Pronuptia wkrótce w Polsce

Groupe Pronuptia to trzy marki sukien ślubnych i wieczorowych: Point Mariage, Complicité oraz Pronuptia. Każda z nich oparta na innej koncepcji aby odpowiedzieć na potrzeby jak największej liczby klientów. Point Mariage to duże sklepy na peryferiach miasta w strefach handlowych. Duża powierzchnia sprzedaży oznacza więcej swobody dla klienta oraz większą ekspozycję. Koncept marki Complicité to natomiast butik w centrum, gdzie klient znajdzie kreacje różnych stylistów. Pronuptia z kolei działa na rynku sukien ślubnych od 50 lat. Sklepy ostatniego z konceptów zlokalizowane są w luksusowych butikach w ścisłym centrum, gdzie prezentowane są autorskie kolekcje znanych stylistów mody ślubnej.
- Należy zaznaczyć, że nasze sklepy to nie tylko salony sukien ślubnych, ponieważ każda marka w swojej kolekcji proponuje oprócz sunki ślubnych także suknie wieczorowe, garnitury, dodatki oraz ubrania dla dzieci. - mówi Aneta Jargieło, przedstawiciel Groupe Pronuptia na Polskę – To również duży plus naszych sklepów, które mogą zadowolić nie tylko przyszłych małżonków, ale również najbliższą rodzinę oraz gości.
Sieć liczy już ponad 150 własnych sklepów, które znajdują się głownie we Francji i w Niemczech oraz około 200 jednostek franczyzowych i partnerskich na całym świecie. Obecnie firma kieruje swoją ofertę do polskich przedsiębiorców i poszukuje potencjalnych franczyzobiorców. Do końca 2010 roku zostaną otwarte pierwsze na terenie Polski salony franczyzowe marki Pronuptia. Sklepy marek Point Mariage i Complicité zaczną się pojawiać w naszym kraju w kolejnych latach.
Oferta franczyzowa skierowana jest do miast powyżej 60 tys. mieszkańców. Przyszły partner może liczyć na wyłączność terytorialną, szkolenia oraz materiały marketingowe otrzymane od franczyzodawcy. Franczyzobiorca powinien przygotować się na inwestycje w wysokości 25-30 tys. euro. Kwota ta obejmuje opłatę wstępną oraz zakup odzieży do sklepów. Do tego dochodzą koszty związane z zakupem bądź najmem odpowiedniego lokalu. Nowe kolekcje wszystkich marek działających w grupie pojawiają się w sklepach już w październiku.
(boa)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...