City Hell zmienia oblicze

Od teraz franczyzobiorcy City Hell nie muszą zaopatrywać się jedynie u franczyzodawcy.
Wtorek
09.11.2010
Firma tnie koszty otwarcia salonu, wprowadza również zmiany w umowie franczyzowej.
 

- Zdecydowaliśmy się wprowadzić istotne zmiany w umowie, bo uznaliśmy, że większa swoboda w działaniach partnerów obu stronom może wyjść tylko na dobre - przekonuje Adam Bilik, współwłaściciel firmy Outlet Polska, zarządzającej siecią City Hell. - Naśladując największe, światowe marki odzieżowe i ich zachowania podczas niezbyt dobrego okresu dla branży odzieżowej, który wciąż trwa – podjęliśmy pewne decyzje, których efektem są właśnie te zmiany.

Od teraz franczyzobiorcy nie muszą zaopatrywać się jedynie u franczyzodawcy. - Wychodzimy z założenia, że dobra oferta obroni się sama i nie boimy się porównań - podkreśla Adam Bilik. - Nawet największy importer odzieży nie jest w stanie sprostać wszystkim oczekiwaniom modowym potencjalnych klientów, dlatego firma postanowiła dać franczyzobiorcom możliwość dostosowania ich oferty dla lokalnego, często specyficznego klienta. Część oferty funkcjonującej pod wspólną marką City Hell mogą uzupełniać towarami, które uważają za pomocne.

Poszerzenie oferty firmy wpłynęło korzystnie na wysokość angażowanych w przedsięwzięcie środków. Dzięki temu posunięciu obniżyły się koszty mebli oraz koszt zatowarowania sklepu z około 1 tys. zł / m2 do 650 zł / m2 netto. Aby przyłączyć się do sieci wystarczy mieć już 50-60 tys. zł. Jak zapewnia Adam Bilik, kwota inwestycji w City Hell Baby - sklep z markową odzieżą dziecięcą – jest jeszcze mniejsza.

Wszystkie zmiany mają wejść w życie wraz z uruchomieniem nowej, odświeżonej strony internetowej City Hell i sklepu internetowego.

- Dzięki sklepowi detalicznemu w profesjonalnej szacie, będziemy mogli śmiało promować całą sieć City Hell w takich miejscach i za pomocą takich środków, jakich nie mieliśmy do tej pory - zaznacza Adam Bilik. - Skorzystają na tym wszyscy – zarówno franczyzobiorcy City Hell, którzy działając pod naszą marką będą mogli liczyć na promocję ich sklepu i prezentację asortymentu na ogólnopolskim forum. Nie różnimy się w tym temacie od wszystkich zachodnich sieci odzieżowych, które nawet zmieniają nazwy na takie, które promują sprzedaż internetową.

(agaka)


Agnieszka Turska
/1/
ZOBACZ WIĘCEJ

POPULARNE NA FORUM

Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Klienci patrzą na metkę

dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka

38 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?

Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna

4 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...

27 wypowiedzi
ostatnia 19.12.2022
Klienci patrzą na metkę

Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...

2 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2022