Franczyza dla prawdziwych mężczyzn
Firma Pawo zajmuje się produkcją i sprzedażą formalnej odzieży męskiej. Firma powstała ponad 20 lat temu. Przez ten czas udało jej się stworzyć sieć 28 salonów własnych, w których sprzedawane są m.in. garnitury, koszule, krawaty i inne elementy męskiej garderoby. W tym roku sieć powiększyła się o trzy nowe placówki, na przyszły zaplanowane jest otwarcie czterech nowych salonów. Żeby zdynamizować rozbudowę swojej sieci, firma zdecydowała się na rozwój poprzez franczyzę.
- Poszukujemy partnerów, którzy będą gotowi poprowadzić salony Pawo w miejscowościach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Zdecydowanie najlepszym okresem na rozpoczęcie inwestycji są krótkie okresy zmniejszonych obrotów pod koniec lutego i sierpnia, czyli tuż przed rozpoczęciem nowego sezonu sprzedaży - mówi Paweł Wolski, dyrektor zarządzający firmy Pawo.
Branża odzieżowa została bardzo boleśnie dotknięta skutkami spowolnienia gospodarczego, jednak firma Pawo na kryzys nie może narzekać.
- Paradoksalnie, kryzys był i nadal jest dla naszej firmy zjawiskiem bardzo korzystnym. Zmusił on polskich mężczyzn do szczegółowej analizy stosunku jakości produktów do ich ceny, a w tym kontekście nasza firma wypada bardzo korzystnie - mówi Wolski. - Dzięki temu udało się nam pozyskać wielu nowych klientów, których teraz będziemy chcieli utrzymać wysoką jakością produktów i szerokim asortymentem. Podejmujemy też działania marketingowe poprawiające naszą komunikację z rynkiem.
Franczyzobiorca otrzymuje know-how przygotowania i prowadzenia salonu. Zostanie również przeszkolony ze znajomości produktów i technik sprzedaży. Salony prowadzone są w systemie depozytowym, franczyzobiorca nie musi też płacić za przystąpienie do sieci. Opłata marketingowa wynosi 3 tys. zł miesięcznie. Salon Pawo powinien być rentowny już od pierwszego miesiąca, zaś zwrotu z inwestycji można oczekiwać po 1,5 roku działalności.
(mak)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Czy stylistka jest tylko dla gwiazd?
/25.06.2025
Nie trzeba być celebrytką ani szefową wielkiej korporacji, by skorzystać z usług stylistki. Kalina Kaczmarek, osobista stylistka działająca pod marką Style Doctor, zdradza, jak wygląda stylowa rewolucja w szafie zwykłego człowieka.
– Szczególnie zależy nam na wysokiej jakości obsługi klientek i w tym zakresie szkolimy naszych partnerów – mówi Grzegorz Tokarczyk, zastępca dyrektora ds. retail marki Gatta.
Czy opłaca się otworzyć sklep z używaną odzieżą? Trendy rynkowe pokazują, że jak najbardziej.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Ekotrend zmienia rynek napojów
/01.12.2025
Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.
Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?
Parki rozrywki #KochamSkakać właśnie zaczynają rozwój poprzez franczyzę. Ile trzeba zainwestować w taki biznes?
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
Wśród polskich inwestorów coraz wyraźniej rośnie zainteresowanie tzw. biznesami pasywnymi – modelami, które działają bez konieczności dużego zaangażowania właściciela.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...