Podsumowanie w Brand New Products

Wszystkie sklepy, które w ubiegłym roku dołączyły do Brand New Products, sieci outletów z markową odzieżą, prowadzone są przez franczyzobiorców.
- W ciągu minionych 12 miesięcy, sieć odnotowała 12 proc. wzrost obrotów, co jest dobrym rezultatem, zwłaszcza, że branża odzieżowa nadal odczuwa skutki kryzysu. Rośnie też zainteresowanie naszą franczyzą. Obecnie w Polsce funkcjonuje 61 placówek Brand New Products. Zwiększa się również udział sieci w rynkach zagranicznych - mówi Paweł Bryniarski.
W 2011 roku firma chce utrzymać dynamikę rozwoju i otworzyć w Polsce ok. 20 nowych sklepów. Będzie kontynuowała również ekspansję zagraniczną. Dotychczas sieć Brand New Products uruchomiła osiem sklepów w Czechach oraz dwa na Litwie. Jak zapewnia Paweł Bryniarski, wkrótce obie liczby znacząco się zwiększą. Plany na przyszły rok zakładają 10 nowych placówek w Czechach i osiem na Litwie. Firma nie wyklucza również rozwoju w innych krajach.
Brand New Products dba także o rozwój asortymentu swoich butików pozyskując do współpracy zagraniczne firmy odzieżowe. W 2010 roku sieć podpisała umowę dotyczącą dystrybucji towarów z firmą VF Wrangler oraz BGM Corporation, (producentem pasków skórzanych m.in. takich marek jak Tom Tailor i Gin Tonic).
- Kontrakt z VF Wrangler przyznaje Brand New Products prawo wyłącznej sprzedaży końcówek kolekcji zagranicznego producenta na terenie Polski. Firma będzie korzystać z pośrednictwa Brand New Products tam gdzie nie ma swoich własnych sklepów - mówi Paweł Bryniarski.
Oprócz produktów należących do VF Wrangler i BGM Corporation sklepy BNP oferują towar Dolce & Gabbana, Versace, Tommy Hilfiger, Tom Tailor, Lee Cooper, Wrangler, Lee, Mustang, Mexx, Esprit, Gin Tonic, Selected, Adidas, Puma, Lotto oraz Fila. Ceny w sklepach BNP kształtują się na poziomie od 30 do nawet 70 proc. w stosunku do produktów oferowanych w standardowych sklepach.
Koszt inwestycji w sklep franczyzowy Brand New Products wynosi od 31 tys. zł. na 20 m2.
(mak)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
– International Franchise Day to święto dobrej współpracy dla tych, którzy w takim modelu działają – podkreśla Adam Kuc, właściciel placówki partnerskiej VeloBanku.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...