Franczyza dla prawdziwych mężczyzn

Firma Pawo zajmuje się produkcją i sprzedażą formalnej odzieży męskiej. Firma powstała ponad 20 lat temu. Przez ten czas udało jej się stworzyć sieć 28 salonów własnych, w których sprzedawane są m.in. garnitury, koszule, krawaty i inne elementy męskiej garderoby. W tym roku sieć powiększyła się o trzy nowe placówki, na przyszły zaplanowane jest otwarcie czterech nowych salonów. Żeby zdynamizować rozbudowę swojej sieci, firma zdecydowała się na rozwój poprzez franczyzę.
- Poszukujemy partnerów, którzy będą gotowi poprowadzić salony Pawo w miejscowościach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Zdecydowanie najlepszym okresem na rozpoczęcie inwestycji są krótkie okresy zmniejszonych obrotów pod koniec lutego i sierpnia, czyli tuż przed rozpoczęciem nowego sezonu sprzedaży - mówi Paweł Wolski, dyrektor zarządzający firmy Pawo.
Branża odzieżowa została bardzo boleśnie dotknięta skutkami spowolnienia gospodarczego, jednak firma Pawo na kryzys nie może narzekać.
- Paradoksalnie, kryzys był i nadal jest dla naszej firmy zjawiskiem bardzo korzystnym. Zmusił on polskich mężczyzn do szczegółowej analizy stosunku jakości produktów do ich ceny, a w tym kontekście nasza firma wypada bardzo korzystnie - mówi Wolski. - Dzięki temu udało się nam pozyskać wielu nowych klientów, których teraz będziemy chcieli utrzymać wysoką jakością produktów i szerokim asortymentem. Podejmujemy też działania marketingowe poprawiające naszą komunikację z rynkiem.
Franczyzobiorca otrzymuje know-how przygotowania i prowadzenia salonu. Zostanie również przeszkolony ze znajomości produktów i technik sprzedaży. Salony prowadzone są w systemie depozytowym, franczyzobiorca nie musi też płacić za przystąpienie do sieci. Opłata marketingowa wynosi 3 tys. zł miesięcznie. Salon Pawo powinien być rentowny już od pierwszego miesiąca, zaś zwrotu z inwestycji można oczekiwać po 1,5 roku działalności.
(mak)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

– Szczególnie zależy nam na wysokiej jakości obsługi klientek i w tym zakresie szkolimy naszych partnerów – mówi Grzegorz Tokarczyk, zastępca dyrektora ds. retail marki Gatta.
Czy opłaca się otworzyć sklep z używaną odzieżą? Trendy rynkowe pokazują, że jak najbardziej.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
Ewelina Sawicka prowadzi dwie placówki partnerskie VeloBanku. W filmie opowiada, jak wygląda franczyza bankowa od środka i z jakiego wsparcia mogą korzystać partnerzy sieci.
– Nie ma lepszego miejsca na zaprezentowanie swojej oferty franczyzowej niż Targi Franczyza – mówi Tomasz Maj ze Speed Queen.
Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...