych Grupy Redan - Top Secret i Troll. Na początku będzie sprzedawana w sklepach Top Secret and Friends, czyli firmowych multibrandach, oraz w sportowych sklepach multibrandowych.
- Polski rynek artykułów sportowych ma ogromny potencjał rozwoju. Nie ma na nim żadnej marki, dla której sportowy charakter i atrakcyjny wygląd stanowiłyby rdzeń kolekcji. Dlatego Drywash nie ma w Polsce bezpośredniej konkurencji. Podobny asortyment oferowany jest przez znane zagranicą marki, ale w dużo wyższych cenach - mówi Piotr Kulawiński, prezes zarządu Redan.

Zarząd spółki szacuje, że sprzedaż produktów Drywash może osiągnąć wartość 100 – 150 mln zł rocznie. Nowa marka ma na siebie zarabiać już od pierwszego sezonu. W chwili debiutu Drywash ma pojawić się w około 100 sklepach, później ma ich być nawet 500. W przyszłości sieć sprzedaży ma poszerzyć się o kolejne kanały dystrybucji, wśród nich mają znaleźć się sklepy franczyzowe i modowe sklepy sieciowe. Spółka nie wyklucza również wyjścia z marką na rynki zagraniczne.

Asortyment Drywash trafi do sklepów na początku przyszłego roku, cenowo będzie plasował się w segmencie popularnych sportowych marek odzieżowych. W pierwszym okresie ponad 40 proc. sprzedaży ma być realizowana poprzez sieć salonów Top Secret and Friends, w których marka będzie miała wydzieloną powierzchnię. 60 proc. sprzedaży będzie realizowanej za pośrednictwem niesieciowych sklepów multibrandowych z odzieżą sportową. Ubrania z metką Drywash będą dostępne również dla klientów sklepu internetowego.

- Dla coraz większej grupy naszych rodaków sport, to nie tylko wysiłek fizyczny, ale styl życia, a co za tym idzie dress sens. Odzież spod znaku Drywash stworzona została z myślą o osobach, które aktywnie spędzają wolny czas, a więc uprawiają różnego rodzaju sporty, spacerują, tańczą, jeżdżą na rowerze - mówi Piotr Kulawiński. - W ofercie Drywash znajdą się kurtki, t-shirty, szorty, getry i lekkie bluzy.

(mak)


Magdalena Krocz

POPULARNE NA FORUM

Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Klienci patrzą na metkę

dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka

38 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?

Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna

4 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...

27 wypowiedzi
ostatnia 19.12.2022
Klienci patrzą na metkę

Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...

2 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2022